29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenimle Muhteşem Bir Sikiş

Selam adımı vermiycem,22 yaşındayım istanbulda yaşıyorum 182 boyunda 100 kilo yapılı beyaz tenli biriyim. neyse hikayeye geçelim. bahsi geçen kuzenim benden 1 yaş küçük çocuklugumdan beri anlaşamadıgım itici biri olan 170 boylarında beyaztenli kalın dudaklı,mükemmel sayılıcak memeleri olan kuzenimn adı (gerçek ismini vermiyorum) emel. geçenlerde akrabaların altın gününe annemi götürürken ısrarlara dayanamayıp yukarıya çıktım. selamlaştık vs vs. bi süre sonra bu emel takıldı gözüme, zaten bi kaç zamandır dügünlerde vs dikkat ediyorum acaip bi güzelleşme, teşhircilik ve tahrik edici pozisyonlar verme durumları var, belli ki azmış muhterem. sıkılmıyormusun yaa diyerek bi yokladım. şansım dönmüş olsa gerek ki acaip sıkıldım valla diye cevap verince fırsatı kaçırmadan istersen gel bi tur atalım, çok güzel bi yer biliyorum eğlenirsin dedim. uzun lafın kısası arabaya atladıgımız gibi kuzeni yeşilköyde güzel bi mekana götürdüm. süper bi dekoltesi vardı memeleri gögsünden fırlıycak gibi duruyodu. saçlarını da sarıya boyatmış, hayvan gibi dudakları vardı zaten, giydiği pantolonda 2 beden dar olunca benimkine çadır kurdurmuştu bile. ortamın duman altılıgından olsa gerek ben artık direkt gözleri dikmiş dikizliyordum. bu durumu farketmiş olsa gerekki yanıma gelip oturdu, muhabbeti sevgilin var mı kısmına getirdi. bende yok yaa kafama göre kızlar bulamıyorum, hepsi senin gibi güzel de olmuyo dedim. ee tabi bu çok hoşuna gitti. o da aslında çok yakışıklısın demek ki ugraşmak istemiyosun, ben olsam seni kaçırmam diyip aşifte bi gülüş attı. sonra muhabbet evlilik öncesi sexe geldi. benden çekindigi için olsa birazz muhafazakar takılan emel, benim cüretkar sözlerim karşısında gerçek yüzünü gösterdi. evlenmeden önce adamı deniyceksin ki seni doyurup doyuramayacagını anlıycaksın gibisinden laflar etti. biranında etkisinden olsa gerek omzuna attıgım koluma da ses çıkarmadı, başını gögsüme yasladı bi saat kadar bu şekilde nargilesini içip şarkı dinledi. bi ara dogrulmak için elini bacagıma koydugunda benimkini hissedince pis bi gülümseme atıp, hayvan herif benden mi etkilendin yoksa dedi. bende zaten kafam güzel oldugundan dudaklarına yapıştım. allahın o ne mükemmel şeydi öyle. alt dudağı emmeye başlayınca emel de bana eşlik etti ve en az 5 dakka seviştik. sonra geri çekildiğimizde bu biraz utandı. hadi eve gidelim artık dedi. hiç bişey konuşmadan yarım saat kadar arabayla gittikten sonra ben benim boş olan içi full döşeli evime götürdüm emeli. tabii ki tedirgin oldu, ne işimiz var burda dedi sinirli bi şekilde. bende emelcim istersen sen de gel arabada sıkılma yarım saatlik bi işim var evde, işlerle ilgili dosyaları almayı unutmuşum onları alıp atalantadaki müşterilere faxlıycam dedim. biraz da ısrar edince tedirginde olsa gelmeyi kabul etti. kapıdan içeri girer girmez emeli belinden tuttugum gibi yatak odasına attım. napıyosun sen yaa bırak beni hayvan demeye başladı. megersem ne çok küfür biliyomuş bizim emel, bi çogunu sayesinde ögrenme fırsatım oldu. o zaten ne oldugunu anlayamadan ben üstündeki iki parça elbise diye giydigi paçavrayı çıkarıp attım. memeleri hayvan gibi sütyenden taşarcasına karşımda duruyodu. bu artık feryat etmeye başlıyınca iki tane güzel bi yalattım agzına sustu. daha dogrusu sessiz sessiz aglamaya başladı. gönlünü almak için canım benim sende çok istiyosun biliyorum, bu kadar tepki vermen çok anlamsız tadını çıkarmaya bak artık dedim. sonra usul usul yüzündeki saçları düzelttikten sonra dudaklarını öpmeye başladım. e tabii bu sefer karşılık vermedi. vermeyincede zaten kabak tadı verdi. bende dudaklardan yanaklara, ordan boyuna, ordan da memelerine inmeye başladım. sütyeni çıkarıp memesini emmeye başladıgımda aldıgım o zevki anlatamam. yumuşacık memesinin pespembe ucunun görüntüsü bile insanı tahrik etmeye yeterken ben birini elimle sıkıp, digerini de agzımla resmen vakumluyordum. emel hala tepki vvermeyince memesinin ucunu ısırmaya başladım. emelde artık aglamayı kesmiş, yalvarmaya başlamıştı ne olur içime boşalma diye. bende ne o yoksa bakire değilmisin diyince cevap vermedi. bu andan sonra zaten emeli iyice orospu kefesine koyup keyfimce sikmeye karar verdim. en zor yer pantolonu çıkarmaktı. içine nasıl sığdıgını hala anlayabilmiş degilim. zor bela pantolonu çıkarınca emelde gülmeye başladı. ne o hoşuna mı gitti deyince, doğrulup dudagıma yapıştı. öyle ateşli öpüyordu ki yatakta yan yattık. şu an hatırlarken bile erekte oluyorum, bi süre sonra yine memeleri emdikten sonra farkına vardım ki o pespembe olan memeler mosmor olmuş,böyle devam edersem kız hastanelik olacak bende amcıgına doğru inmeye başladım. önce bacaklarını bi güzel elleyip bi hamlede emeli yüzükoyun çevirdim. o yanakları avuçladıktan sonra öpmeye başladım ama zevk vermedi. bende emip ısırmaya başladım. emelin iniltileri beni iyice gaza getirince başladım götünü tokatlamaya. abartmıyorum belki yarım saat götünü tokatladım. ellerim şişti o derece yani. başta aglayan emel uyuştugu için olsa gerek ses çıkarmamaya başladı. o göt öyle bi kızarmıştı ki, belli yani kesin moraracak. benim 18likte zaten heryeri ıslamaya başlamıştı çarşaf emelin götü vs. bu arada emel kontrolü eline almaya çalışsada buna hiç müsade etmedim. çünkü onu en az 3 saat sikmek istiyodum. zevkini çıkara çıkara hertürlü fantezimi yaparak tatmin olmuş bi şekilde bu muhabbeti kapatıcaktım. emeli sırtüstü çevirmek için uzun bi yalvarma ve sevişme muhabetinden sonra artık vakit amcıga yumulma vaktiydi. o kıllı amını önce bi güzel araladım. klitorise bi kaç dil atınca bizim emel çeşme gibi boşaldı. yüzüm kızın zevksuyuyla yıkandı. bu hiç beklemediğim bişeydi. emel olayın başından beri bi çok kez kasılmış ama sicim gibi bi ıslaklık dışında boşalmamıştı. açıkcası emelin boşaldıktan sonra kasılmalarını görünce dayanamadım ve bende tahrik oldum. daha fazla oyalanmanın geregi yoktu. emeli doğrulttum ve benim kini agzına sokmaya başladım. bizim emel neymiş bee. keşke en başında yatatsaydım dedim kendime. ucunu bi vakumladı ki boşalmamak için kendimi zor tuttum. en az 1 saattir oynuyodum emelle, acaip azmıştım ama bu sakso muhabbetine dayanamıycaktım ve emelden intikam alırcasına daha kızcagız yeni işe başlarken azına boşaldım. ama o kadar döl çıkacagını ben bile tahmin etmedim. boşalırken pisliğine sikimi iyice azına sokup boşaldım. zaten ilk partiden gelenlerin hepsi bogazına gitti, sonra çekmeye başlayınca sikimi kız ölüyo sandım. burnundan bile döl geliyodu. emel öksürüklere bogulmuştu. kucaklayıp tuvalete götürdüm bi 10 dakka kadar bu kendine gelmeye çalıştı. sonra da o sinirle ne bulduysa bana fırlattı. tabii bunlar benim işime engel olamıyodu. iki tane saglam yapıştırdım, emel zaten 2 metre uçtu. yorgunluktan ayaga kalkamıyodu garibim. sert bi şekilde çenesini kavradıgım gibi dudagını emmeye başladım. kendine gelsin diye de arada dudagını ısırıyodum. bunu tuttugum gibi yataga fırlattım ve öyle bi hal almıştı ki artık, pinokyo gibi kolunu bacagını istediğim yere koyuyordum. o iki uzun güzel bacagını alıp iki yana açınca kızın amcıgı kabak gibi önüme çıktı. hiç aceleye getirmeden bi güzel amını yaladım, sonra yavaşca benimkini sokmaya başladım. o ölü gibi yatan kız bi anda canlandı ve içimden çık diye bagırmaya başladı. elimle boynuna bastırarak yavaş yavaş girip çıkmaya başladım. o sıcacık alev gibi amcıgı beni iyice havaya sokmuştu zaten. abartmıyorum belki 45 dakka her pozisyonda siktim emeli. ve sonunda içine boşalınca emel hüngür hüngr aglamaya başladı. içime niye boşaldın diye. insan üzülüyo tabii ama böyle bi vucudu sikipte dölü ziyan etmenin bi anlamı yok tabii. artık emelin gönlünü alıp gülümsetmeyi başardıktan sonra muhabbet duşa gelmişti.ben dudaklarından öpe öpe duşa doğru emeli yolladıgımda çıraklık eserimin halini tam olarak görme fırsatı buldum. yavrucak götü mosmor bacakları tam kapanmadan, tekleye tekleye yürüyordu. saçları döl içinde, götü döl içinde, memeleri mosmor olmuş, dudaklarna kan oturmuş bi haldeydi. ama işim hala bitmemişti. emelin sifonu çektigini duyunca vakit gelmiştir dedim. banyoya girdiğimde emel duşun içinde yüzünü suya tutmuş dinlenmeye çalışıyordu. benim geldiğimi bile farketmedi. bende içeri girince yeter artık doymadın mı hala dedi.hiç cevap vermeden yüzünü cama doğru çevirip ayagımı bacaklarının arasına soktum ve hafif bi ittirme sonucu bacakları açıldı ve emel domalma pozisyonuna girdi. benim 18 lik artık parçalanma safhasına gelmişti. emelin canını da yakmak istdigimden sikime şampuanı bolca döküp emelin götüne tek seferde soktum. yavrum artık sikmeden bırakmıycagımı bildiginden hiç sesini çıkarmadan domalmış bekliyodu. sikimin sertliğiyle bi feryat etti ki o ana kadar çıkardıgı sesler yanında hiç kalır. bi beş dakka girip çıkınca emel artık alışmaya başladı ama sonra şampuanın yakıcılıgı etkisini göstermeye başladı. bu şampuan işine sonradan çok üzülsem de o anda verdigi zevki anlatamam. emelin götüne boşalmam yarım saati buldu. en sonunda emel bayılınca korktum alıp kuruladım diger odadaki boş yataga yatırdım. saat artık baya bi geç olmuştu. evden aramaya başlamışlardı. öyle çok krem sürdüm ki moraran yerlerine kız mumyaya dönmüştü. kendine geldiğinde söylediği tek şey offf götüm dü:D en az 2 ay kıçının acısı geçmedi.bi hafta kadar arkadaşlarımdayım ayagına benim evde kaldı morluklar yüzünden. yemin ediyorum kıza hiç elimi sürmedim. bundan olsa gerek aramız hiç kötü olmadı. artık evime gelme yanlışını yapmasada beraber çıkıp geziyoruz. kucagımda oturma nezaketini gösteriyor kendileri, tabii o kadar hatırası var.ha bu arada emelin tek ihtiyacı bi pompacıymış. artık ölsem de evlenmem diyo benimde canıma minnet. bu arada emelin boşbogazlıgı yüzünden teyzemi sikmek zorunda kaldım. ama o olay çok yeni, o yüzden burda yazmak istemiyorum. belki bi kaç ay sonra yazarım.3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.