29 Şubat 2012 Çarşamba

Lezbiyenim

Slm millet ben ebru. Hikayemi çok uzun anlatmıcam. çünkü uzun anlatanların hikayelerinin çoğu yalan. Ben başımdan geçenleri aynen anlatıcam. Ben üniversite birinci sınıfa gidiyorum ve evde iki kız arkadaşımla beraber kalıyorum.Hepimizinde erkek arkadaşı var ama biz kendimizi asla onlara siktirmiyoruz. Nedenmi? çünkü çok namusluyuz deeeeerrmişşimmm. Biz kendimize yetipte artıyoruz bile. Bundan 4ay önce kendi aramızda sex muhabbeti yaparken başladı herşey. Herkes keşke şu çocuk olsada beni sikse diye laflar söylüyodu. Bi çılgınlık yapıp kendi aramızda yapmaya karar verdik. Hepimiz çırıl çıplak soyunup birbirimizle öpüşüp amcıklarımızı göt deliklerimizi göğüslerimizi yalamaya başladık.. Ama itiraf etmeliyim burcunun amıyla göt deliği iğrenç kokuyo. Aylininkiler mis gibi. Burcu geçenlerde bi sex shoptan kocaman bi takma yarak almış birini benim amıma birini kendi amına sokuyo. Tabi bide belden bağlamalı bi yarağımız var. Sıra sıra belimize takıp birbirimizi sikiyoruz. Ama en zevklisi banyo yaparken oluyo suyun içinde sikişmenin tadı bambaşka.Bu arada söylemeden yapamıcam aylinle sevişip sikişmekten daha çok zevk alıyorum burcu miğdemi bulandırıyo onun sadece amcığımı yalamasına bayılıyorum. Erkeklerden nefret ediyoruz. Alın yaraklarınızı bi tarafınıza sokun. Kız kıza alınan zevk hiçbiyerde yokturrr..erotikhikaye. erotik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.