29 Şubat 2012 Çarşamba

Kömürlükte Sikildim.

merhaba ben 19 yaşında üniversite hazırlık kursuna giden batmandan sevda. başımdan geçen olay bu kış meydana geldi. olayı kısaca şöyle özetleyeceğim. ben her zamanki gibi dersaneden gelmiştim annem bana kömürlüğe inip kömür almamı söyledi. bende kovayı aldım ve kömürlüğe indim. amcamın oğluda oradaydı ve oda kömür alıyordu. amca oğlu yakışıklıydı ve benimde çok hoşuma gidiyordu aslında. yanıma geldi ve yardım edeyiimi diye sordu. bende zahmet olmasın dedim. kovayı doldurduk ve gitmeye hazırlanırken bana birkaç dakika konuşabilirmiyiz dedi. bende heyecanlandım bana çıkma teklif edeceğini düşünüyordum. olabilir dedim ve kömürlükte dizili odunların üstüne oturduk ve konuşmaya başladık. bana benden çok hoşlandığı ve bana dayanamadığını söyledi. beni çok arzuladığını ve duygularına karşı koyamadığını felan anlattı. bende ne dediğinin farkında olmadığını ve böyle şeyleri bir daha bana kesinlikle söylememesini istedim.o ise beni dudaklarımdan öpmeye başladı önce ben irkildim ama o kadar hoşuma gittiki.ben daha önce kimseyle öpüşmemiştim. karşı koyamıyordum beraber öpüşmeye başladık. 1.2 dk sonra yeter dedim annem bekliyor dedim. bana sus konuşma dedi. ananıda ……. dedi. daha sonra ayağa kalktı ve kemerini çözdü. ben ne yapıyorsun sen dedim bağırmaya kalktım.azımı tuttu. bana eğer bağırırsam amcama söylerim seni dedi. kömürlükte öpüştüğümüzü anlatırım dedim. birşey yapmayacağım dedi. sadece ellemeni istiyorum dedi. pantolonunu indirdi sadece kilodu kaldı üstünden okşamamı söyledi bende mecbur okşamaya başladım. sonra sertleşmeye başladı ve kilodunuda indirdi. ben ilk defa bir erkek organını görüyordum. gözlerime inanmadım. daha sonra azıma almamı istedi. ben daha fazla yapamayacağımı söyledim.sonra zorla azıma sokmaya çalıştı ben ağlamaya başladım.bana tokat attı ve boşuna ağlama bunu azına sokacaksın dedi. bende ne olacaksa olsun ve bitsin dedim içimden.annem beni bekliyordu ve geç kalmamyım dedim.azıma sokup çıkarmaya başladı ve gırtlağıma kadar sokmaya çalışıyordu benim gözümden yaş gelmeye başladı.kusacaktım nerdeyse.ben daha fazla dayanamayarak çıkardım azımdan ve tükürdüm.sonra hızlı bir hamleyle ayağa kalktım ve tam gidecekken belimden yakaladı ve daha işimizin bitmediğini söyledi. beni köpek pozisyonunda yere yatırdı ve eteğimi kaldırdı ben ağlamaya başladım tekrar. saçlarımdan çekmeye başladı canım yanıyordu sus dedi ve kulağıma bir tokat daha attı.beni resmen dövmeye başladı. bende artık korkmaya başlamıştım. bekaretimi alacağından çok korkuyordum. daha sonra kilodumu indirdi ve yalamaya başladı deli gibi yalıyordu ve kıçımı tokatlıyordu kızarıklığı saatlerce geçmemişti hatırlıyorum. daha sonra götüme sokmaya başladı o kadar acıyorduki ne olduğunu da tam anlayamadım. ve bağıra bağıra içime boşaldı. sonra giyindi ve gitti hiç birşey olmamış gibi. amcamın oğluyla hala konuşmuyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.