29 Şubat 2012 Çarşamba

Komsu

Slm ben 18 yasında bırıyım. bundan 1 yıl önce bızım evin yan tarafında bır komsumuz vardı. su an baska bıryere tasındılar. anne kız beraber kalıyolardı. bırgın annesı benı evıne cagırdı. bende gıttım. bana tvnın kanallarını ayarlarmısın dedı bende kabul etım. ve o sırada gögüsleri gözüme takıldı. bana nere bakıyosun dedı bende hiç dedim. bana gögüslerimi cokmu begendın dedı ben sesımı cıkarmadım. sonra yanıma geldi benım dudaklarıma dokundu ben heycanlandım. sonra elimi göguserıne koydu dahada heycanlandım. hade dedı ne duruyosun dedı benı sıksene dedı bende dayanamadım onun etegıne elımı attım. yavasca uzandı. ben onu yalamaya basladım. o cıldırıyodu bana yatak . odama gıdelım dedı. gıttık ve soy benı dedı bende onu soydum ve yalamaya basladım. zevkten dudaklarını ısırıyodu. sonra o benı soymaya basladı. sikimi agzına aldı 5 dakkıaka yaladı. hade dedi şimdi sik benı dedı. bende amını yalamaya basladım müthiş bir amı vardı kuduruyodu. yarragımı yavsca sokmaya basladım önce aaahhhhh diye bagırdı peşine oohhhhhh diye inledi. ben de kudurmustum. hızla gidim gelmeye basladım ve ona bosalıyorum cıkarım mı dedım. o hayır ıcme bosalt dedı. bende bosalttım sonra götumude sik dedı.beden sikim tükürüp yavasca soktum ve cok sevk alıyodum. 2 posta götune salladım. sonra banyoya g ittik. yıkandık. ben evıme gıttım. onunla haftada 2 kere sikiiyorduk ama artık uzak kaldı. ayda bır kere yapabılıyoruz. ama yınde yapıyoruz.herkese güzel sikişler

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.