29 Şubat 2012 Çarşamba

Masaj Salonunda Seks

Herkese selam, bu siteyi görünce dayanamadım. Bende masaj salonunda seks hikayemi paylaşmak istedim. Masaj salonunda seks yapmak aklımın uçundan geçmezken nasılda birden üzerimde tepinen bir zenci bulduğumu size anlatıcam. İnanın şimdiden heyecanlanmaya başladım sizde benim masaj salonunda seks hikayemi dinleyince neler yaşadığımı anlayacaksınız. Benim adım Betül 32 yaşındayım ve 8 yıllık evli bir kadınım. Eşimi severek evlendim,fakat bu aralar kanım kaynıyodu, sonunda olan oldu :D Daha iki yaşındayken, ailemle birlikte Almanya ya taşındık. Almanya da büyüyüp evlendim. Neyse kendimden bu kadar bahsettiğim yeter, size çok heyecanlı ve bir o kadar zevkli masaj salonunda seks hikayemi anlatmaya başlıyayım ;) Kocam yabancımız değildi, babamın amcasının torunuydu. Benden de birkaç yaş büyüktü.Bir çeşit beşik kertmesiydi bizimkisi. Ama onu sevmiştim Sadi yani eşim iyi bir insandı. Liseden hemen sonra bizi baş göz ettiler. Ailelerimiz yakın oturuyordu, evlendikten birkaç yıl sonra eşim iş değişikliği yapınca başka bir şehre yerleştik. Üç çocuğumuz oldu, şimdi neredeyse hepsi boyumu geçtiler. Boyumu dedim çünkü bir hayli uzun sayılırım. Lisedeyken basketbol takımında bile oynamıştım. Ama erken evlenince spor hayatım da başlamadan bitti. Bizlerde boşanma olmazdı. Uzun evliliklerde herkesin başına gelebilecek olay benim de başıma geldi. Bilemiyorum belki eşim beni gençliğimizde de aldatmıştır ama, son zamanlarda oldukça rahat davranmaya başladı. Kendince haklıydı, bizde boşanma olmazdı, zaten boşansam ne yapacaktım ki.Ayrı odalarda yatıyorduk İş yok güç yok, ailem de kabul etmezdi zaten. Sanki ben çok yaşlanmışım da eşim beni beğenmez oldu. Varsa yoksa çocuğu yaşındaki kızlara takılıyordu. Artık odalarımızı da ayırmıştık. Üstelik büyük oğlumuz da evden ayrılmış tek yaşıyordu. Sadece iki kızımın geleceğini düşünüyordum. Ama takdir edersiniz ki yalnızlık Allah’a mahsustur. O hayatım yaşayacak, kimse karışmayacak ama ben kuruyup gidecek değildim ya. Fakat yaşadığımız yer küçüktü, üstelik çok ta Türk vardı. Kim kiminle ne yapsa kısa sürede yayılıyordu. Sonuçta Türkler’in gittiği kafeler belli camiler belliydi. Birinden birinde konuşuluyordu her şey. Belçikalı bir komşum vardı, hemen hemen aynı yaştaydık. O kocasından çoktan boşanmıştı, evine girenin çıkanın haddi hesabı yoktu. Bir erkekle en fazla 3-4 ay birlikte oluyor sonra ayrılıyordu. Amaaannn bir erkeğe mi bağlı kalacağım, siz Türkler çok sadıksınız diyordu. Bir gün onunla dertleşirken uzun süredir cinsel ilişki yaşamadığımı söyledim. Anlık ilişkiler yaşarsın Bana sen salakmısın, gençsin güzelsin niye yapmıyorsun? dedi.Örflerimizi ananelerimizi anlatmaya çalıştım ona. O da sen de anlık ilişkiler yaşa hem kimse öğrenemez dedi. Nasıl olacağını sordum, Bana bırak hallederim dedi. Aradan birkaç gün geçti bana paran var mı? diye sordu. Olduğunu söyleyince gel benimle dedi. Onun arabasıyla bir saatlik uzaklıkta bir yere gittik. Bir masaj salonuydu burası. Kasaya 50 Euro verip içeri girdik. Sadece kadınların geldiği bir yer olduğunu söyledi. Ama masörler erkekti. Bizi ayrı ayrı odalara aldılar. Oda da ortada bir masaj yatağı, havlular, kremler falan vardı. Az sonra kapı açıldı, yaklaşık 1.90 boyunda, Surinamlı oldukça siyahi tenli bir adam girdi. O zamana kadar masaj solonunda seks yapma düşüncesi bile yoktu kafamda. Adamın cüssesinden korkmadım dersem yalan olur. Selam verip tamamen soyunup yatağa uzanmamı, üzerimi havluyla örtebileceğini söyledi. Soyunup yatağa uzandım ve üzerimi örtüyle örttüm. Baş tarafıma geçip ellerine krem döküp sırtıma masaj yapmaya başladı. Bir beş dakika kadar beni mıncıkladı, sonra ellerini yavaş yavaş kalçalarıma doğru götürdü. Feci halde tahrik olmuştum, inlemeye başladım, o da cinsel organımı okşamaya başladı. Sonra parmağıyla beni çılgına çevirdi, kafamı doğrultup pantolonunu çözdüm ve ona oral seks yapmaya başladım. Birden o şekle nasıl geldiğimi dahi anlamadım, masaj salonunda seks yapıyordum. Daha sonra beni ters çevirip bacaklarımın arasında yerini aldı. Belki yarım saat içinde 3-4 kez orgazm oldum. Kocamla birlikte olurken hiç bu kadar zevk aldığımı bilmiyordum. Zaten o yatakta sadece kendini düşünüyordu. Ama masör öyle değildi, onun da tek derdi beni mutlu etmekti. Adamda geç boşalma sorunumu vardı ne boşalmak bilmiyordu, ben o kadar zevk alıyordum ki adamı tutup kendime doğru bastırıyor bir yandan çığlıklar atıyordum. Bir ara beni arkadan yapmak istedi ama penisi çok büyüktü daha sonra yaparız diyerek o kocaman penisi götümün deliğinden uzaklaştırdım . Ama aklımda bir gün ona arkadan da vericem ;) Masaj salonunda seks olmaz onun için onu özel olarak bir otele çağırmayı düşünüyorum. Neyse bu arada beni hala sikiyordu en sonunda nihayet o da orgazm olunca giyinip çıkabilirsin dedi.  Odadan çıkınca arkadaşımı lobide otururken buldum.Nasıl hoşuna gitti mi, değdi mi bugüne kadar yalnızlık çektiğine dedi. Harika olduğunu söyledim. Artık ne zaman canım isterse randevu alıp oraya gidiyorum. Bir kez randevusuz gittim, Surinamlı yoktu, başka biri vardı onunla yatmak istemedim. Sanki kocamı değil de onu aldatıyormuşum gibi hissettim. Ama hem masaj salonunda seks yapmak olsun hemde başka erkeğin kollarında olmak gerçekten çok zevkli, peki sizin aranızda masaj solonunda çalışan ve masaj solonunda seks yapmayı seven kimseler yok mu tanışalım, saygı ve sevgi içerisinde görüşelim ne dersiniz..?İşte buda benim masaj salonunda seks hikayemdi, daha sonra fırsatını bulursam size bir hikayemi daha anlatıcam. Şimdilik kendinize iyi bakın tamam mı canlarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.