29 Şubat 2012 Çarşamba

Karısı götümü yalarken kocası ağzıma verdi | Evli çift fantezileri sex hikayeleri

Sevgili hikaye severler bende gerçek bir ilişkimi anlatmak istiyorum. Adım sedat 43 yaşındayım. Ankaralıyım sexsi çok seviyorum. Hikayeme geçmek istiyorum. Hergece gabileye girer sohbet ederim genellikle pasif olmayı çok seviyorum bundan bir ay önce sohbet ederken evli bir çiftle tanıştım çok hoş samimi bir görüşme geçti camda kadın harikaydı kocasıda yabana atılmazdı hani aralarına pasif birini arıyorlarmış anlaştık bana adreslerini verdiler bende evlerine gittim...

Beni kapıda karşıladılar hoş beşten sonra beni aralarına aldılar ilk önce ben kadının dudaklarına yapıştım kadında benim aletime bu arada eşi ayağa kalkıp önümüzde dikilerek ellerimizi tutup aletine götürdü anlamıştım karısı kilotunu çıkarınca gözüm korktu yarabbi o nedir öyle at yarağı gibi karısı siki tutup ağzıma verdi sadecebaşını alabildim emdikçe kalkmıya başladı ben emerken karısıda deliğimi emerek beni azdırmıya başladı deliğim emildikçe ben büyük zevk duyuyordum sonra ağzımdan çıkararak beni domaltıp deliğime sürtmeye başladı işini çok iyi biliyordu...

Yavaşka kafasını sokmaya başlarken ben bağırmayayım diye karısı amını ağzıma soktuo arada birden nasıl geçirdi anlatamam yarağın acısıyla amı bir ısırdım ağzıma kan geldiöyle bir sikmeye başladıki bağırmamak mümkün değil ama sonra acının yerini zek almıya başlayınca daha hızlı sik demeye başladım 10 dakika öyle bir siktiki hiç böyle sikilmemiştim tam boşalacakkenyarağı çıkarıp karısıynın vede benim ağzıma boşalttı beraber emerek temizledikten sonra hep beraber duşa gidip temizlendik sonra duşun altındada bir posta siktikten sonra teşekkür edip beni uğurladılar o gün götümün üstüne oturamadım...

Hikaye Yazarı : SedatMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.