29 Şubat 2012 Çarşamba

LİSELİ TEYZEMİN KIZI

Teyzemin kızı aylin 16 yaşında ve gerçekten taş gibi bir kız.. beni de çok sever ve her zaman beni gördüğünde sımsıkı sarılır. Bundan önce bu sarılmaları beni etkilemiyordu. Ama biraz serpilip bu yaşına geldikten sonra bana sarılmaya başladığı zaman sikim    kalkmaya başladı.. Birgün ben yalnızken ofisime geldi. yine geldiği gibi sımsıkı 15 saniye sarıldı yakup abicim diye.. Ama bu sefer    sikim de taş gibi oldu ve bende ona sürtündüm.. Benim sürtündüğümü hissedince hemen ayrıldı.. hiçbir şey yokmuş gib sohbet etmeye    başladık.. ama ben dayanamıyordum. bir şekilde sikimi ona göstermem lazımdı.. önce yanına oturdum ve onu okşamaya başladım.. geri çekilmeye çalışsada zorla onu sevmeye başladım.. çırılçıplak oldukYakup abi ne yapıyorsun demeye kalmadan da onu yatırıp yalamaya başladım.. bir süre sonra benden kaçamayacağını da anladı zaten. zaten bir anda çırılçıplak olduk.. hemen lavobaya geçip sikimi sabunladım.. ve aylini domaltıp arkadan girmeye başladım.. rahat bir şekilde girdim.. sonra zaten ikmizde patladık.. Rahat girdiğim için sorduğumda daha önce okuldan bir erkek arakdaşı ile    yaptığını, çok kez seviştiklerini ve son zamanlarda da okkul arkadaşının onu götten becerdiğini söyledi.. bakalım bir gün o okul arakdaşını da getirip karşımda sikişecekler.Gönderen: Yakup

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.