29 Şubat 2012 Çarşamba

komşu iyiydi

ben murat anlattığım hikaye apartmandaki komşumuz nurten hanımla geçiyor.nurten hanım orta boylu biraz balık etli bir bayan.onlar apartmana ilk taşındığı gün ben onların balkonuna bizim çamaşır sepetini düşürdüm gittim istemeye aşağıki kata kapıyı nurten açmıştı evi daha yeni taşımışlardı çamaşır sepetini istedim ondan o da ev dağınık olduğu için balkona geçemeyeceğini söyledi benden rica edip benim geçmemi istedi.bende tamam deyip geçip aldım geri dönerken baktım nurten hanım evin eşyalarını yerleştirmeye çalışıyordu baktım koltuğu iterken zorlandı baya yardım ettim bi kaç parça eşyaya da yardım ettikten sonra nurten hanım baya yorulmuştu askılı badisinden terden dolayı meme uçları gözüküyordu.nurteni biraz süzdüm vücudu gayet güzeldi kalçaları mükemmeldi diyebilirim.daha sonra oradan ayrıldım gel zaman git zaman 3-4 ay geçti nurten hanımla muhabettimiz daha da artıyordu.ben liseye gidiyordum o zamanlar.. bi gün onu kapının önünde otururken gördüm sabah saat 9-10 gibiydi bende okuldan erken gelmiştim.kapıda karşılaştık merhabalaştıktan sonra ona eve gidip yemek yiyeceğimi söyledim.nurten hanım da benden iyi omlet yapıp yapmadığımı söyledi. bende idare eder dedim.o da dedi yap da görelim ozaman dedi.tamam yapıp getireyim dedim nurtene o da yok dedi gel bizim evde yap bakalım hem bende bakayım nasıl yapıyorsun dedi. tamam dedim gittik nurten hanımın evine başladım yapmaya evde kimsecikler yoktu neyse ben omleti yaptım baktım nurten hanım da masayı hazırlamış başladık yemeye.ben yemek yediğim esnada nurten bana doğru imalı imalı bakıyordu.bir an heyecanlandım baktım benim alet kalkmaya başladı devamını isteyenler daha sonra anlatacağım isteyen bayanlar yorum yazsın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.