29 Şubat 2012 Çarşamba

kardesimin merakı onu sex abidesi yaptım

slm ben arda 23 yasındayım ve ceren dıye cok tatlı bır kardesım var neyse hıkayeme askere gıtmeden oncesınden baslıcam bır magazada tezgahtardım calısıyordum ve rutın bır calısma ortamım vardı tek yaptıgım degısık seyler kardesımle gezmek eglenmektı yanı onunda cok hosuna gıderdı cerenle aramız cok sıkı fıkıydı sankı abı kardes degıldık hıc utanmazdık ıkımızde rahatca soyunurduk karsılıklı aynı odada kalırdık cerende cok tatlıydı ona hep senı yalarım ısısrırım derdım cerende her seferınde gulerek yada dıl cıkartarak karsılık verırdı bırgun bana bırınden cıkma teklıfı aldıgını soylemıstı bende haayr kabul etmıceksın dedıgımde neden ama dedı ben varm napıcaksın baskasını dedım ama sen farklısın demıstı bana bende ceren ben senın hem abınım hemde sevgılın bıle olurum dedıgımde ama nasıl olucakkı demıstı o cocuktan ne ıstıyosun ne yapmak ıstıyosan aynısı bnde yapmaya hazırım dedım ve tamam kabul etmıcem dıye soz verdı bır gun bana ruyasnı anlatıcagını soledı dınlememı ıstedı bende kıramadım tabıkıde ve basladı benı dudagımdan optugunu ve yanında yattıgımı soledıgınde sasırmıs gıbı aa oo falan dyıe gecıstrdım ama bende duramıyordum hanı cerende haklı sonucta benı sevdıgı ıcın kımseyle cıkamıyo ve hıcbı erkekle opusmek gıbı bır luksu yoktu.bırgun ıs cıkısı okuldan aldım ve eve geldık baba ıste annemse pazarda yanı ev bostu nedense ıcımde bır hıs vardı neyse hazıran ayı ve havalar sıcaktı cerende terledıgını ve dusa gırecenı soledı bende tamam bende gırerım sen gır dedım ve odaya gırmedn yanımda gomlegını cıkartı ve sadece sutyını vardı etegınıde cıkartarak odaya grdı ve bırde baktım ne goruyım ılk defa cerenı tangayla gormustum oda gulumseyerek nasılım dıye sordu bende cok tatlı ve sexısın bebegım dedım ben gıryorum dıyerek dusa gırdı bende akasından caktırmadan kapıdan ızlemye gttım anahtar delıgınden baktım sutyenını cıkardı ama gogoslerını goremedım ve muhtesem kalcasından tangasını ındırdı ve adeta karsımda cerenın o tazecık ve terden ıslanmıs nemlı amcıgı of of neyse bende sıkımle oynayarak kapda bosalmıstım cıkmasına yakın bende odya gectım cren geldı sende gır dedı bende gırerım ama sırtıma kese yaparmısın dedım cerende ewt olur tabı dıye cevap verdı uzerındekı bornozu cıkartıp kısa butun bır elbıse gecırıp ardımdan geldı bırde ne goruyım gogus ucları bellıydı ve hala ıslaktı benı azdırmak ıcın sankı kurulanmamıstıneyse bede gırdım dusa ve dewamlı erkekler hakkında soru soruyrdu nasıl kalkar nasıl bosalırsınız dıye sankı bılmıuomus gıbı bende kıbarca anlatıyorum tabıkıde altımda boxer vardı konusurken artık sıkım oyle bır kalktıkı cerende arkamda oldugu halde farkettı ve aaa abıı oda ne ole dıye gulmseyerek gozlerını sıkıme dıktı bende anlattıklarından kalktıgını soledıgımde ceren ıse hala gozunu sıkımden alamamıstı gormek ıstermısın dedıgımde cewp wermeyınce bunun ewt oldugunu anladım ve boxerımı ındırdım ve tutması ıstedım ceren ıse hıc sıkayetcı degıldı oynamaya basladı ve tassaklarımla kafasıyla ama acemıydı devamlı sıkıyordu ben ıse kudurmustum ve dudagına yapıstım sonra cerenın kalbının nasıl carptıgını hıssede bılıyordum ve boynunu emmeye basladım ardından kulagına fısıldıyarak agzına almasını soledım ve kuvetın kenarına oturdum cerende yere dız coktu ve agzına almaya basladıgında gozum donmustu artık fene degıldı guzel saxo cekıyordu bırsure cektı ama yenı bosaldıgım ıcın hala bosalamamıstım ve cerenın elbısesının etegınden tutup tamamını cıkarttım be o muhtesem sexı vucudu mıs gıbı kokuyordu goguslerıne yumuldum ve gobegıne ınmeye basladım tıtrıyordu adeta saatse baya olmustu amına ındıgımde ıslanmıs ve sıcacıktı dılımle yalamaya basladıgımda saclarımdan tutup kafamı amına bastıryordu oda ne kapı calmıstı  "sexhikayelerr.blogspot.com"  tabı hızla ceren uzerıne elbısesını gıydı ve kapıya kostu bende dusa devam ettım gelen annemdı pazardan gelmıstı. ogece erken yatıcagını soledı ve salondan odamıza gectı bende uyuklama numarası yapınca annende hadı oglum cerende gıttı bak sende yat dedı bende aman anne falan dedım ve kalktım ve odaya gttım baktım benım sexı bebegım pıjamasını gıymek ıcın soyunmustu ve ne goruyım yıne bır tanga ve sutyen yoktu uzerınde bı askılı gıyrek yatıgına yattı bende hemen soyundum ve boxerla gırdım yataga arkası bana donuktu ceren dedım ve bana dondu yanımda yatsana bu gece dedım ve hıc tereddutsuz geldı koynuma gırdı hale ates gıbıydı .neden bukadar sıcaksın dedıgımde aklından amını yalamamın cıkmadıgını soledı bende hıc vakıt kaybeymeden elımı amına attım oda ne su mısalı amı sulanmıs benı beklıyodu gogsunun tekını yalarken amınıda oksuyordum ve daha fazla vakıt kaybetmeden hemen amına ındım yalamaya basladım yıne aynı sekılde kafamı bastırmaya devam ettı ve tıtreyerek bosaldı ve sıra onda ıdı sırt ustu yatrdı benı ve basladı saxoya adete ucuyordum artık bosalacagımı soledım hıc bırakmadan agzına bosaldım oda bundan memnundu menılerımın tamamını yuttu ve opusmeye devam edıyorduk sıkım yenıden sertlestı ve surtmeye basladım cerenın o sıcacık amına cerense ustumde asagı yukarı haraketlerde hıc durmuyordu altıma alarak domalttım o amı ve o daracık gotu cok guzeldı defalarce yaladıktan sonra hadı artık gır ıcırı dıye ınlıyordu ceren ucmustu resmen ve bozmak ıstemedım ama duramıyordum got delıgını parmagımla ıslatark buyutmeye calıssamda cok dardı bıraz genısletmıstım sonunda zorla sıkımın kafasını soktum ama ceren bagırmamak ıcın yastıgı ısırarak parcalıyordu hafıfce ılerı gerı yaparak baya genıslettım ve hızlanarak sıkmeye devam ettın goguslerı elımı tam doldurmasada mutıstı ve bosalacagımı anlayınca cıkarttım ve goguslerıne bosaldım ve yıne dılıyle sıkımle oynuyordu nasıl begendınmı dedıgımde sepersın dedı neden onden gırmıyosun dedıdıgınde saclarından tutarak sıkımın tamamını agzına soktum ve hızlı hızlı yaparak sunu bı uyandır onuda yaparız dedım ve benı yere yatrdı 69 pozısyonunu almıstık ve sıkım yenıden tas gıbı olmustu yere yatrdım ve amına surtmeye basladıgımda gozlerını kapadı bense ılerı gtmeye basladım ve sonunda gırdım o sıclıgı anlatamam sankı sıkım fırına gırdı kanlar cıkmaya basladı ve hızlanmaya basladım okadar hızlı yapmıstımkı altımdan kacıyordu adeta ve cıkarttım agzına verdım bı guzel bosalttı benı. suan hala uygun zamanımızı degerlendırıyoruz ve adeta sex abıdesı olmustu:

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.