29 Şubat 2012 Çarşamba

Kütüphane

Merhaba ben can Lise Öğrencisiyken başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ; Adı Pınar daha 17 yaşında lise 2 öğrencisiydi ve daha çok gençti isteğim onu elde etmek ve sevişmekti...Kütüphane başkan yardımcılığına seçilmiştim ve kütüphane anahtarı hep yanımda bulunduruyordum.. Pınarı çağırdım ve üye yapmak isytediğimi söyledim tabi oda kabul etti... Ertesi gün okulumuza yeni kitaplar gelmiş ve onları kaydetmemiz gerekiyordu okul müdür yardımcımız beni çağırdı ve kitapları yerleştirmek ve kayıt yapmak için birisini çağırmamı istedim hemen bu fırsat diyip Pınarın adını verdim.. Pınarı dersten çağırtmıştım.. Kütüphaneye geldi ve kitapları tek tek raflara dizmeye başladık Pınar minik etiğiyle dikkat çekiciyidi ve çok güzeldi raflara boyumuz yetmediğim zaman bir sandalye koyup pınarı çıkartıp yerleştirmesini istiyordum tabi onunda hoşuna gidiyordu... O yerleştiriken bende eteğinin altından bakıp onu hayal ediyordum .. Öyle saati gelmişti ve biz daha işleri bitirememiştik..Müdür yardımcısı geldi ve kontrol etti. bizde hocam daha var sanıırım 4 e kadar sürer dedim kolay gelsin dedi ve çıktı gitti. İşte bu fırsattı ; Pınar a ondan çok hoşlandığı söyledim.. Onudan bana karşı birşey hisettiğini biliyordum. oda benden hoşlandığını söyledi tabi hemen oturup konuşmaya başladık zaman geçtikçe elim pınarın bacağına kayıyor ve bacağını elliyordum.. onunda hoşuna gitmişti.. Öpüşmeye başladık pınar daha yeni olduğunda öpüşmeyi bilmiyordu ama elim eteğinin altına sokduğumda kendini kastı .. bende serbest bırakmasını istedim biraz zorladım ve artık pınar bana aitti onu anlamıştım arzuluydu amına doğru ellerimi götürüp sonrada parmaklarımı yalıyordum.. Oda buna çokşaşırmıştı fermualimi açktım ve elline verdim ilk başta biraz iğrendiğini söyledi sonrada başladı 31 çekmeye hem çekiyor hemde dikkatlice inceliyordu fantazi olsun diye düğmelerini açtım ve memelerinin uçlarını 75 numaralı sütyeninin içinden okşamaya başladım yere yattık üstünü tam anlamıyla çıkarmıştım .. Elimi etiğinin altına atarak kilodun çıkartmak istedim ama istemedi bende birşey olmaz diyerek kandırıyordum tabi burada da öpüşmelerimiz ve yalaşmlarımız devam ediyordu.. Pınar biraz sonra baktım kilodun çıkarttı.. Sikmi . yavaşça amının yanlarında gezdirdim.. Pınar kendinikasıyor ve tuaf tuaf sesler çıkarıyordu ilkti bu bunu biliyorum..Yavaşça sikimi amının içine doğru sokmaya başladım hemen elini attı tabi benden kaçarmı, bak dedim bu işin sonuna kadar geldik dedim bu saatden sonra vazgeçemeyeceğimi söyledim... Yavaşça oda kendini bana atepte etmişti.. Artık zamanı gelmişti daha . bakireydi elimi iyicene amına sokup alıştırmaya başladım pınar dilini ısırıyor ve bu yaptığımızın kötü birşey olduğunu söylüyordu.. Eteğini iyice akldırıp yalmaya başladım kapının kitli olduğunu bildiğim için hiç bir korkum yoktu...Yaladıkça pınar bağırıyor bende ağzını kapatıyordum zamanı geldidemenden pınar bana içime sokmamı istedi.. Bu fırsat diyerek birden sikimi sonuna kadar . hiç düşünmeden soktum pınar çok kötü bir şekilde bağırıyordu bende ağzını kapatıyordum bir yanda... giktikçe bu inleyip bağırıyordu amının zevk suyu gelmişti bile, beni kendine doğru çekiyordu... Üstüme çıktı ve iyicene zevke gelene kadar başladı oturup kalkmaya .. Bu sırada Pınarın amının kanadığını gördüm .. Sanırım ilk açılışıyapmıştım... hemen tişrotumu çıkarttım yere damlamasın diye sildim...Bu arada da bende bir elimle o küçük memelerinin uçlarını sıkıyorum artık boşalıyordum.. Pınarı bir hızla üstümden itmek istedim pınar kalkmıyordu içime boşan diye bağırıyordu.. Kendimi böyle bırakamam sen yaptın sen bitireceksin artık benim sin diye konuşuyordu tüm hızımla pınarı ittirdim.. tam o sırada başladım yere boşalmaya.. Pınar ağlıyor ve bunu nasıl yaptığını düşünüyordu.. Artık herşey için çok geçti birkez olan olmuştu o günden beri berii 2 sene boyunca onu her fırsatta kütüpahaneye attım ve siktim o artık 2 sene boyunca bana aitti.. Okulum Bitti ve hiç görüşmedik ondan sonra

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.