29 Şubat 2012 Çarşamba

Kocamı Aldattım

Benim yazacaklarım malesef gerçek hayatta yaşanmış bir olaydır kimseyle paylaşamadığım için buraya yazma ihtiyacı hissettim çünkü burada ki insanlar çok sıcak kanlı insanlar yoksa patlıycaktım valla neyse ben şuan 22 yaşında 2 aylık bir bebeğin annesiyim bundan 3 yıl önce kocamla görücü usulu ile aileler arasında evlendik istemeyerekte olsa kabullenmiştim kocamı ve iyi kötü mutlu olmaya çalışıyordum sonra onu sevmeye başladım çünkü onun çok iyi bir insan olduğunu düşünüyordum ve ufacık yanlışı bile olmaz zannediyordum ta ki ben ona geçmişiyle ilgili sorular sorana dek, ve ne öğrendim oda diğerleri gibi zamanında çoğu bayanla birlikte olmuş neyse şimdi bana normal dediğim şeyler ozaman duyduğumda beynimden vurulmuşa döndüm ve kocamı çok suçladım ve paranoya oldum zaten biz nişanlıyken de beni istemeyerek bir kere aldattığını söyledi ve ben soruncada diyorki bişey yapmadım istemeyerek oldu gibi laflar ama bu benim için eski yeni bir aldatmadır! affetmem affedemem dedim ama asla unutamadım! neyse rutin hayata döndük ve aradan 1 . yıl filan geçti yaz geldi derken önceden kapalı olan ben açılma kararı aldım (mecburdum işim gereği) derken çok ilgi gördüm erkeklerden ve inanırmısınız hergün çıkma teklifleri aldım hatta evlenme teklifi bile! ben kulak asmıyordum tabiki evli olduğum için hep evliyim diyordum . birgün yine eşim başka bir ile göreve gitmişti kocamın ben yokken kimseye bakmıyacağını düşünmüştüm çünkü değişmişti daha evvelden de bu konular yüzünden defalarca tartışmıştık ve artık cesaret edemez demiştim , ama ertesi gün eve döndüğünde de soramadan edemedim ve benden başkasına baktınmı diye sordum ve biraz kem küm den sonra evet baktım dedi ve hatta arkasındanda beraber olduğunu söyledi !şoke oldum tabi sabaha kadar ağlama felan dan sonra tekrar işe giderken otobüs durağında bekliyordum ve lojmanlar var önümde ve orda nöbet tutan askerlerden biri el işareti ile telefon numaramı istedi ben reddettim tabiki otobüse bindim gittim ama eve dönerken bi delilik yapim dedim ve o askere numaramı verdim işte burda başlıyor hikayem önce tanıştık felan benden çok hoşlandığını ve beni hergün gördüğünü söylüyordu bana inanılmaz iltifatlarda bulundu ben kendimi kötü hissediyordum ama içimde inanılmaz bi öfke vardı derken bir hafta sonu buluştuk ve beraber olduk kocamla yapamamıştım 1 yıl evli olmama rağmen bu tabi beni etkiledi sanki aşık olmuştum hergün sabah ve akşam saatlerinde görüşüyorduk eşimin işleri çok yoğun olduğundan problem olmamıştı oda beni sevmişti ama ben bir süre sonra buna anlattım medeni durumumu oda başta acayip kıskandı ama sonra normal karşılamaya başladı ama sık sık kavga eder olmuştuk ve ipler kopmaya başladı ilk başta berabercene kaçıcaktık o teskereyi alınca ama ben ailemin kalbine inmesin diye (çünkü çok tutucu bir anne babam var) yapamadım ve 4 ay (taa ki teskeresini alana dek) ilişkimiz devam etti sonra gitti banada anılar kaldı çok ta güzeldi bana hiç yaşamadığım güzel duyguları yaşatmıştı. Ama genede çok pişmanlık duygusu yaşıyordum , bazende oh olsun diyordum o bana yaptıkları aklıma geldikçe hala hazmedemiyorum ya ne biçim dinmeyen bi öfke hala anlayamıyorum iyicene piskopat oldum! heralde ona aşırı güvenmiştim ve hayal kırıklığımda bi okadar büyük oldu...aslında bi hiç uğruna kocamı aldattığımı düşünüyorum çünkü benim yaptıklarım yanımda onunkiler bir hiç kalır ama günah olmamış olmasaydı bu kadar vicdan azabı çekmezdim heralde çünkü . güzel şeyler yaşadığımı düşünüyorum bazende kocamda hak etti! diyorum şimdi geçmişi silmek istiyorum ama bebeğime bakınca kimden acaba diye iç geçiriyorum..oooff off....bitürlü geçmişi silemiorum istesemde...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.