29 Şubat 2012 Çarşamba

komsu kızı feride

ben suan 27yasındayım basımdan gecen hikaye bundan 5sene önceydi bizim mahalleye yeni birileri tasınmıstı ve onlarında 5 tane kızı vardı bir kaç gün geçtiktensonra hos geldine kendere gittik annen babam ve ben içlerinden biri bana gözünü dikmis bakıyordu bende tabi ona bakıyordum çok güzel bir kızdı ismini bile daha bilmiyorrum neyse bizim kiler kalkınca bizi assağıya kadar uğurladılar tabi benim aklım onda kalmiştı birden yanıma gelerek ilimi tuttu ben biran nasıl oldum orda inanamasınız anladımki benle ilgileni yordu ve sonra birkaç gün sonra bize geldi bende evde tekdim annemleri sordu bende evde yoklar dedim gel buyur ettim ve bini kırmadı geldi sonra adının feride olduğunu öğrendim sonra sohbet iyice koyulastı ve ben yanına yaklasarak dudağına bir öpücük kondurdum ve sesi çıkmadı kendiside azmış olacakki birden boynuma sarılarak dudağıma emmeye basladı sonra tabi ben üzerindekileri cıkardım kırmızı sütyen ve kilotu vardı onlarıda cıkardım gözlerime inanamadım çok güzel göğösleri ve yeni traş olmus amı hemen amını yalamaya basladım kendiside benim pantorumun içine elini sokarak benim 22 ağzına almaya basladı biz 69 cuncu posyonu aldık çok güzel am kokusu vardı veni ağzıyla beni bosaltı siperlerimin hepsini yuttu sonra yeniden kaldırdı benimkini artık gir içime diyordu tabi daha bakiremiş bende götüne yumuldum göt deliği çok dardı ve ben hemen gittim krem vardı dolapta onu aldım ve götüne sürmeye basladım birazda benim 22 liği sürdüm veyavaşca deliğine yöneldim az ucunu sokunca birden bir bağırık yaptıki ben dedim bütün mahelle basımıza toplanır diyekortum sonrahepsini içine soktum acımışki elini ısrarak koparacaktı bir dakika kadar bekledim ondan sonra zevk almaya basladı ben gidipgeliyordum birden bosaldım içine çok zevk almıştım ilk defa götten birini sikiyordum sonra bizim kiler gelirdiye kortum ve toparlandık ve beni öperek her zaman müsayit olursak yapalım dedi bende tabi olur güzelim dedim sonra fırsat buldukca sevisiyorduk sonra kenisi nisanlandı biriyle nisanlıkende çok sefer sevişyik kendisiyle evlenince de evine davet edecekti beni sonra evlendi kendisin den su anakadar ses cıkmadı bekliyecem sonuna kadaArkadaşlar burada anlatılan içerik temamen hayal ürünüdür. Burada yazılan içerikler paylaşım için yazılmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.