29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenim Serap 1

Üniversite yıllarımda idi. Yaş onsekiz ve istim üstünde olduğum dönemler. Uzun yıllar sonra kuzenimle aynı kentte yaşamaya başladık. Benden 10 yaş büyük olan kuzenim Serap evli ve 3 çocuk annesiydi. Çok düzgün vücut hatları olduğunu söyleyemem ama balık eti ve oldukça şuh bir kadındı. İlk birkaç ziyaretten sonra evinde kalmaya başlamıştım hafta sonları. Yine bir hafta sonuydu ve ben O`nun evindeydim. Cumartesi gecesi sabaha kadar konuşup geçen yılları yadettikten sonra elele kısa bir uyku çekebilmiştik. Kocası içeride domuz gibi sızmış    yatıyordu ve bizi rahat bırakmıştı. Pazar günü akşam üzeri uykusuz kaldığımdan oturduğum kanapede uyuyakalmışım. Serap eve gitmek istediğimi bildiğinden beni uyandırmak için bana yaklaşıp kulağıma:`Can, haydi uyan artık. Akşam oldu.` dedi birkaç kez ama ben duyuyor kalkamıyordum. Birkaç kez daha aynı şekilde seslendi ama kaldıramayınca yanaklarımdan ve boynumdan öpmeye başladı. Belki sevgisindendi ama ben öyle algılamadığımdan yarı uykulu yapıştım dudaklarına. Hemen kucaklayıp yere yatırdım. Karşı koymuyor yalnızca itaat ediyordu. Salon karanlıktı, yaz günü olduğundan çocuklar dışarıdaydı ve kapı ardına kadar açıktı. Ben Serap`ı altıma alıp öpmeye devam ettim. Zevkle kıvranıyor ve dudaklarını bir vantuz gibi kullanıyordu. Hayatımda bu kadar ateşli bir öpüşme hiç olmamıştı. Altında rahat olsun diye sürekli giydiği upuzun bir etek vardı. Sol bacağını kaldirip eteğini yukarı doğru .    sıyırıyor bir yandan da bacaklarını sıkıyor okşuyordum. Dudaklarımız halen kenetliydi. Tam eteğini kalçasına kadar sıyırmış elimi amına doğru hareket ettirirken;`Can, yapma şimdi. Çocuklar gelir rezil oluruz. Sonra.` deyince toparlanıp kalktım. masturbasyon yapmadığımı anımsıyorumBeni mutfağa çekip, `Hadi git artık, haftaya gelirsin. Seni özleyeceğim ve dört gözle bekleyeceğim.` dedikten sonra dudaklarıma sarılıp üç dakika kadar ateşlice öpüştük. Ve ben boşalamadan ama büyük    bir şaşkınlıkla otobüs durağının yolunu tuttum. Tabi ki istikamet bekar odamdı. Tuvaleti bahçe içinde ve ilkel olduğundan gidip masturbasyon yapmadığımı anımsıyorum. Hafta sonuna dek her akşam öğrenci tarifeli Bozcaada şaraplarından bir şişe götürdüm her akşam uyuyabilmek için. On yıldan fazla süren bu *gerçek ilişkinin sıralı öykülerini vakit buldukça yazacağım. Şimdilik hoşça kalın ve bana kızmayın. Yapması gereken işler olan bir    yönetici olarak bugünlük bu kadar.Gönderen: parttimelover

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.