29 Şubat 2012 Çarşamba

Mersinin Gülü

Merhaba hikaye okuyucuları bende yıllardır bu kanalda güzel anılara şahit oldum ve zevkle okuyorum ve artık sizlerle bir güzel anımı paylaşmak istiyorum ben 26 yaşında mersin de yaşayan olgun bayanlardan hoşlanan biriyim mersinde oturanlar bilir sahilde yürüyüş yapmak başka bir zevktir bir pazar sabahı filamingo sahil kenarına koşmak amacıyla gittim ve hafif tempoda koşmaya başladım biraz yol aldıktan sonra yanıma bir bayanın yaklaştıgını gördüm ve seksi bir ses tonuyla size eşlik edebilirmiyim dedi bende hiç düşünmeden kabul ettim ve beraber koşmaya başladık biraz koştuktan sonra yoruldugunu ve burda biraz dinlenlelim teklifinde bulundu bantta oturduktan sonra ismimi sordu ben umut dedim oda gül hanım gerci gül hanım kod ismi :) evli oldugunu ancak kocasının sürekli ırak ta iş görüşmelerine gitigini o yuzden zevksiz bir hayat yaşadıgını söledi konu döndü dolaştı ve seks se girdi beni kahvaltıya davet etti evi yakındı bende kabul ettim ve onu takip ederek evine geldik iceriye girer girmez dudaklarıma yapıştı öpmüyor resmen somuruyordu kahvaltı bahane artık işe koyulmanın zamanı geldi bende kaşılık verrerek onu okşamaya kalcalarını sıkmaya başladım elimden tutarak banyoya götürdü ve beraber yıkanmaya başladık suyun altında bir birimizi okşuyor yalıyoruz birden gülüm diz coktu ve benim yavruyu azına almaya başladı harika bir ustalıgı ve uzun zamandır . sevmediginden bir azgınlıgı vardı bukemel yalıyor dilini cok ustaca kullanıyordu bende başından tutaak bastırıyor resmen azını sikiyordum biraz sonra vucudumda kasılma başladı ve azına boşaldım nerdeyse döllüm boş gitmedi diye bilirim hepsini yutmaya calıştı şimdi sıra bendeydi gülümü kucakladıgım gibi yatak odasına gectik ve sırt ustü uzandı aşkım başladım bal kutusunu yalamaya harika bir tatı vardı sulanmış zevk suyu okada tatlı geliyorduki hartikaydı gülümde altımda kıvranıyor erkegim kocacım diyor veartık yalvarmaya başladı sok diye aya kaltım ve bacaklarını omuzuma attım bal kutusu hari bir bicimde karşımda duruyor yavaş yavaş bastırmaya başladım ve artık kutunun içindeydim içi yanıyor ateşini resmen his ediyorum ve girip cıkmaya başladım ben girip cıkca aşkım dahada azıyor ve hızlı diyerek yalvarıyor artık cok hızlı vuruyor resmen kalcalarından sescıkıyordu cok harikaydı gülümkasılıyor boşaldıgını anladım ve devam ettim birden cıkardım ve üstüne boşaltım döllerimi şimdi sıra arkasınaydı azına aldı ve eski kıvama getirid malı artık kara kutusunu istiyordum ve hiç itiaz etmeden domaldı gülüm kırem istedim kıremi cekmeceden verdi iyice kıremledim ve arkadan bastırmaya başladım cok dar girmiyor bende ısrar ediyordum venihayet kafasını soktum birden bir cıglık duydum ama neyseki cok kısa surdu ve artık oda zevk almaya başlamıştı bende yavaş yavaş bastırıyordum artık tamamen arkasındaydım kalacarıo harika dimdikti arkadan gögüslerini tuttum ve hafif hafif sıkmaya başlıyordum harika gidiyor bana surekli artık kocamsın diyor devem etmemi istiyordu ve üçüncü postayı içine boşaldım ikimizde cok rahatlamıştık banyoya gectik yıkandık yıkanmadan sonra güzel bir kahvaltı yaptık yaklaşık 4 ay surdu dostlugumuz ve kocasının calıştıgı şirket antalyaya gönderdi evini taşımak zorunda kaldı ve koptuk şimdi yanlızım ve bu yanlızlıgımı paylaşmak isteyen bayan arkadaşlardan mail bekliyorum mersin ve civarından

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.