29 Şubat 2012 Çarşamba

masajla gelen mutluluk

slm arkadaşlar ben zonguldak ve muglada yaşayan 25 yaşında yakışıklı ve atletik yapıya sahip bir erkeğim bu yaşadıklarım tamamen gerçek bir olaydır. bundan bir ay önce bir internet sitesine jigololuk ve masörlük için bir ilan vermiştim aradan bir hafta sonra gelen bir mailde evli bir çift bana masaj için randevu vermişlerdi bir kaç gün sonrasına gün vererek telefonumu verdim ve o günün akşamı beni arayan kişinin bana mail atan erol beydi ve ertesi gün için kendilerine masaja gitmemi istedi bende memnuniyetle kabul ettim o akşam bütün masaj için gerekli olan ekipmanlarımı hazırlayarak ertesi günü bekledim . ertesi gün öğleden sonra bana verdikleri adrese gitmek için yola çıktım evleri bostanlı da lüks bir apartmanın 7 ci katındaydı kapıyı çaldığımda erol bey kapıyı açtı çok samimi ve sıcak kanlı bir beydi eşi duygu hanımda içerden geldi ve selamlaştık 1.65 boylarında sarışın kendisi çok kilolu değildi fakat göğüsleri ve kalçaları oldukça iriydi, üzerinde bol bir saten elbise ,gecelik tarzı dizlerinin üzerindeydi önce içeri geçip bir kahve içmeyi teklif ettiler kahvelerimizi içerken sohbete başladık kendilerinin 6 sene önce evlendiklerini erol beyin 36 duygu hanımında 27 yaşında olduğunu öğrendim erol beyin penisinin ereksiyon sorunu olduğu için cinsel hayatları mutlu bir şekilde gitmediğini fakat birbirlerini çok sevdiklerini falan anlattılar attıkları mailde masaj için neden çağardıklarını sorduğumda ise utandıklarını ve o yüzden o şekilde yazdıklarını söylediler. kahvelerimiz bittikten sonra duygu hanım benim yanıma gelerek beni elimden tutup ayağa kaldırdı ve beni banyoya götürdü önce kendisi soyundu ve sonra beni soyduktan sonra duşun altına soktu ve kendi elleri ile benim bütün vücudumu yıkadı önümde dran manzaradan benim aletim kazık gibi olmuş şekilde duruyordu duygu hanım dizlerinin üzerine çökerek benim yarrağımı ağzına almaya çalışıyordu o kadar çok etkilenmiştimki yarrağımın başının zonkladığını hissediyordum bir süre duygu hanım ağzıyla beni hazırladıktan sonra ben elinden tutup ayağa kaldırdım ve duygu hanımın altındaki siyah tanga yı çıkarttım ve aman allahım oda ne ömrümde bu kadar güzel görünen bir am görmemiştim dudakları sanki kalemle çizilmiş gibi incecik ve daha yeni traş edildiği belliydi ben hemen diz çökerek duygunun bir bacağını kaldırarak amını yalamaya başladım daha dilimi klitoristine deydirmemle duygu titremeye başladı uzun zamandan beri sex yapmadığı belliydi bende oral sex konusunda çok ustayımdır dilimle duygunun klitoristine darbeler vurarak yalamaya devam ettim mükemmel bir tadı vardı ve yaklaşık 20-25 dakika yaladım duygu 2-3 kere orgazm olmuştu ben ayağa kalktım duyguyu önümde domalttım ve benim aleti o mükemmel amcığa sürtmeye başladım o ara gözüm banyonun kapısına ilişti ve erol bey bizi izliyordu bu beni daha çok azdırmıştı bende duygunun amına yarrağımı sürtmeyi bırakıp içine girmeye başladım daha yarrağımın kafası girerken duygu tekrar titremeye başladı ve amı iyice kayganlaştı ben bir iki hamlede yarrağımı köküne kadar yerleştirdim duygunun amına duygu kendinden geçmiş bir şekilde inliyordu ve sesi banyonun içinde yankılanıyordu ben hızlı hızlı pompalamaya başlamıştım yaklaşık 15 dakika sonra boşalacağımı söyledim ve duygu da sakın içimden çıkarma içime boşalmanı istiyorum senden çocuğum olmasını istiyorum kocacım dedi ve bende titreyerek büyük bir sarsıntıyla duygunun içine menilerimi akıttım ve o şekilde bir süre durduktan sonra ayrıldık güzelce yıkandıktan sonra kendine ve bana bir bornoz verdi ve salona geçtik erol bey hiç bir şey olmamış gibi bizi gülerek karşılamıştı o gün sabaha kadar yatak odalarında devam ettik duygunun amına ağzına ve götüne defalarca boşaldım bu arada erol beyde benden nasibini almıştı oda kendi isteği ile götünü siktirmişti bana şu anda hala görüşüyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.