29 Şubat 2012 Çarşamba

Komşu Kızını Siktim

bizim komsu kızı vardı gönül adında18 yasındaydı bende 24 yasındaydım bu dediğim olay gecn yıl oluyo.gönülle çok bakısıyorduk çok güzel vucudu gozlerı goguslerı vardı bi kaç kez onu hayal ederek masturbasyon yaptım.sevgılım vardı ve o biliyordu 3 yıl kımsenın bilmedıgı bi hat aldım ve onu kandırmaya ayarlamaya calıştım en son kabul etti ve cıkıyoduk güya ama ben hep fırsat kolluyodum bi gun kız kardeşımle bize geldi odama gectık pc de dugun cd si izleyecektık derken kardeşim cıktı izlerken yapıştım dudaklarına uzun surmediayrıldık daha sonra evlerı ıkı katlıydı ust katta tek kalıyodu gece tlf benle konusmak için kıştı ailesi altta yatıyodu saat gece1 de yalvar yakar odasına cıktım usuyordm o lavaboya gitti bana da yat ısın biraz dedi yattım geldiğindede cıkmadım yanıma yattı dokunma dedi zorla orasını burasınıelliyor gotunu kasıklarımın arasına aldım cıkarmıyordum hiç bişe bilmiyordu opusmeyı bile ama dudakları cok tatlıydı göguslerı daha dokunulmamıs gunyuzu gormemiş ilki bendimzorla öpmak istedim onları bırak opunce hoşuna gidecek dedim öptum baktım rahatlıyorduu sonra ustunu soydum bende pantalon vardı fermuarı cozdum boxerımdan sıkım belli edıyodu onu sadec kılotuyla bıraktım ustume cıktı amını sıkımın uzerıne koydu öylece suruyodu sonra birden titredi ve uzerıme yattı çok hoştu dedi noldu bana anlamadım bende cıplak dokundurursak daha zevklı olur dedim istemese de zorla cıkardım kılotunu ama cıkarırken dayanamadım amına daldım oyle bi yalıyordum ki iki kere boşaldı agzıma ve boşalırken de kahkaha atıyordu uzerime yattı goguslerının arasına sıkıstırdı sıkımı tabi ben dıyorum o yapıyo çok istedım sakso cekmesini hatta dudaklarına zorla surdum kusarım dedi ve istemedi neyse ben altım altıma goguslerını boynunu dudaklarını kulak memelerını emerken bacaklarının arasına yerleştim sıkımı tutuyor hiç bırakmıyordu koy artık dedım uzerıne surtecem sadece elı sıkımde koydu amına öyle sıcak öyle suluydu ki yanıyordu urkutmeden dedıgını yapıyordum bende yavasca surtuyordum ona sonra elını bırakmasını soyledım ve rahatlamasını sıkmeyecem sadece boyle yapacagım dedım ve ınandı kendını bıraktı bi elimi belinin altına koydum gotunu avucladımdıger elımlede sıkımı tutuyor kafasını delıgıne caktırmadan ayarlamak istiyordum napıyon dedı ya dedım surtunurken deliğine kaymaması için sıkımı tutuyorum dedim iyi dedi bacaklarını gotume kelepçelemesini istedim yaptı amı artık öyle bi akıyordu kison kez gerı cektım ve ileri iteklerken parmagımla kafasını içeri bastırdım ve bir anda yarısına kadar soktum bagırdı elimi bıraktım ama sıkımı cıkarmadım hiç agzını tuttum o belını oynatıyor amını kurtarmak için cabalıyorken dudaklarını agzıma aldım kalcalarından tutup vurmaya başaladım o bagırdıkça ben çosuyordum ve cok gecmeden geldim.ama dısarı boşaldım ve hiç cıkarmadan onun inleyip aglamaları arasında bi daha siktim ve şimdi konusmuyoruz …tonyalı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.