29 Şubat 2012 Çarşamba

Komşunun tatlı kızı hikayeleri

Selam ben kemal 16 yşında 175cm boyunda yakışıklı birisiyim ama ömrümde kimseyle sex yapmamıştım.bu sebeple komşumuzun küçük kızına takmıştım beni gerçekten yıpratmıştı derslerim iyi olduğu için benden ders konusunda abi ben şukonuyu anlamadım derbi bense içimdeki azgınlıkla anlatırdım konuya   gelelim birgün annemler evde yoktu pazar günydü tekrar soru sormaya gelmişti ve ders çalıiırken yarın sınavının olduğunu söylemiştibende hemen   yardım edeyimmi dedim olur demişti ve eve kitaplarını almaya gitmişti bense bu fırsatı değerlendirmek istiyordum ve  " sexhikayelerr.blogspot.com "  hemen boxerimi çıkarıp ince   eşofmanımı giydim oda bu arada gelmişti masaya oturdu ve beni bekledi hiç zaman kaybetmeden yanına geçtim ve hangi konularda zayıfsın dediğimde -- canlılarda üreme cevabını almıştı bu cevap cok hoşuma gitti bitkilerdemi yoksa diğerindemi dedim ikiside cevabını alınca insanda üremeden konuya girdim ve anlatıyordumartık duramaz olmuştum kızın üzerinde etek vardı hemde mini etek yavaş yavaş kendine hissettirerek okşamaya başladım ne yapıyorsun abi demişti bende dersin uygulamasını yapıyorum güzelim dedim ansıl oluyor dedi sadece   büylemi üreme olur yani dedi ben hayır bu sadece başlangıç sen daha iyi öğrenmen için yapıyorum bunu dedim kız öylemi dedi evet dedim ve soymaya başladım altında külotlu çorabı vardı bir çırpıda sıyırdım rahatsız olmuştu gitmek istediğini söyledi ben izin veremezdim .   artık koltunun üzerine attım ve bağırmaya başlamıştı ağzını tıkamak için banta uzandım ardından bıçağı aldım ağznı bantladım ve   ona eğer susup dediklerim yepmssa onu öldüreceğimi söyledim çok korktu ve tamam dedi ağzını açtım ve ölü hali 16 olan   malımı çıkardım ve yalamasını söyledim gözleri faltaşı gibi açıldı ağzına alamıyordu sadece dilini sürerek yalama yaptı amı yaladıktan sonra yavaşça geçirdim o an çığlık atacaktı ağzını tuttum amından kan gelmişti anında boşalbıştım kızda baygı yatıyordu pompalıdım ikinci postayıda içine akıttım üçün postada tamamını yüzüne boşadım ve uyandı bu olayı kimseye söylememesini söyledim ve tehtid ettim ONU hala sikiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.