29 Şubat 2012 Çarşamba

Kızı Götünden Bağırtarak Siktim

Lise son sınıftaydımBenim zamanımda okulda önüne gelen kızı sikmek bir hayaldi . Şimdiki gençler grup bile yapıo =)Bi sevgilim vardı bekarete çok önem veriyordu sadece birbirimizi emerdik.Bende bekareti bozulucak diye ve daha hiç sex yapmadığım için hep korkarak sürttürürdüm.Okulun biteceği son hafta millet hep birbirine kaymanın peşine düştü benimde aklımda manitama atlamak vardı cayır cayır yanıyodum oda bunu fark ettiğinden heralde az görüşmeye başladı benimle.Okuldan kaçtık kadiköye gittik 3-5 arkadaş benimkide kızlar olunca etrafımda takıldı peşime.Biraz sahilde gezdik çay okey filan sonra orda bi arkadaşın evine gittik.ev sahibi arkadaş viski getirdi birer bardak içtik sonra cigara sardılar hep beraber onuda içtik herkes pilot.Manitasını alan bi odaya gidiyo sonunda kaldık başbaşa benimkiyle.Ben bi kaç gündür benden kaçıyo diye fazla yüz vermiyorum öle telefonumla oynuyodum usulca sokulup beni masum bi şekilde öpmeye başladı.Bende yine yanıt yok tabi.Diliyle yüzümün her köşesini yalamaya başladı sanki orda yokmuşum gibi davranıyorum bende.Bi an sıkıldı heralde ufluyup pufluyarak döndü arkasını küstü sanki.Bi iki dakka sonra döndüm baktım pembe kilotu pantolonunda çıkmış gözüküyordu içim bi tuhaf oldu bi an düşündüm bunu şimdi sikmezsem bu okul bitince aytrılır bidahada hiç sikemem diye =)Usulca koklamaya başladım omzunu sırtını ensesini buna yapınca delirirdi.Hemen döndü bana ve ilk defa öyle ateşli öpüşmüştük.Gömleiğini çıkarıcaktım ilk tam elimi attım olmaz ya gelirlerse dedi durdurdu beni.Hemen koştm odanın kapısını kitledim üzerimdeki gömleği pantolonu çıkardım zaten çocukluğumdan beri ne kilot ne boxer hiç bişiy giymem =)Çırıl çıplak karşısındaydım.Eliyle seksi bi şekilde beni çağırıyordu.Yavaşça sokuldum yanına hemen uzandım ama yanına yattım .Aşkım yalamamı istermisin demeye kalmadı verdim ağzına hiç ses etmiyordum o sikimle oynaşırken belinden tuttum kaldırdım başımın üstüne koydum bacak arasını.Başladık 69 ailk defa yapıorduk bunu o genelde fazla rahat yalatmazdı kendini .Bu sefer hiç bişiy demedi daha gayretle yalamaya başladı sikimi.bende ufak ufak ısırıyor dilimi amının her yerine sürtüyordum çenemden aşşağı damla damla düşüyodu suyu kendimi kaybetmek istiyordum artıkKalktım altından aldım bu sefer altıma onu ama eli amını tutuyo sokmayım diyeDedim napıyon bişiy yapmıycaam filan baktım sıkılıp büzülmeye başladı bacaklarını kenetledi filan sinirden ateş küpüne dönmüştüm.Zorla yapmak istemiyordum benim olsun istedim sadece kendi isteği ile.Onu öylece bırakıp yanına yattım bi sigara yaktım.Önce koluma başını koyarak puruşup yattı yanıma hiç ses yok bende.Başladı anlatmaya yok bobam şöle yok annem böle bekaretime bişiy olduğunu öğrenirlerse senide yaşatmazlar beni falan filan anlatıyo ama kim siker o havaları =))Hiç cevap mimik gülümseme bakış hiç bi tepki vermiyorum diktim gözümü tavana bakıyorum sadece.Sikimle oynamaya başladı ben istemiyorum mu sanıyosun senin içme girmeni falan gibisinden bi sürü laf sayıklıyo o arada iyice doğrulttu sikimi .Bende hala ses yok ama sikim dimdik dikiliyo.Eliyle sikimi göbeğime doğru yatırdı birden kalktı üstüne oturdu ama sokmadan.üstünde bi ileri bi geri yapıp aklın ca kendini boşaltıcak hasbam =)Tuhaf olmuştum kesin verir artık dedim içimden tavına gelmişti.Ellerimle kalçalarının yanaklarını ayırıp Tam isabet alıcam sikimi bırakmıyo bu sefer.Dedim kalk üstümden ben gidiyorum =)Gitme gitme nolur aşkım kızma anla beni falan filan dedim bu gün seni sikmezsem bidaha yüzümü bile göremiyceksin =)aşkım götümü sik ozaman ama yavaşç yavaş sözmü falanDedim şansa bak ağzına bile zorla verirken kız kötü teslim etti =))Hemen domaltıp geçtim arkasına zaten götü küçücük bide deliğe sokmanın imaki yok oyanı zorluyorum bağırıyo bu yanı zorluyorum bağırıyo bi türlü sokamadım .Hemen aklıma vazelin geldi.Dedim sen dur geliyorum çıktım odadan çırılçıplak odalardan birinin kapsını çaldım ev sahibi çocuğun kız arkadaşı açtı kapıyı ama kızda çırılçıplak dedim vazelin varmıdır burda önce kapıyı usulca yarısına kadar kapattı erkek arkadaşı görmesin diye ama kendi hala bakıyo döndü arkadaşına vazelin varmı evde dedi çocukda mutfakdan sıvı yağ sürsün diyo sesini duyuyorum kız gülerek sıvı yağ sürcekmişsin dedi ama nasıl bakıyo sikime az kaldı tutucak sandım =)Hiç ona yüz vermeden döndüm arkamı gittim mutfağa mutfakdan sıvı yağ arıyorum bi havlu atmış üstüne gelmiş bana yardım ediyo güya =))Ben mutfak camının kenarındaki şişelerin hangisi sıvı yağ anlamaya çalışırken geldi geçti önüme bi şişeden çay bardağına sıvı yağ koyarken düştü havlusu umrunda bile değil hala yağ dolduruyo şişeden .iyice üstüne yaklaştım bacaklarının arasından geçti sikim öbür tarafa kızın öyle bir iç çekişi vardıki anlatamam. =))şişeyle bardağı sehpanın üstüne koydu elini arkasına attı sikimin ucunu okşuyo .Dedim acil görüşelim ama şimdi ne yeri ne zamanı çektim bacaklarının arasından sikimi aldım çay bardağını dudaklarını dilimle yaladım geçtim yanındanGirdim bizim odaya kitkedim kapıyıda .bizimki elimde bi çay bardağını görünce dedi aşkım o ne dedim sıvı yağ bunununla yapıcaz dedi olurmu dedim olur =)Domaldı tekrar önümde dedim hiç sıkma kendini önce bi kaç damla deliğine damlattım birazda parmaklarıma başladım işaret parmağımı deliğine sokup çıkarmaya .ara ara kasıyodu kendini ama genel olarak diğer zamanlardaki gibi sıkmadı hiçusul usul inlemeler başladıbiraz gidip geldikten sonra baş parmağımla delik iyice yumuşadı sonra iki parmak biraz canı acıdı heralde bi an ileri itti kendini saçlarından çektip başladım iki parmakla bi on dakka deliği iyice gevşettim.bardakta kalan yağın yarısını sikime döktüm bu arada bakışları aynı kedi yavrusu gibiydi =))geri kalanıda deliğin içine doğru damlatmaya başladım .Kanepenin Baş ucuna dayadım bunu acırda çekilir diye kaçamasın hesabı =))bunu iyice sıkıştırdım bacaklarımlada kalçasını etrafını kenetledim ilk kafasını sokunca biraz ağlar gibi oldu hemen durdum içinde bıraktım kurtulmaya çaluışıyor ama bırakırmıyım daha =))onu sakinleştirmek içinde demediğim laf kalmadı haa =))içinde kımıldamayınca o ağlıycak gibi ifade silindi suratındanama iteklemeyede korkmuyo değilim hani.yavaş yavaş içerde olan kafasını ileri geri harek ettiriyorum ama karınca siker gibi aynı =))zor oldu ama alıştı oda kendini itmeye başladı benim üzüldüğüm nokta hepsini sokamamam =)ben hızlanmaya çalıştıkça o kendini sıkıyo yarısını bile sokmama izin vermiyordu.gözüm karardı bi kere. kafasını kanepenin kolluğuna dayadım götü dimdik havadaydı dikildim ayağa üstten hepsini basıcakdım önce bi parçasını soktum biraz gidip gelirken kendini serbest bırakmasını bekliyorum bi an boşluğunu yakaladım bastım yarrağı ama nasıl zorluyorum altımdan kalkmaya çalışıyo kalkamadı nerdeyse 3 te 2 sini soktum başladı ağlamaya hiç umrumda bile değil daha çok şehvetim artmaya başladı onun bu çaresizliği karşısında iyice hayvanlaşmaya başladım dümdüz uzandı kanepeye yüz üstü bende hiç çıkarmadan yattım üstüne elleriyle bana vurup kurtulmak istiyo tuttum ellerini saçından da yakaladım olduğum pozisyondan kımıldamadan üstüne abanıyorumki dibine kadar girsinde alıyım bütün acımı diye =)onun çaresizce iniltiylwe karşık ağlaması çok tahrik etmişdi beni bu duruma fazla dayanamayıp boşaldım içine içinden çıkardım ama kanepenin örtüsünü kan götürüyo sikimde kanamıştı götüde kanamıştı yani amından siksem bu kadar kanamazdı heralde =)hemen kanepenin örtüsünü çıkarıp önce onu sildim sonra kendini bu arada benimki hala hıçkıra hıçkıra ağlıyo biraz kendimizi temizledikten sonra başladım buna şevkat göstermeye yok sen benim şöle hayatımsın böle bitanemsin karımsın kadınımsın falan falan =))baktım ağlamayı kestionun zırıltısından da öyle kurtulduk dedim ben ev sahibine soruyum bi banyok yapalımmı olur dedi zaten bu halde kilotumu giyemem annem kesin görür falan.kanlı kanepe örtüsünü aldım elime ev sahibi çocuğun odasının kapısını çaldım bu sefer ev sahibi çocuk açtı kapıyı dedi ne yaptın bu hal ne o kızı bozdum sandı ilk sonra kısaca anlattım ayak üstü dedim bu örtüyü nabıyım banyoya at dedi annesi şehir dışına gitmiş zaten ben hallederim dedi.bide banyo yapmak için izin istedim rahatına bak diyince benim kızı aldım güzelce yıkadım önce onu sonra o beni pırıl pırıl çıktık banyodan giydik elbiselerimizi koklaşıyoruz yine derken herkes geldi odaya kiminin babası işden gelcekmiş kimi okula geri dönmesi lazımmış yoklama kağıdına imza atılmadan falan filan herkes kalktı bizde kalktık. ev sahibi çocuk kız arkadaşımıda bırak yaşar diye verdi kızı peşimize benim kız o mutfakta sürttüğüm kız bide ben bindik otobüse ama benim kızın yanında konuşmuyoruz bile =))benim kızı indirdim evinin durağında biz devam ettik bi yaşlı teyze geldi önümüze kalktım hemen yer verdim oda benle kalktı yanındaki kıza yer verdi dedi geç arkada duralım geçtik arkaya naaptın dedi bozdunmu kızı yoo dedim bozmadım o kan neydi peki dedi arkası acıdı dedim gülerek gözlerinin içine baktım =))seni içime almak istiyorum ama şu durumda olmaz okul bitince ayrılırım zaten benimkinden dedi ozaman sende istersen birlikte oluruz tabi istersen diye iki kere tekrarladı.olur dedim telefonlarımızı verdik birbirimize onun durağa yaklaşmıştık tam giderken dudaklarını öpmeye çalıştım çekti kendini ama bu arada sikimi de tutmadan inmedi.otobüste yanlız kalınca yaşadıklarımı hatırladım kendi kendime gülümseyip duruyodum durağı kaçırdım bu arada anlıycağınız ilk seksim anal oldu ve sonra vazgeçilmezim =)))Zahmet edip okuduysanız teşekkür ediyorum ama siz yinede benim siktiğim karıları düşünüpte hayal kurmayın =)) V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.