29 Şubat 2012 Çarşamba

kübraya feci kaydım

benim adım Kemal 19 yaşındayım uzatmadan hikayeye gireceğim olay şöle gelişti;bir gün kübrayı sokakta rastladım slm naber dedim kübra dediki iyi senden naber dedi bende iyi dedim kübraya seninle olmak istyorum dedim oda hayır dedi. 2 gün sonra kübrayı akşam saat 23:00 civarında okulun orda gördüm cebimdede bayıltıcı sprey vardı gittim yanına tekrar dedim birlikte olalım die yine hayır dedi bnde cebimdeki spryi kübraya sıktım çırpındı ama fayda etmedi azmışım zaten tuttum bunu okulun arka bahçesine götürdüm bir güzel elbiselerini çıkardım amını neyini yaladım amı varya nasıl güzel bembeyaz baktım alçak sesle inliyo o inledikçe bnde daha kuduryom çıkardın bnm yarragımı amına doğru sokmaya başladım kız daha bakireydi ama ne fayda bir güzel soktum amına baktım kendine gelmeye başladı.kurtulmaya çalıştı ama başaramadı kan gelmeye başladı dedim kızlığın gitti artık karı oldun dedim oda baktım zevke geldi dio hadi aşkım sok falan filan dedim götüne sokacagım dedi oda olur dedi ama girmiyodu başını tükürükledim göt deliğinide tükürükledim zorlana zorlana girdi gidip geldikçe dahada azıyodu neyse siktim bunu dedimki eger bu olayı birine bahsedersen senin hayatını bitririm die oda tmm dedi ve her haftanın 2-3 günü kayıyorum bazen arkdşlara satıyom para kazanıom neyse sikmek isteyen varsa maile mail atsın

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.