29 Şubat 2012 Çarşamba

Karım esrayı siktirmek istiyorum

Arkadaşlar benimki hikayeden çok olmasını çok arzu ettiğim bi fantazi biz izmirde 32-24 yaşlarında bi çiftiz 1.5 yıllık bi evliliğimiz var eşim esra sarışın 165 cm 56 kg 85 göğüs ölçülü tam bi afet ve ben onu çok seviyorum. Benim içimi yakan bu ateş bi süre önce internette dolaşırken evli çift hikayelerini okurken aklıma takıldı eşimle çok fantaziler denedik ve hergün yenilerini deneyip keşfediyoruz ben bu swing (eş değişim) olayınıda açtım ama çok tepki verdi fakat ben sahip olduğum bu güzel varlğı başkalarıyla paylaşmak istiyorum ve içimdeki bu yangını onu paylaşmadanda söndürebileceğimi düşünmüyorum.Esra yatakta tam bi dişi kaplan doyumsuz ne sexe ne sevişmeye doymuyo beni değil benim gibi 3 tane erkeği daha doyurur o derece isterik bi kısrak bide benim penisim 13 cm ve fazla kalın sayılamayacak bi organ benim merağım benimkinden bile bu kadar zevk alan bihatunun en az 20 cm ve okkalı bi penisi içine almasını istiyorum en büyük hayalim başka bi erkeğin altınta zevkten kıvranırken çığlık çığlığa küçük amına giren koca bi yarağı görmek arkadaşlar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.