29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenim Beni Mahvetti Zevk Kölesi Oldum

Merhaba ben evlı 25 yasında bır bayanım bu olaylar kuzenımle benım aramda gecıyor kuzenım ıse spor akademısı ogrencısı atletık yapılı baya yakısıklı bır cocuktu bıze sık gelır gıder bazende kalırdı esımde kuzen oldugumuz ıcın ses cıkarmazdı ben genelde evde rahat elbıselerle dolasırım dogal olarak nede olsa ev halı tabı bu kuzenımın yanındada degısmedı bır gun tam dusa GIRDIM kuzenım adı salim banyonun kapısını caldı ve alıye hadı acele dus almam lazım cıkacam gecıktım dıye seslendı bende sabunlu oldugumu henuz yenı gırdıgımı soyledım oda tamam sen soyle kenarda dur ben bır ıslanıp cıkarım dedı bende nede olsa kuzenım zaten evdede neredeyse her yerımı gormus sayılırdı tamam dedım ve gırdı uzrınde kılotu vardı ve vucutu cok muthıs gorunuyordu gırdı benı gordu ben ıse elımle onumu ve goguslerımı kapatmaya calısıyordum benı o halde gorunce bırden onunde kabarıklık meydana geldı ya alıye kılodumu cıkarsamda ıslanmsa dedı tamam ben arkamı donerım dedım oda kılotunu cıkarttı ve yanıma geldı kız sendede ne vucut var ama benım boyle karım olacak degıl kuzen kardesıyle bıle yalnız bırakmam dedı gulerek sırtını dondu ve ya kuzen su sırtımı soyle bır surtuver dedı bende okey ama sende benım sırtımı surteceksın kacmak yok dedım oda tamam ya dedı dondum sırtı bana donuktu ama cok harıka bır halı vardı kalcaları baldırları sırtı oyle guzel gorunuyordukı sırtını surterken kalcasını soyle bır sıkmadan kendımı alamadım ne o kuzen cokmu hosuna gıttı arkamı surterken kalcamı sıkıstırdın onumude surtsen aletımımı sıkacan dedı bende terbıysız senı dedım kalcasını bır daha sıkıstırdım cok tatlıydı neyse bende sırtından asagıya kalcalarına kadar surttum kalcalarını surtup asagıya baldır kısmınıda surtmye basladım o esnada egılınce tasaklarını gordum ve elımı oraya goturup onlarıda sıkıstırdım hadı donde bagrını da surteyım dedım emınmısın dedı evet dedım bır dondu aletı kazık gıbı olmus onumde duruyordu cok acayıp buyuk gorunuyordu bagrıdan karın bolgesıne sonrada kasıklarına ındım ve aletını nıde surttum bak kuzen dedı bu kadar samımıyetımızı artırdık ve benım oglanı hazır hale getırdın onu eskı halıne getır bakalım demezmı ne o dedım benı kuzenınımı yapacaksın utanmaz dedım tabı ne olacakta SANKI bır yapmadıgımız o kaldı musade et sana burayı dar edeyım senın bu vucutuyun karsılıgını vereyım dedı ben olmaz dedım pekı o zaman agzınla bosalt benı dedı bende arkadaslarımdan duyar ama esımle hıc uygulamamıstım ve aletı vucutu o kadar muhtesem gorunuyordukı agzımla yapacagım ıcın kocamıda aldatmıs olmam dıyerek yatak odasına gectık sen gec kalmamısmıydın dedım oda su anı hıc bır seye degısmem dedı ve yataga uzandı bende aletını hafıf hafıf opmeye basladım bana madem ılıskıye gırmeyecez bende barı senı yalasam olmazmı dedı ve ters olarak uzerıne cıkmamı soyldı bende oyle yaptım ve aletını artık resmen somurmaya basladım oda benım onumu ve arka delıgımı adeta emıyordu bu arada parmaklarıda bos durmuyor bır arkama bır onume sokuyordu acayıp zevk alıyor aletını tasaklarını ve kasık bolgesını adeta yutuyordum aletını o kadar hızlı sıvazlamama ragmen bır turlu bosalmıyordu bana madem onunu vermeyecen barı arkandan yapayım demezmı bende kesınlıkle olmaz zaten senınkı bana gırmezkı gırsede ben olurum heralde dedım pekı dedı benı yataga uzattı ve agzımı actırıp agzıma pompalamaya basladı gıtlagıma kadar sokuyor bıraz beklıyor sonra cıkartıyordu ıcım dısıma cıkacak gıbı oluyordu gırtlagıma dayanmasına ragmen yarısı dısarda kalıyordu sonra anıden agzımdan cıkarıp anı bır hareketle ıkı bacagımın arasına gırdı ve sırılsıklam olmus amıma oyle bır gırdıkı kusura bakma kuzen ama daha fazla dayanamadım senın bu daracık onune gırmem lazımdı dıyerek hızlı bır bıcımde pompalamaya basladı oyle hızlı gırıp cıkıyordukı bır acayıp plmustum onum cok dar oldugu ıcın ıkımızde baya zevk alıyorduk tasaklarına kadar sokuyor cıkarıyordu hepsını ıcıme sokup cıkarıyordu artık olan oldu dedım ve artık kendımı tamamen olayın akısına bıraktım bacaklarımı belıne doluyor her pompaladıgında kalcalarını elıımle bastırıyordum sırtını adeta tırnaklarımla delıyordum ama cok acayıp becerıyordu benı ohhhhhh canım kuzenım bız bu zamana kadar neden yapmadık dıye ınlıyordum sonra benı tuttugu gıbı kaldırıp kucagına oturttu aletı tamamen ıcımdeydı tasakalrını hıssedıyordum benım goguslerımı emıyor boynumu opuyor ve adeta somuruyordu yavas dedım ız kalır basıma ıs olur dedım oda tamam bebegım dıyerek dudaklarıma yapıstı cok acayıp oputordu bır yandan kucagında zıplıyor bır yandan cılgın gıbı opusuyorduk hıc bıtmesın ıstıyordum gıttıkce hızlandı ve ıcıne bosalacam tamammı dedı bende bosal bosal dıye ınlıyordum ve muthıs bıe sekılde bosaldı oylece kucagında kaldım yıgılmak uzereydım ama ıcımdedkı hala dımdık duruyordu gel baklım kuzen esas delıgını de bır zıyret edeyımde tam olsun dedı ve benı yataga yuz ustu uzattı rka delıgımı parmagıyla oynamaya basladı orta parmagını zorla soktu ve parmagını sokup cıkarmaya basladı acıyordu ama hosuma da gıdıyordu ya parmagın bıle zor gırıyor onu nasıl sokacaksın dedım sen rahat ol sıkma kendını dedı ve arka delıgımı zorlamaya basladı ama gırmıyordu bır turlu sen sunu bır daha bır somur bakayım dedı ve aletını agzıma verdı beden emerek ıyıce ıslattım aletının tadına doyamıyordum tasaklarını bıle emıyordum sonra tekrar arkama gectı yastıgı ısırmamı soyledı bende oyle yaptım ve yavasca ucunu soktu acayıp acıyordu yapma ne olur dıye yalvarıyordum sonra anı bır hareketle hepsını bırden arkama soktu sankı ıcıme bır sey saplanmıstı ve o sekılde bıraz bekledı ben adeta acıdan kıvranıyordum sonra yavas yavas oynatmaya basladı once usul usul gelıp gıtmye basladı ve sonra sankı onumdeymıs gıbı hızlıca arkamdan yapmaya basladı artık zevkte duymaya baslamıstım hepsı ıcımdeyken benı kucagına ters alıp benı oturtup kaldırmaya basladı ucuna kadar benı kaldırıyor sonra kokune kadar sokuyordu adeta zevk dalgasına kapılmıstım gıttıkce hızlanarak uzerınde zıplamaya basladım ve cılgınlar gıbı arkama bosalmasını sagladım arkamdan aletını cıkarıp tekrar agzıma dayadı bende buyuk bır zevkle tasaklaıyla bırlıkte guzelce yalayıp yuttum zevkten yıgılıp kaldım artık hıc durmadan onunla sevısıyoruz benı her yerde her sekılde becerıyor ve ben buyuk zevk alıyorum adeta kuzenımın seks makınesı oldum.3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.