29 Şubat 2012 Çarşamba

Karımla Alanya Maceramız

Bu yıl eylül ayı ortalarında karımla alanyaya adını vikinglerden alan bir otele gittik.öğleden sonra odaya girdiğimiz için ilk günümüz oteli ve çevreyi tanımakla geçti diyebilirim.otelin altındaki spa bölümünü gezdik,sauna hamam fin hamamı ve masaj odalarını dolaştık..otel müşterileri ağırlıklı olarak ruslardan oluşuyordu.odamızda üstümüzü değiştirip plaja indiğimizde hemen hemen bütün kadınların üstsüz ve tanga bikini altlarıyla güneşlendiğini görünce karım hadi yaşadın ortalık fıstık kaynıyor dedi ama sesindeki anlam benim için iyi birşeyler ifade etmiyordu.biraz güneşlenip denize girdik.bişeyler içtik falan ..neyse ilk günümüz böyle geçti işte..ertesi sabah uyandığımda karım yanımda yoktu..kalktığımda balkondaki koltukta oturup sigara içtiğini gördüm..yanına gittiğimde çırılçıplak olduğunu farkettim sadece güneş gözlüğünü takmış bacaklarını karnına doğru çekmiş oturuyordu..beni farkedince geri döndü ve amımı güneşlendiriyorum dedi..iyi yapıyorsun biraz o da gün yüzü görsün diye cevap verdim.içeri gidip bende külotumu çıkardım ve yanına geri gelip öbür koltuğa bende oturdum..beraber denizi seyretmeye başladık..ama sikim yavaş yavaş kalkmaya başlamıştı tabii..elimi karımın amına değdirip hafifçe okşadım,o da belini yukarı doğru kaldırınca parmağımı amına yavaş yavaş sokup çıkarmaya başladım..sıcak ve ıslak amı ikinci parmağımda içine girmeye başlayınca iyice şişmişti..sol elimlede sikimi okşuyordum..karımda meme uçlarını okşamaya başlamıştı bile..nefesleri hızlanıp hafifçe inlemeye başlamıştı bile..bir süre sonra epeyce sesli bir şekilde inleyerek belini getirdi ve ani bir şekilde dönüp önümde diz çökerek sikimi emmeye başladı..hemen boşalmamak içinkendiimi sıkarken bir elimle denize karşı domalmış karımın amını parmaklarken bir elimlede kafasını sikime iyice bastırıyordum..bu sırada hiç beklemediğim birşey oldu,sağ tarafımızdaki duvardan önce bir kadın başı gözüktü,birkaç saniye seyreden kadın kafasını çekti sonrada bir erkek bizi seyretmeye başladı.olanlardan haberi olmayan karım hala sikimi emiyordu.sağ tarafımdaki adam biz yaşlardaydı,sanırım rustu..gülerek bizi seyrederken 31 çektiğini düşünerek zevkten çıldırmıştım..biraz öne doğru eğilip karımın kalçalarını iyice ayırıp adamın karımın amının taa içini ve çok az sikebildiğim göt deliğini rahatça görmesini sağlamaya çalıştım..artık bir elim karımın amında diğeri ise göt deliğini okşuyordu..daha fazla dayanamadım ve karımın ağzına boşaldım..ben zevkten inlerken adam baş parmağıyla süper işareti yapıp kafasını içeri çekti.karım sikimi temizledikten sonra döllerimin bulaştığı dudaklarıyla beni dudaklarımdan öperek nasıl,benden iyi orospu olurdu dimi diye sordu...zevkten cevap verecek halim kalmamıştı ki benim..biraz dinlendikten sonra kahvaltıya indik ve oradan da plaja geldik..bir yer bulup havlularımızı serdik..güneşlenmeye başladık..ben etrafımı seyrederken karımda uyukluyordu..bir müddet sonra of çok sıcak diyen karım,bikinisinin üstünü çıkarıp terleyen memelerinin altını havluyla kuruladıktan sonra yüzüstü dönüp yattı ve bana da sırtımı yağla dedi..bunu her zaman zevkle yapmışımdır!kremi sırtına bacaklarına döküp yavaş yavaş vücudunu yağlamaya başladım ve tam bu sırada sabahki komşumuzla karısının bizim önümüzden geçerek tam karşımızdaki şezlonglara yerleştiklerini gördüm..adam bizi seyrederken pis pis sırıtıyordu,kadın da ise bir tepki yoktu..karımın kalçalarına geldiğimde bikinisini içeri doğru iyice kıvırarak tanga haline getirip biraz daha güneş yağı dökerek göt yanaklarının bembeyaz kısımlarınıda yağlamaya başladım..adamın gözü karımın kalçalarından ayrılmıyordu..bu arada karımın yavaş bir sesle napıyorsun belim gelecek yine dediğini duydum..buna ilk tepkim orta parmağımı karımın amına yerleştirmek oldu.ıııhhhh diye bir ses çıkaran karım dönmek istedi ama belinden bastırarak yat yat dedim..gelsin ne olacakki diye cevap verirken parmağım hala karımın amındaydı..adamın ise sikinin kalktığı giydiği slip mayodan açıkça belliydi.göz açıp kapanıncaya kadar geçen sürede karımın belinin tekrar geldiğini anladım,amından akan sular havluya kadar inmişti..elimi çektikten sonra adama baktım,gözlerinde bana karşı bir minnet ifadesi vardı sanki..biraz sonra karım tekrar dönerek ayağa kalktı ve hafif sarkık iiri memelerini dalgalandırarak denize girdi..rus ortağım ise bana seslenerek good, very good dedi..ortağım diyorum çünkü adam sabahtan beri karımın amının derinliklerini göt deliğini memelerini kısaca heryerini görmüş zevkini çıkarmıştı..yaşadıklarımızın devamını tekrar yazacağım..dediğim gibi hepsi yaşandı ve bitti..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.