29 Şubat 2012 Çarşamba

kardeşine niyet ablasına kısmet

slm ben kayseriden mehmet 19 yaşındayım faceden gamze diye bi kız ayarlamıştım oda tesadüf bizim mahallede oturuyormuş biraz konuştuk fln buluşalım mı dedim yok dedi bir iki hafta ısrar ettim sonun da kabul etti parkta buluştuk biraz konuştuk sonra teklif ettim düşünecem dedi tmm dedim gene bi iki hafta oldu sordum istemedini söledi peki dedim ama gene konuşuyorduk gene ikna ettim yine parkta buluştuk ablası ve arkadaşıyla gelmişti gamze lise 1 e gidiyordu ablası da lise 2 ye gidiyordu ama tıpa tıp aynıydılar ama ablası biraz daha güzel giyiniyordu bu arada ablasının adıda zekiye nese o günde konuştuk baktım gene olmuyor bu sefer ablası geldi aklıma onuda facede ekledim msn sini aldım onunla konuşmaya başladım gamze için konuşuyormuş gibi yaptım ama onu ayarlamaya çalışıyordum bu senin kardeşin ne inatçı fln konuşa konuşa bu sefer buna iltifatlara başladım sen çok güzelsin keşke gamzenin yerinde sen olsaydın fln diyerek konuşuyordum onun da hoşuna gittiği belliydibu seferde sansımı zekiye de deneyecektim ona da buluşma teklif ettim biraz nazlandı ama kabul etti bu sefer mahalleden uzak bi yerde buluştuk konuşmaya başladık ben zekiye ye açılıyordum oda nasıl olur hem gamzeye teklif ediyon hem bana dedi ben de seni görsem gamzeyi hiç karıştırmazdım dedim biraz yumsattım teklifi bastım biraz duşündü sonunda kabul etti hemn elini tuttm aşkımlı konuşmaya başladım bi iki hafta gezdik sonra ben sikmeye karar verdim saten aramız çok iyiydi her buluştumuzda öpüşüyor her yerini sıkıyordum bi gün evde kimse yokken zekiyeyi çağırdık evde kimse yok gel oturalım diye yok mok dedi ama ikna ettim geldi yazındı üstende sıfır kollu vardı altında da kapri vardı çok güzeldi benim olanda kalkmaya başladı iceri girdik oturduk filim izliyorduk ben iyice yaklaştım elimi omzuna attam öpmeye başladım git gide ilerliyordum yanaktan sonra dudaktan sonra oda karşılık verdi öpüşmeye başladık elimi memesine attım okşamaya başladım elimi tşörtün altından soktum sütyen yoktu tşörtu sıyırdım memelirini yalamaya başladım zekiye çok zevk alıyordu saten kendinibana burakmıştı bi yandan memelerini yalıyordum bi yandan da kaprinin üstünden amını okşuyodum benim sikim de kazık gibi olmuştu zekiye yi kanepeye uzandırdım bacaklarının arasına girerek kerkiniyordm bi yandan da zekiyeyi yalıyordum ama artık dayanacak gücüm kalmamıştı pantolonumu ve tşörtümü çıkarttım bi baksır kalmıştı zekiyenin de tşörtünü çıkarttım kapriyi çıkarırken birez isteksiz di elimi fln tuttu ama oda dayanamıyordu sonunda buraktı oda bi klotla kalmıştı ben bacaklarından yalamaya başladım kilotun üstünden amını yaladım sonra kilotunu sıyırıp aradan amını yalamaya başladım yeni traş olmuştu ve kızdı ben dilimi amının arasına sokuyordum iyice yalıyorudum zekiye çııldırmaya başladı kafamı amına bastırıyordu bende iyi ce somuruyurdum sonra kilotunu da çıkarttım bende baksırı çıkartıp sikimi amına dayadım zekiye ordan yapma kızlığım bozulsun istemiyorum dedi tmm dedim o zamn arkadan sikerim dedim ttmm dedi arkasını çevirdim biraz parmaklarımla oynamaya başladım ama dayanamıyordum yeter diyip kremi aldım sikime ve götüne sürdüm sonra yavaş yvaş içine girmeye başladım biraz acıyordu zekiyekendini çekiyordu ama ben de kendimi yitiyordum birz uraştan sonra sikimi götüne sokmuştum ama zekiyenin gözlerindende yaş geliyordu acıyo diyordu bende alışır dedim git gel yapmaya başladım zaman geçtikce acının yerini zevk alıyordu zekiye de kendini bana iyice yitiyordu inlemeye başlamıştı bende daha fazla dayanamayıp götüne boşaldım çok zevkliydi zekiyeede çok zevk alıyordu kendini hala sikime bastırıyordu ben birz amını memelerini yaladım sonra sikim kalkınca tekrar arkadan dayadım git geller sonunda tekrar götüne boşaldım götünden dol akıyordu ama zekiye hala doymamıştı hala sik diyordu bende arkadan doyman dedim önden sikmem lazım dedim oda olmaz kızlığım bozulur dedi ne olacak dedim ne olsa birbirimizle evlenmicezmi diye laf yaptım kabul etti gidip sikimi yıkadım sonra gelip ağzıda dayadım sikimi zekiye başta istemedi ama zorlayınca yalamaya başladı önce başından başladı sonra giderek daha çok yalıyordu sikim kazık gibi olmuş tu veaçılışı yapma sırası gelmişti zekiye kanepeye uzanda bacaklarını ayırdı bende arasına girip sikimi amına dayadım yavaş yavaş itiyordum birz girdikten sonra kızlığı bozulmuştu oda biraz acımıştı ben sikimi hep soktuktan sonra çıkarıp amıyla sikimi sildim sonra tekrar amına soktum git gele başladım zekiye bayılacak gibi olmuştu zevkten gözleri kaymıştı haksızda degildi bende zevkden uçuyordum git gel yapa yapa kendimden geçtim tam boşalacam sıra kendime geldim sikimi hemen çıkartıp üstüne boşaldım zekiye hala baygın gibiydi bende de artık tükenme başlamıştı ama bi iki defa daha amından siktim değişik pozisyonlarla o gün çok güzeldi o günden sonra zekiye biraz soğuk davranıyordu bana heralde pişman olmuştu ama çok geçti artık olan olmuştu bunu ona anlattım oda hak verdi bi kaç defa daha siktikten sonra ayrılmak istiyorum dedim kız ben ne yapacam dedi bende banane vermeseydin dedim o günden sonrada ara sıra mahlede görüyom ama bakmıyor keşke ayrılmasaydım bu aralar işler kesat onu sikerdim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.