29 Şubat 2012 Çarşamba

Kocaman Yarrak

merhaba arkadaslar suanda sitenin birinde 3 gün önce yazistigim bir erkekle beraber yaziyorum onun hikayesini okudum ve msn sini ekledim konusmaya basladik bana penisinin ne kadar büyük oldugunu doyumsuz oldugunu yaziyordu tabi sikinin resimlerini bile yolluyordu bende inanmadim ve reel olarak istedim onu bir kafeye davet ettim geldi oturduk sohbet ettik 2 saat sonra kalktik ve benim bir tuhafiye dükkanim var oraya geçtik orada baya bi sohbet ettik ama ne göreyim arkadaslar yanimdaki erkegin siki sanki pantolonu yirtacakmis gibi dimdik olmustu oda utaniyordu gizlemeye çalisiyordu ben öglen saati diye isyerimi içerden kilitledim ve arka tarafa geçtik onu soymaya basladim aman tanrim inanmadigim yarak karsimdaydi ve ben onu seyrede kaldim böyle bir insanda bu sik nasil olur diye düsündüm dafelarca insanlarla oldum ama böylesini görmedim ve hemen yalamaya basladim ben ona sen dur hersei ben yapicam sana çünkü bu yarak bidaha bulunmaz diye keyfine bakmak istedim o yaragi yalarken oda yaraginin hepsini agzima sokuyordu nefessiz kaliyordum halende yaragin çok bölümü disarda kaliyordu ben yaladikça oda atesleniyordu bir aya kalktim ve amimi yalamisi istedim oda asagi egilerek amimi öpmeye basladi ve ardindan dilini soktu içeri adam dilini bile yarak gibi kullaniyordu ben kudurmak üzereydim ve ve hertarafim titriyordu çünkü bosalmak üzereydim o kaca yaragi tuttugum gibi amima yerlestirdim ilk basta biraz acitti ve sonra am genisleme basladi oada daha rahat sokup sokup çikariyordu bi yandan gögüslerimi ellerken biyandanda okacaman ve siyah yaragiyla beni sikiyordu ben birkez daha bosalmistim ve bana götünü dön dedi olmaz ddedim ve o zorlan benim götüme okacam yaraginin ucunu sokmasiyla ben kirmizilasimis bogazim yirtilircanina bagirmaya basladim çünkü o esnada kocaman yaraginin hepsini bir anda sokmustu sokarken öyle bir ses çiktiki götümden inanamiyorum ben öyle olduguna ve beni öylesine sertçe sikiyordiki dayanamiyordum bir an için sanki götümde yirtilma oldu sandim çok aciyordu 1 saat kadar o muhtesem yarak götümü siktikten sonra baosalmeya basladi ve birakmadim bosa akitsin onu agzima aldim tekrar yaragi yalayarak bolmasini istedim ve agzima bosaldi öyle fiskiriyorduki menileri agzim dolmustu onunla daha tanisali 3 gün olmustu ama o yaragin hastasi oldum ve bugün yine randevumuz var oda geldi bunu beraber yaziyruz çünkü oda benim yanimda ben 33 istanbulda yalniz yasiyorum ismim ayla yasimdayim o daha 29 yasinda bugüne kadar böyle bi yarak sikmemisti beni

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.