29 Şubat 2012 Çarşamba

KöReBe (:

KöReBe (:   Ben 19 yaşında,1.92 boyunda atletik yapılı bir gecim.Size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Birgün kız arkadaşım beni arayıp Tolga bu gece annemler Ankaraya abimin yanına gitti.Arkadaşım selin ben yalnız kalmayayım diye bize geldi ama yinede korkuyoruz.Bize gelebilirmisin dedi..İlkbaşlarda aklımdan kötü birşey geçmemişti ama sebebini bilmiyorum heralde erkek olduğum için bunlara bir oyun oynamak istedim.Ve hemen en yakın arkadaşım Erdemi bize çağırdım ve dedim böyle böyle..Peki ya benden ne yapmamı istiyorsun dedi.Aklımdan geçenleri onada anlattım ve onunda hoşuna gitti.Kız arkadaşımı(adı burcu) arayıp erdemin bu akşam bende kalacağı için gelemeyeceğim ama isterseniz siz gelin bende kalın.Hem sizin komşular da beni eve girerken görmemiş olur dedim.Önce olmaz falan desede sonra kabul etti.Bende hemen hazırlıklara başladım Burcunun en çok sevdiği kırmızı şaraptan aldım,gece uzun süreceği için vodka da aldım ve evin yolunu tuttum.Saatler su gibi akıp geçmişti ve beklenen an gelmişti.Kapı çaldı gelenler onlardı..İkiside çok seksi gözüküyorlardı.Herzamanki gibi benim çok sevdiğim o mini eteğini giymişti.Hemen onları içeriye aldım ve pizzacıya telefon edip pizza siparişi verdim.Neyse pizzamız geldi yemeğimizi yedik falan derken ben içerden şarapla vodkayı getirdim.Burcu şarabı görünce hafif bir tebessümle çok tatlısın biliyormusun deyip dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.Herşey yolunda gidiyordu..Bütün hesaplar birbirini tutuyordu..Yavaş yavaş şarabımızı içerken bir daha böyle bir gecenin elimize geçemeyeceğini söyleyip ne yapmak istediklerini sordum.Eğlenceli birşeyler oynayalım dediler ve klasik sessiz sinemayı önerdiler.Alkolün etkisini göstermesini beklemek için güzel bir düşünceydi kabul ettik ve bir süre sessiz sinema oynadık..Artık ikisininde hafiften gözleri kaymaya başlamıştı ve belden aşağı şakaya yapmaya başlamışlardı.Şimdi tam zamanıydı ve ben büyük planımı başlatmaya karar verdim.Hadi bu kadar sessiz sinema yeter gidin yatın dedim.Hemen itiraz ettiler geceyi daha neşelendirici oyunlar oynayalım dediler.Bende peki o zaman hadi körebe oynayalım dedim.Biraz şaşırdılar ama kabul ettiler.Kuralları saymaya başladım..1.kesinlikle gözlerimizdeki atkıyı çıkartmak yok2.Kesinlikle konuşmak yok. vs.. vs.. saydım.Oyuna başladık önce bizim gözlerimizi bağladılar biz onları bulduk sonra biz onların gözlerini bağladık ve ışıkları söndürdük..Erdeme işaret ettim hadi sen git dedim ve sessizce gitti..Birde baktım selin karşımda duruyor hala bizi arıyordu..Burcuya baktığımdaysa kanepeye sızmış kalmıştı..Hemen benim odamın kapısını açtım selin 1-2 kere eliyle yokladı ve odaya girdi.Gerçektende çok seksi duruyordu.Bir an ayağı takıldı ve yatağa düştü..Tabi bende hemen onun arkasından...Arkasına geçip onu birgüzel kavradım ve elimi göğüslerine attım.Soluk alışverişleri gitgide hızlanmıştı tam zamanı dedim ve onu soymaya başladım.Işıklar tamamen sönük olduğu için sorun yoktu zaten kendinden geçmişti gözlerinide açtım ve dudaklarına yapıştım.Evet o da karşılık veriyordu..İşi biraz daha büyütüp elimi amına attım..Islanmıştı..Sikimle birkaç defa badana yapıp yavaş yavaş sokmaya başladım.İniltileri çok hoşuma gidiyordu.Hadii hadii diye bağırmaya başladığında burcu uyanmasın diye dudaklarına yapıştım ve birden içine kökledim.O kadar çok acımıştıki acıdan dudağımı ısırdı.Benimde canım yanmıştı vayy senmisin bunu bana yapan dedim ve sertçe gitgellere başladım.Yapma yapma diye ağlamaya başladı ama benim durmaya hiç diyetim yoktu..Hemen yüzüstü çevirdim ve sikimi kurladım.¤¤¤ deliğine dayadım ve bir iki kere yokladım girmedi.Biraz daha zorladıktan sonra küçük çığlıklar atmaya başladı.Daha öncede ¤¤¤ünden vermişti bu belliydi bundan zevk alıyordu.Artık yeter dedim ve kökledim.Öyle bir çığlık attıki apartmandaki komşularım gelecek diye korktum ve bir süre içinde beklettikten sonra gitgellere başladım.Tam bu sırada içerden bir tıkırdı duydum.Erdem kendi evinin anahtarını unutmuştu ve bize geri gelmişti..Erdeme selini işaret ederek gel dedim.Maksadım boş delik bırakmamaktı ve istediğimde olmuştu.Artık selin aramızda sandvic olmuştu ve çok güğzel inliyordu hadi hadi hadi tolgacım demeye başladı.O an aklıma burcu geldi..Peki ya burcuya söylerse bu yaptıklarımızı diye düşündüm.Ve selinin kulağına eğilip 'Eğer bu yaşadıklarımızı burcuya söylersen erdemle beraber aynı deliğe sokarız'dedim.Verdiği cevap beni dahada azdırdı..'Eğer aynı deliğe sokmazsanız gidip söylerim'dedi.Bu durumda bize düşen görev belliydi.Selini bayıltana kadar sikmek kalıyordu bize ve öylede oldu..İnlete inlete bayıltana kadar selini siktik..Selinden sonra Burcu'ya neler yaptığımı ileriki zamanlarda anlatacağım..(yazdıklarım tamamen fantezidir gerçekle uzaktan yakından alakası yoktur..Eğer beğenirseniz dev¤¤¤¤¤da yazacağım.Okuduğunuz için teşekkürler)

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.