29 Şubat 2012 Çarşamba

Kızım Bu Gece Onunla Yatmamı İstedi... | ENSEST HİKAYELER

Ben 45 yaşımda idim duldum karımı ölmüştü evelenecektim birde tek kıızm vardı oda benim gibi erkekn evlenmişti kocada idi kocasının otbüsü vardı eve pek çabuk gelemezdi işte o zamanlarda ben hep kızımın yanında kalırdım onu beklerdim birde torunum vardı 2 yaşında berber dudurdum onalrla kocası gelen kadar geir bir kaç akşam dudur gider benyine orada kalırdım durum böyle oluncada biz nerde ise kızımla sanki karı koca gibi serbest duruyorduk ..Kızım zaten kocasını pekte severek evlenmemişti bide şimdi o yok olunca işi zor oluyordu erkekğini arayordu hep birazda böyle gitti biz bu konuları konuşuyorduk 2 miz bir gece yine böyle konuşurken kızım bana deyiverdi baba bu gece benim yatağımda yatacaksın tamam mı dedi, bende olur dedim ve kızımın yatağına gittik o tekbir gecelik ile soyunup yatağa attı kendini, bende atlet şortumu bırakarak yattım, kızım bana babacımmmm diye ben de ona tabi kızımmmm diyerek sarıldım. Memeleri zaten gösüme yapışmıtı ve kızım bana baba bu yatak erkekğimin yatağı şimdi sensin işte erkekeğim, öyle yatacaz dedi. Ben de hiç bir şey diyemedim o anda, tamam kızım dedim...Üzerindeki elbiseyi cıkarıp attım onu sırt üstüne çevirdim bende atletimi attım şortumu attım benim yarak kol gibi dikik duduryuordu kızımın dudaklar memeleri dimditi bacaklar o vucudu muazzam beni çıldıryordu ve ben ayağından başlıyarak backalr am hele o am varya tertemiz tazecikti daha yaladıkça deiryordum ve göbeği vede dimdik memeri ağzımada idi onları emdikçe dudklarını emdikçe boyun altlarını emdikçe kızım iyice deli gibi oldu bana babacımmm erkekğimmmm dedikçe inliyordu ben onun bütün vucudunu yalıyordum ve sırt üstüne getirerek backalrını tam açarak yarağımı amın üzerine koydum darbeler yapıyorum bunu kızımda görüyor tabi ve inladikçe babacımmmm hadiiii dayanamıyorummmm diyerekten inliyordu bağıryordu işte bende tam oanımuızda öyle bir soktum kökledimki bunu gören kızım kendini kaybederek ahhhhhhhh benim babacımmmm erkeğimmmmmmm diye feryad ediyordu bende zaten çoktan am görmemişim öyle bir iskmeye sokmaya başaldımki köküne kadar oturtarak sikiyor o dimdik memrini bacakalrımı dudkalrını emdikçeyaladıkça ısırdıkça onu canavar gibi parçalarcasına sikiyordum hayatımın en tatalı zevkkli anını yaşıyordum hiç yaşamadığım bir zevki tatdıyordum ve seni ben artık ebedi böyle sikecem kızımmm dedşkçe kızımda bana sen artık nasıl nerden ne zmana istiyorsan öyle sikersşn emi baba diyordu sabaha kadar ogece siktim siktirdi ve artık hep sikmeye başaldım tabi biz çok zaman kızımla olduğumuz için ben istdiği zaman istediği yerden sikiyordum tam bir zevkli hayatım başalamıştı ve onu hamile bırakıyordum istediği zaman hemde.ve yıllar geçti halen ben kızımla bu ilşkiyi devam ettiriyorum sikiyorum isktiriyor bunu ne kocası ne başkası hiç bilmedibilmeyecektir

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.