29 Şubat 2012 Çarşamba

kuzenimle lez ilişkim

Selam ben kütahyadan elif.17 yaşındayım . anlatacağım olay geçen sene başıma geldi. 4 yıldır görmediğim teyzemler bize geleceklerdi.teyzemin benimle yaşıt esra adında bi kuzeni vardı. neyse sabahtan gezdik eğlendik beraber gece eve geldiğimizde anne annemler falanda bize gelmişlerdi.neyse çok yorulmuştuk ve    yatmaya karar verdik. ev çok kalabalıktı ve yatacak yer yoktu. .    esra ben elifle yatarım dedi. vende evet biz beraber yatarız dedik ve odama geçtik. ben picamalarımı giydim esrada bi gecelik giymişti.neyse biz yattık ve konu sevgilin falan var mı diye sordu. ben yok dedim. benim var ama o da kız dedi. ben nasıl oluyor falan dedim.o arada beni okşamaya başladı kız senin de kalçaların baya güzelmiş dedi ben de güldüm . o iyice okşamaya başladı sende denemek istermisin dedi ve geceliğini yukarı sıyırdı. ben şaşırmıştım ama onunda çok güzel kalçası vardı. hadi okşasana dedi. ok dedim. "sexhikayelerr.blogspot.com"  çok güzelmiş dedim daha bu bişey değil dedi. ve benim üst picamamı çıkardı. ve göğüslerimi yalamaya başladı yavaş    yavaş aşşağıya indi ve picamamı da sıyırdı ve tangamı da çıkarttıktan sonra amımı yalamaya başladı çok güzel bir duyguydu sonra sende yapmak istermisin dedi bende olur dedim ve bende onu yalamaya başladım.çok iyisin dedi. o gün biraz daha seviştikten sonra giyinip .    uyuduk yaklaşık 1 hafta bizde kaldılar bunun 4 günü falan seviştik ancak o gidince başkasına açılamayınca bir daha yapmadımGönderen: liseli

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.