29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenim Ve Ben (Eşcinsel)

ismim tolga 20 yaşındayım 4 ay once unutamadığım bi anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.ben her erkeğin rüyalarını, hayallerini süsleyecek güzellikte 85-64-110 vücut ölçülerine sahip dolgun ve yumuşak kalçaları olan birisiym, kuzenimse kızların sürekli peşinde koştuğu erkeklerden. peşindeki kızlardan hep kıskanırdım onu..furkan adında 19 yaşında bi kuzenim var ailesi samsunda yaşıyor iş için bizim yanımıza trabzona gelıyor. Evimiz küçük olduğu için benim odamda aynı yatakta ikimiz yatmak zorunda kalıyoruz. bende 14-15 yaşımdan bu yana bayan elbiseleri giymekten hoşlanan bir eşcinselim. bunu hiç kimse bilmiyor tabii ki. O gün çok yorgun olduğumuz için uyuyup kalıyoruz biz. ertesi gün kuzenim uykuya daldıktan sonra penisinin boyunu merak ediyorum bir yandan da korkuyorum ya uyanrsa dıye, o gece de üzerinde sadece şort ile uyumuştu altında iç çamaşırı yoktu.. şortun altından elimi sokup yokladım. inmiş hali yaklaşık 16 cm civarındaydı. şortunun altından penisini dışarıya çıkarmayı başarmıştım, o ise hala derin uykusundaydıı, okşarken birden ağzıma alma fikri gelmişti aklıma ama korkuyordum da. ağzıma aldımbu müthiş bi duyguydu! penisi kalkmaya başlamıştı yaklaşık yarım saat kadar ağzımda penisi ile oynamıştım. bu olay beni çılgına çevirmişti. erkeğimi bulmuştum ama bunu ona nasıl belli edebilirdim ki, yarım saatin sonunda boşalmıştı spermlerinin hepsini yutmuştum. o gece hiçbirşey olmamış gibi uyumuştum, ertesi gün kuzenim rüyasında gördüklerini anlattı, bi eşcinsel ile birlikte sevişmiş ve saatlerce birlikte olmuşlar rüyasında, ertesi gün annem,babam,ve ablam şehir dışına çıkmışlardı. o gece biraz alkol aldıktan sonra gördüğü rüyayı tekrar anlatmasını istemiştim kuzenimden. tekrar anlattı rüyasını bana anlatması bittikten sonra bi eşcinsel ile birlikte olmak ister misin diye sordum utana sıkıla. rüyamda gördüğüm gibi birisi olursa isterim dedi. uzun bi muhabbetten sonra ben bi duşa girip geliyorum dedim. duşa girdim temizlendim. ardından ablamın odasına giderek, kırmızı sütyen kırmızı tanga kırmızı çorap ve siyah askılı tek parça diz üstü bi elbise onun altına pembe bir ayakkabı giydim makyajımı yaptım kıvırrcık belimin üzerine kadar gelen siyah peruğumu taktım furkanın karşısına geçtim. ilk başta inanamamıştı. karşısına geçtim ve muhabbetimize kaldığımız yerden devam ettik, sonunda dayanamayıp sordum! nasıl rüyandaki kadar güzel miyim diye, ayağa kalktı yanıma oturdu parfümün kokusu deli etmişti her halinden belliydi alkolün de verdiği etkiyle dudaklarıma yapıştı 20 dakika kadar öpüştük öpüşürken de bir yandan kalçalarımı ve vücüdumu yokluyordu.dayanamayıp kendimi geri çektim. ayağa kaldırdı beni.duvara yasladı. kulaklarımı boynumu kalçamı ve daracık deliğimi dil darbeleri ile bitirmişti. artık onu istiyordumm. beni soymaya başlamıştı bile, biraz naz yapmak istiyordum tıpkı bir kız gibi, bu onu daha da çıldırtmıştı karşısında iç çamaşırlarım ile duruyordum kolumdan tutup çevirdi beni. tekrar dudaklarıma yapıştı sonrasında kucağına alarak yatak odasına götürdü beni. yatak odasına giderken daha önce hiç yapmadığımı söyledim, bana güvenebilirsin canını yakmicam dedi.soyunma sırası ona gelmişti, üzerimde artık hiçbirşey yoktu yatağa uzandım ve erkeğimin soyunmasını seyrettim, iç çamaşırları ile kalmıştı, her tarafımı yalamaya başlamıştı. penisi iç çamaşırına sığmıyordu devasa birşey olmuştu korkum giderek artıyordu. artık ikimizin de üzerinde birşey kalmamıştı, 21 cm olan penisi tam karşımda bana bakıyordu hadi artık seni istiyorum bebeğim diyordu. ben ise penisini gördükçe korkuyordum. en büyük fantazim birisinin ve ya bi grup erkeğin bana tecavüz etmesiydi. kibar bir dille gönüllü olarak penisinin tamamını alamicağımı beni yatağa bağlayıp ağzımı da bantladıktan sonra ilişkiye girebilceğimzi aksi taktirde penisini alamicağimi söylemiştim kabul etti ve beni yatağa bağladı ağzımı bantladı. bu beni çıldırtmaya yetiyordu ki çook uzun bi süre beni yatağa bağlı şekilde yalamıştı. dizlerimde dahi hal kalmamıştı artık sabah olmak üzereydi, krem getirdi ve uzun bir süre deliğimi parmağıyla genişletti, ardından penisine krem sürdü ve penisini kalçalarımda gezdiriyordu. sonunda penisini deliğime dayadı ve nasıl hoşuna gidiyor mu aşkım başını sallaman yeterli dedi.evet anlamında başımı sallamıştım ki tam o anda penisinin tamamını soktu ve üzerimde öylece kaldı benim ise öyle canım yanmıştı ki gözlerimden yaş gelmişti. bi müddet öyle durduktan sonra gidip gelmeye başladı geciktirici almıştı sanırım! 40 dakikadan fazla gidip geldi bende ise acı yerini zevke bırakmıştı,, içime öyle bir boşaldı ki sanki itfaiye hortumu vardı içimde,, sonrasını hatırlamıyorum,, uyandığımda kuzenim güzel bir kahvaltı hazırlamış. kendi elleriyle karnımı doyurmuştu. o gün evine dönmek zorundaydı. 3 ay sonra tekrar geleceğini söyledi. sabırsızlıkla onun tekrar gelmesini bekliyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.