29 Şubat 2012 Çarşamba

Minibüste Taciz

Ve beklenen an geldi… Eşortmanımın önü de tam olarak kabarmıştı… Sikim dimdik olmuştu… Kadın arkasını bana döner dönmez dayandım… Koca poposuna gömüldüm ama hareketsiz kalmıştım… Otobüsün hızlanmasını arada durup kalkmasını frene basarken sallanmayı beklemeye başladım… Otobüs sallandıkça hem ben hem kadın haraket ediyordu… Bir şekilde gidip geliyorduk… Tenlerimiz temas etmiyordu ama ilişkiye girer gibiydik… Sanki içine girmeme az kalmış gibiydi… Şehvetin en tatlı anındaydım… Cinsel ilişki bile bu kadar zevkli olamazdı.. O anın tadını çıkarıyorduk, hem kadın, hem de ben…Kadın arada poposunu geriye doğru itiyordu… Bende sikimi daha derine gömebiliyordum… Boşalmakda istemiyordum… Saatlerce bu şekilde kalabilirdim… O anın hiç bitmesini istemiyordum ve o an istediğim bir şey daha vardı… Belki garip gelecek size ama o an birinin arkamdan bana dayanmasını istiyordum… Arkamdaki sikin bana, bende sikimi önümdeki koca popolu kadının popo yanaklarının arasına gömmek istiyordum… Son durak yaklaşıyordu…Bir yandan kadının poposunun arasına boşalmam yaklaşıyordu ama hala arkama birisi geçmemişti… Düşündüğüm şekilde trencilik oynayamasak bile ben genede o anın tadını çıkarıyordum… İyicene yaslanmaya başladım.. Sikimi iyicene dayıyordum… Öylesine dayanıyordum ki sikim kırılacakmış gibi oluyordu… Otobüs durağa yanaşmadan boşalmak istiyordum ve bunun için daha fazla hareketlendim… Ama yetişemedim… Durağa gelince otobüsten bir kaç kişi inince ortada kaldık… Utanma belası kenara çekilmek zorunda kaldım artık yeniden o pozisyona geçemezdik… Kadınla göz göze geldik… Sanki işimiz daha bitmedi, daha boşalamadım der gibi bakıyordu… Ama yapacak bir şey olmadığından kazık gibi penisimle eşortmanın önü kabarık halde otobüsten inip kuytu bir yer aramaya başladım… Bir parkın tuvaletine koştum ve hala dimdik hala taş gibi, hala başı yukarıyı gösteren penisime mastürbasyon yapmaya başladım… Aklım hala o koca popoda kalmıştı… Birden dizlerimin çekildiğini vücudumun titrediğini ve penisimin ucundaki spermlerin karşıki duvara fışkırdığını hissettim… Müthiş zevk almıştım… Dizlerim hala titriyordu… Tuvaletten çıkıp tekrar otobüs durağına yöneldim eve gitmek için ama aksi istikamete giden otobüslerin hepsi boştu… Sağlık olsun deyip birine atladım… Otura otura eve gittim…hiç olmazsa dinleniyordum oturarak…Giderken de aklım hala o koca popodaydı..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.