29 Şubat 2012 Çarşamba

Komşumun Küçük Oğlu

küçük dediğime bakmayın bu olay olduğunda o 17 yaşındaydı. aramızda abla kardeş ilişkisinden öte gitmiyecek bi ilişki vardı. ama murat büyüdükçe bu çocuk ne yakışıklı oldu ya dememe sebep oluodu. ben öyle söyledikçe gururu okşanıo ve aptal bi gülümseme yayılıodu dudaklarına. benim ailem ve onun ailesi memleketlerine gittiğinde o da bi yerde çalışıodu. annesi bana emanet etmişti. akşam yemeklerini genelde beraber yiyorduk. her derdini anlatırdı bana. bi dediğimi iki etmezdi. bana hayranlığı gözlerinden okunabiliodu. yaz aylarında giyindiğim kısa şortlar ve askılı bluzlara bakmamak için elinden geleni yapıodu. bense her akşam onu evine uğurladığımda yatağın içinde fantaziler kuruyodum. ondan . önce bir kaç erkekle yatmama ve çok iyi vakit geçirmeme rağmen garip bi istek vardı içimde. her şeyi kendi elime almak istiodum yatakta kontrolün ben de olmasını istiodum. onunla istediğim an istediğim şeyi yapmak istiyordum. sulanmış vajinama son parmak darbelerimi attığımda büyük bir titremeyle saçmalama olur mu öyle şey diye kendimden nefret etmeye başlamıştım.bir akşam yine aç bi şekilde oturduk masaya ben murata bakmadan yemeğimi yiyordum. arada bi gözüm ona iliştiğinde onun da yemeğiyle ilgilendiğini görüyordum. aramızda sebepsiz bir gerginlik vardı. bugün çok sıcaktı dimi diyerek konuyu açtım malum ankaranın kavurucuğu sıcağı o aylarda bizi çok etkiliyordu. esmer yüzü bana doğru döndü evet abla çok sıcaktı. dedi. ardından depoda fazla etkilenmediğini fakat kamyon geldiğinde malları indirirken çok terlediğini söyledi. bu iş sayesinde vücudu çok iyi gelişmişti. ben yine her zaman ki gibi uğurlıycaktım onu fakat birden yarının pazar olduğu aklıma geldi ikimize de tatildi. yarın ne yapalım murat . diye sordum. bilmem dercesiine omuzlarını kaldırdı. bilenler bilir ankara da pek de bi şey yoktur yapılıcak özellikle yaz aylarında. gündüz dinlenirim dedi murat gece biraz dışarı çıkarız ben de çok sıkıldım. ben yine aynı şekilde muratı düşünerek uyumak üzereydim. acaba uyumuş mudur die düşünmeye başladım. uyumadıysa bu gece ben de kalmasını istiicektim. aradım ne yazık ki uyumuştu. sabah kalktığımda muratı kahvaltıya çağırdım. her zaman olduğu gibi hayır demedi. kahvaltıyı hazırlamıştım fakat dün geceden beri apiş aramdaki yapış yapışlık beni rahatsız ediyordu. murat geldiğin de çay demlenmek üzereydi. duşa giricceğmi beş dakkaya çıkacağımı söyledim ona peki dedi. duşa girerken gözüm penisine kaydı. giyindiği şorttan o kadar belli oluodu ki gizlemek için ellerini aptal hareketlerle önüne getirmeye çalışıodu. odadan bornozumu aldım. banyoya girerken ona baktığımda beni süzüyordu telaşla gözlerini kaçırdı. içimi gıdıkladı onun o hali. artık onu fazlasıyla istiyordum. banyonun önünde bana bakmasını bekledim. baktığında beş dakkaya çıkarım dedim tekrar. . tamam diye karşılık verdi bana. ben girerken kalçalarıma baktığını farkındaydım.soğuk su vücudumdan süzülürken bn de bi yandan onu odaya çekmeyi düşünüodum. banyodan çıktığım da murat yerinde değildi camın önünde sigara içiyordu. kahvaltı yapmadan içme şunu dedim bornozumla yanına kadar giderek. dönüp bana baktı bi şey olmaz dedi. o anda . göğüslerimdeydi gözleri. bi kadına olan açlığı her halinden belliydi. ben de gülerek yanağını okşadım. şimdi onu kendime çekip göğüslerimi yalatabilirdim ama yapamadım. arkamı döndüm odaya yönelmiştim. tam kapıyı kapatıcakken bir el zorladı kapıyı. murat arkamı dönmeme izin vermeden güçlü kollarıyla sardı beni istesem dönebilidrdim belki arkama ama dönmedim kollarında biraz çırpındım çünkü o anda çok yanlış geliodu bana bu yaptığı.kuvvetlice itti beni yatağıma bornozum açılmıştı. resmen o küçük çocuk tecavüz etmek istiyodu bana. murat diye bağırdım. yaptığı yanlışı anladı. durdu. bi şey söylemeden arkasını döndü gidicekti. bn izin vermedim kolundan tuttum. yavaş yavaş saçlarını okşamaya başladım. artık dudaklarım dudağındaydı. . sertçe sarıldı bana ve beni kendine çekti. kontrolü eline almak istiyodu fakat ben bunu istemiodum. bırak beni dedim.ne olduğunu anlamımıştı. yatağa enlemesine uzandım. ellerinden tuttum kafasını vajinama yaklaştırdım. murata vajinamı yalattırıodum o da deli gibi bu işi çok güzel yapıodu. ben yatakta kıvranırken o da kalçalarımı okşuodu. başını kaldırdı beni izliyordu. ben de şortunu indirdim. penisini biraz sıktıktan sonra üstündeki tişörtü çıkarttım. çırılçıplak emrime amade bi köle vardı karşımda. yatağa yatırdım onu çok kasmıştı kendini daha büyümemiş penisi olduğu yerde hareket ediodu. bn de üstüne yattım penisini bana sokmaya çalışıodu. beceremdi elimle müdahele ettim. girdiğinde rahatlamıştı ben de üzerinde yavaş yavaş hareket ediyordum. birden içime boşaldı. fakat durmak istemiodu aldı beni yanına yatırdı. bu sefer o üstüme çıkmıştı ve ilk denemesinde içime girmeyi başardı. hızlı hızlı gidip geliyordu ve çokta iyiydi. o anda mükemmel hissettirdi bana. bu sefer ki boşalması biraz daha uzun sürdü. ama hala beni tatmin edememişti. göbeğime boşalmış ve üstüme yatmış beni öpüyordu. onu biraz geriye ittim ve yan döndüm. sarıldı bana bu kadarın yettiğini düşünüodu. fakat yeniden sertleşen penisini kalçamda hissediodum. tuttum ve tekrar soktum içime bu seferki çok daha zevk verdi. arkamda kalan vücudu bi gelip bi gidiodu bi yandan da elleriyle göğüslerimi sıkıyordu. o gün beni murat fazlasıyla tatmin etmişti. ailelerimiz gelene kadar beraber yaşadık. geceleri üstümden inmiyordu saatlerce sevişiyodu benimle. fakat ailelerimiz geldikten sonra bi daha hiç eskisi gibi olmadı ilişkimiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.