29 Şubat 2012 Çarşamba

Mine ile ateşli dakikalar

Merhaba ben ist dan Burak 22 yaşındayım başımdan geçen bu olay tamamen gerçek olup geçtiğimiz 2 yıl içinde yaşanmıştır yani üniversitedeyken. Okulun başlarıydı ek kontenjandan gelmiştim sınıfta bi karizmam vardı kızlar benimle ilgileniyodu farkındaydım yanıma gelip kendini tanıtıp hoş geldin deyip numaramı isteyenler oluyodu işte hikayemizin kahramanı mine de onlardan biriydi iki ders arası boşluk olduğu bigün kampüste yanıma gelip muhabbete başlamıştı mine 1.70 boylarında zayıf beyaz tenli müthiş bi fiziği olan bi kızdı incecikti neyse mineyle msjlaşma falan muhabbet ilerledi. Ben üniversite de evde kalıyodum bildiğiniz öğrenci evi işte vize sınavları sonrası memleketten dönüşte mine geç bi saatte dönecekti yurda nasıl gitcem falan diyodu bende kal dedim kabul etti gece otogarda karşıladım mineyi benim eve geçtik oturma odasında oturduk biraz benim odamda mineye bi sürpriz hazırlamıştım mum ışığı şarap ortama uygun müzik vs. benim odama girince mine şaşırdı ilk başta sonra çok hoşuna gittiğini söyledi oturduk minderlere önümüzde mumlar elimizde kadeh biyandan müzik falan hem içip hem konuşuyoruz gitgide de yakınlaşıyoruz yan yana oturuyoruz  " sexhikayelerr.blogspot.com "  zaten sonra bianda öpüşmeye başladık çok ateşli öpüşüyoduk boynuna doğru indim öpüyordum çok hoşuna gitmişti saçlarımı çekiyodu hafifçe göğüslerini okşuyorum öpüşürkende yarım saat kadar böyle seviştik şarabında verdiği sersemlemeyle yatağa geçtik sevişmeye yatakta devam ediyorduk sevişirken biyandanda yavaş yavaş soyuyordum mineyi şu çıtçıtlı badisini çıkarmak biraz zor oldu ama tamamen soydum sonunda kendimde soyundum hemen dudaklarından başladım öpmeye yavaş yavaş aşağı iniyordum göğüsleri göbeği kasığı derken amına kadar indim sonra amını yalamaya başladım zevk veriyodu bu ona nefes alıp vermesi değişmişti minenin hemen geçiktirici kremli okeyimi taktım minenin bacaklarını dizinden yukarı doğru kaldırdım amını tamamen hissetmek istiyodum hemen götünün altına bide yastık koydum tam olmuştu tamamen karşımdaydı amı yavaşça girdim tamamen mineden ahh diye bir ses geldi git gele başladım tam anlamıyla hissediyodum amını çok hoşuma gitmişti parçalıcak gibi sikiyodum mine yerinde duramıyodu gözleri kaymıştı dudağımdan bi öpmesi var parçalıyodu nerdeyse dudağımı iyice fanteziye dökmüştüm çat çut diye ses çıkıyodu askmesksehvet@hotmail.com sikerken baya siktim heralde ki mine aşkım yeter artık diye sayıklıyordu kendinden geçmişti bir iki dakkaya boşaldım bende temizlendik hemen, yatağa geçtik sevişmeye başladık yine, eliyle benimkini okşamaya başladı benimki sertleşmişti hemen, aşağı doğru indi ağzına almaya başladı benimkini çok iyi yalayamıyodu ama iyiydi yinede sonra üstüme geçti benimkinin üstüne oturdu midesine kadar girmişti sanki sikim gitgel yapıyodu yavaş yavaş boynundan tutup başını üstüme doğru çektim öpüşüyorduk üzerime doğru eğilince daha bi hissetmeye başladım amını amı daralmıştı sanki çok sevmiştim bu pozisyonu deli gibi sikiyodum onu bu pozisyonda onunda çok hoşuna gitmişti ikimizde aynı anda boşaldık daha sonra mineyi bide domaltıp siktim sonra ise mine ve mine gibi bisürü kızla sex dolu 2 yıl geçirdim şimdi ise okul bitti ve istanbuldayım artık burada yeni maceralar arıyorum bi olgun bayan hevesim var okadar genç kızdan sonra düşünen bayanlar eklesin askmesksehvet3465@hotmail.com genç bayanlarda ekleyebilir tabi okadar tecrübemiz var sonuçta 40 50 li yaşlara da jigololuk yapmayı düşünebilirim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.