29 Şubat 2012 Çarşamba

Köpegim Hepimizi Becerdi

Köpegim Hepimizi Becerdi; Mrb benim adım begüm 15 yaşındayım. antalyada oturuyoruz bu sene liseye başladım kızmeslek lisesine gidiyorum. neyse hikayeme geçiyim benim hikayembabam sayesinde başladı :D babamın işi dolayısıyla biz hep evde annemle kalıyorduk ve ben anneme ve babama bir köpek istedimi söledim ve aldılar güzel bi erkek köpegiydi.köpegimle bir birimizi çok sevmiştik.ilk başlarda annem köpegi istememişti ama sonradan niyeyse istedi :)günlergelip geçiyordu ve birgün babam yine iş seyehatine gitmek zorunda kaldı ve pazargünüydü sanırım erkenden kalkarak babamı yolcu etttik evegeldik ve annem yorgun oldunu ve yatıp uyuyacagını söledi anlaşılan dün gece babamı doyurmuştu.bende odama geçip yatama yatıp kendimle oynuyordum ve köpegimin odamda oldunu fark ettim beni izliyordu.ve birden gözüm bıraz kalkık olan sikine takıldı ve ıslandımı fark ettim çokazmıştım köpemi yanıma çagırdım geldi yatagın üzerine aldım.kalkkıp kapıyı kilitledim nede olsa annem uyuyordu.köpegimin sikiyle 31 çektim bıraz sonra azıma aldım bıraz yaladım ama daha fazlasını yapamıyordum daha kızdım. ve ben köpegimin sikini yalarken kapı çaldı annem kızım napıyorsun içerdeniçin kapıyı kitledin ? dedi. hemen bi toparlandım panteri yatakdan indirdim ve kapıyı açtım annem içeri girdi napıyordun kızım neden kapıyı geç açtın dedi ve bende panterle oyun oynuyorduk annecim dedim annem pantere baktıgında siki kocamandı ve ben bunu hesaplamamıştım.anneminyüz şekli tuaflaştı . ve bana hadi yemek yiyelim benim karnım acıktı dedi ben hazırlarım sen panteri al aşşa in dedi bende dedini yaptım.annem panterle seviştimi anlamıştı. bana köpeginden memlunmusun falan dedi bende sadece evet diyebildim.ve yememizi yedik teyzem gileevimiz çok yakındır.teyzem bize geldi.teyzem çok güzel bir kadındır.ama kocası fazla yakışıklı birisi deildir. zaten teyzeminde sevdini sanmıyorum.teyzemden yaşça büyük.ve teyzem bize geldiişte annemle konuşuyolardı bizde kilerde panterle top oynuyorduk.ve teyzem anneme yine giti ne yapcan bari gitmeden yaptınızmı bişeyler dedi annem ise evet kaçarmı sabaha kadar seviştik.denemedigimiz posizyon kalmadı kaç kere önden kaç kere arkadan yaptık dedi.teyzem ise güldü .ve ee artık bu sana 3 ay yeter dedi.annemde güldü ve yetmezse yetmesin artık benim birde panterim var dedi.teyzem şaşkınşaşkın baktı.ve ne yani o o işleri biliyormu yapa biliyormu dedi.annemde biliyodur tabi bugün begümün odasına girdigimde siki koccamandı dedi ve teyzemde ne yani begümle yapıyorlarmı dedi.annemde bilmiyorum ama begüm .yapmaz dedi.ben bu duyduklarım karşısında çok etkilendim ve lavoboda 62çekmeye başladım.sonra teyzem giti bende arkdaşlarla alış veriş merkezine gitmiştim bıraz gezdik ve benim canım sıkıldı ben geri eve döndüm.anahtarımla kapıyı açıp girdimde evde kimse yoktu içeri girdim ve yatak odasından sesler geliyordu baktımda panter annemi altına almş o koca .yarranı annemin amına sokuyordu.annem inliyordu ben bi anda elimi amımda hissettim ve bıraz okşamamla hemen boşaldım panter annemin amına patladı ve bıraz öle kaldı sonra annemin içinden çıktı.annem hemen toparlandı begüm şimdi gelir diye ve bende hemen dışarı çıktım sonra yeniden eve geldim annem çok memlundu :D panter teyzemide sikti .Köpegim Hepimizi Becerdi

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.