29 Şubat 2012 Çarşamba

Leyla Abla Ve Ben

Merhaba ben 24 yaşında mavi gözlü 1,75 boyunda yakışıklı biriyim.çok kızla birlikte olduk.ama bana en heyecanlandığım ilişki zorla olan ilişki.ben daha 17-18 yaşlarındaydım.aile dostumuz olan leyla ablaya hastayım.leyla abla 1,80-1,85 boylarında hoş bir hatundu.her fırsatta ona sürtünüp daha sonra tuvalete gidip 31 çekerdim.hep onu yatakta hayal ederdim. çok güzel götü vardı.ama . onu sikmek için hiç fırsatım olmadı. onların evine hırsız girmişti.o günden sonra o da çok korkuyordu.birgün eşi iş seyahatıne çıktı.gündüz bize geldi ve annemle konuşuyordu.akşam ne yapacağını çok korktuğunu söylüyordu.ben se dua ediyordum.bizde kalması için ama daha iyi birşey gerçekleşti.benim onlarda kalıp kalamıyacağını söyledi.ben bu fırsatı kaçırırmıyım.heen tabiki kalacağımı söyledim. hava kararmak üzereydi.eşortmalarımı alıp onlara gittim.oturduk televizyon izliyorduk ama benim aklım hep ondaydı.nasıl söyleyecektim ona.saat baya geç olmuştu.o bir ara mutfağa gitti.ben de geri döneceği ihtimalini düşünerek üstümü değiştirmeye başladım.oylana oyalana pantolonomu çıkardım.tam eşortmanımı giyeceğim sırada içeri girdi.beni gördü hemen dışarı çıktı.beni gördüğü zaman sadece gülümsemişti.buda bana biraz cesaret verdi. ben salaonda yatacaktım . o da kendi odasında.saat baya geç olmuştu.uyuduğunu düşünerek yanına gittim.onun üstünde ince bir esortman vardı.eşortmanın üstünden ellemeye başladım.ama korkuyordum tabi.yavaş yavaş göğüslerni elledim.deli gibi olmuştum iyice.daha fazla ileri gitmeye karar verdim.alttaki eşortmanı yavaş yavaş indirdim külotu görünüyordu artık.daha fazla dayanamıyacaktım külodunun arasından amına doğru elimi sokmaya başladım.ve uyandı.bana baktı ve . hiçbirşey söyleyemedi ne ben ne de o.sadece bakışıyorduk.ne yapıyorsun sen diye sordu.bende seni istiyorum dedim ve dudaklarına yapiştım.beni ittiriyordu.ama ben bırakmak niyetinde değildim. hem öpüyor heede göğüslerini elliyordum.bir süre sonra o da bana karşılık verneye başladı.artık kopmuştuk resmen. elini benim sikime atti ve okşamay başladı.ben soyunmaya başladım.yavaş yavaş onuda soyuyordum.ve ikimizde çırılçıplaktık artık.hayal ettiklerm karşımdaydı artık.benim sikimi ağzına almaya başladı.bende amıbnı okşuyordum.sonra sikimi amına sürtmeye başladım.yavaş yavaş içine giriyordum.oda büyük zevk alıyordu.artık boşalacaktım çıkardım hemen ağzına boşaldım.bütün spermlerimi yutmuştu. artık sıra o götüne geldi.arkasını dönmesini istedim hayır dedi.ona çok zevk alacağını söylemiştim ama o istemiyordu parmaklarımı onun götüne sokup çıkarmaya başladım.o da yavaş yavaş bana götünü vermeye hazırdı.rkasını döndü.ilk başta çok zorlandım.ucunu sokmaya çalışıyordum zorlanıyordu.bütün kuvvetimi toplayıp götüne girmiştim artık.öyle bir çığlık attı ki acıdan.artık götünde gidip geliyordum ve en sonunda götüne de boşaldım.. artık her fırsatta sevişip sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.