29 Şubat 2012 Çarşamba

Komşu Kızı sikiş

Bu hikaye bire bir dogrudur pazar günü evde oturuyordun komşu kızı olan pınar bize geldi üstünde daracık badi ve mini eteyi ben onu görünce yaragım hemen kalktı ama aklımdan onu sikmek falan geçmiyor sonra bana sarılarak naber dedi bende iyi ama canım sıkılıyor dedim benimde dedi ozaman beni sahile götür dedi gezelim sende açılırsın sıkıntın geçer dedi gittik sahile biraz gezdikten sonra oturduk bana iyice yanaştı bende sarıldım tabi sikim kalktı pınar neredeyse delirmiş gibiydi bana one öyle dedi megerse sikimden bahsediyormuş dedimki hiç yarak gördün mü bana hayırdedi birden bire öpüşmeye başladık sonra çılgınlar gibiydik herkez bize bakıyordu ama o hiç aldırış etmiyor bende öyle sonra telefon geldi eve çagırdılar gittik akşam size gelirim dedi ve gece 9 da geldi benim yanımda kaldı sabaha kadar ailesi bana sonsuz güveniyor benim aklımdan kesinlikle sikmek gelmiyordu yemin ederim sonra odama geçtik saat 10 da ben sevişiriz diye düşündüm pınar bana sarıldı onu çook merak ettini söyledi bende gösterdim ama çok uzun oldunu söyledi bu arada penisin 23cm oldunu sikişirsek çok bagıracagını söyledim olsun dedi onu içinde hissetmek istedini söyledi sonra sevişmeye başladık ben şuan da 22 yaşındayım çok güzel sex yapabiliyorum artık ok yaydan cıkmıştı tam üç saat yalaştık seviştik pınar artık delirmişti onu sikmemi hiçbirsey engelliyemezdi (gökten tanrı gelse bile)neyse ilk başta zorlandık o kılsız tertemiz amı yanıyordu yavaşça içine girdim ve inlemeler başladı çıglıklarını yastıgın agzına bastırarak bagırıyordu amında kan geldi ve kızlıgı bozukdu artık iyice delirmiştim o gün sabaha kadar 7 posta siktim ve hala sikiyorum pınarın amını götünü bir ettim ogün nefes alış verişleri bile zorlaşmıştı bende kızgın bir at gibi dayanıyordum hemde hiç acımadan kötünün yanaklarını tokat atmaktan kıpkırmızıydı sanki ata biniyor gibi şikiyordum pınarın yüzü mosmor olmuştu bense acımasızca sikiyordun pınarı evimizin heryerinde siktim şimdi pınar nişanlı ama hala yatıyoruz sikmeye başladıgımda 18 dik ikimizde şimdi 22 olduk biz artık am sikmekte sınır tanımıyorum sevgilerimle bol sikişli günler dilerim sonra başka siktiklerim le devamı gelicek

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.