29 Şubat 2012 Çarşamba

Köyde annem ile ablama tecavüz ettim

slm ben burak 22 yaşındayım. askerden yeni gelmiştim. 1 hafta sonra annemin köyüne gittik. bende de asker hali tabi. köyde hemen bilgisayarın başına geçtim başladım elizabete sürekli asılıyordum. annem içeri girmez mi bi anda. kapıyı açtı biraz baktı sonra pardon dedi. ben de hemen kapattım sikimi pantolonumun içine soktum. dışarı çıktım. annem geldi “ortalıkta yapılmaz pislik banyoya git” dedi. Ben de “anne ben askerden yeni döndüm beni de aanla biraz” dedim. sonra annem ablama da anlatmış. ablam da anneme “askerden yeni döndü olur böyle şeyler” dedi. ablam beni savunmuştu. sevindim. Daha sonra tekrar bilgisayarın başına gittim. tekrar çekiyordum yine annem geldi “ben sana banyoda yap demedim mi ?” dedi. biraz bakındı sikimin kılları dikkatini çekti. “Oğlum o kıllar ne öyle dedi” ben de “kaç aydır kesemiyorum anne” dedim. o da bana gel ben keseyim dedi. sonra tamam dedim. banyoya gittik. ben ayaktaydım annem eliyle sikimi tutarak kıllarımı kesiyordu. sonra kız kardeşim geldi.yardım edeyim mi dedi annem de olur dedi. ablam sikimi tuttu annem de kıllarımı kesiyordu. bir anda sikim kalktı.indiremedim. annem havaya baktı.” çok yıpranmış ne yaptın sen buna böyle” dedi. ben de bişey diyemedim. annem ablama ” şurdan kremi al da gel” dedi. sonra annem sikimi kremle ovazlamaya başladı. ovazlıyordu,ovazlıyordu,ovazlıyordu… çok zevk almaya başladım. o kadar çok zevk alıyordum ki.. annem delicesine ovazlıyordu. en sonunda annem bunun gerçek ama girmesi lazım dedi. ablama geç şuraya yat da abin biraz zevk alsın dedi. ablam yattı hemen üstüne atladım. sikimi amına soktum. delicesine sikiyordum. ablam cırlıyordu. sonra annem de yattı. anneme de soktum. gün boyu sikiştik ve istediğim her zaman annem ile ablamı sikiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.