29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenimi...

Ben 17 yasında muhtesem bir deneyim gerceklestırdım.Ama bu ilişki kuzenimle oldu.Akrabalarımız bize ziyarete geldiği bir gün kuzenimle biz bilgisayara bakıyorduk.Ben erkekliğim bana verdiği hazla kuzenımin o güzel götünü gördüm.Kırmızı donunun içinde üzel göte daha dayanamadım ve sandalye de oturan kuzenimin arkasından asılıyordum tam o anda kafasını çevirdi ve şaşırdı ilk önce.güldü ve daha sikimi inanılmaz bir sekilde yalamaya basladı ve harika harika diyerek onu yatağa attım o da benim üsteme çıkarak tepiniyor ve ben memelerini oksuyordum yanımda prezervatif bile    olmadan amına sokuyor ve bagartırıyordum.Tam o anda amına bosaldım ve kaygan seyimi daha sonra götüne soktum.Biraz dar olmasına karsın cok lezizdi.Tam o esnada bagarışlarımızı duyan ev halkı odaya girmişti ancak olan olmustu onlar soke olurken bir yandan kuzenimin halini bir yandan kendi halimi düşünüyordum...........Gönderen: Sapiiiiik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.