29 Şubat 2012 Çarşamba

Kardeşim kocam olmaya hak kazandı

merhaba buradaki gercek hikayeleri okuyunca bende kendi hikayemi yazmak istedim kardeşimlen olan.önce kendimden bagsetmek isterim.44 yaşında 1.52 boyum buyük gögüzlü ufak tefek kızım.25 yaşına kadar erkeklerlen cıktım ama en son cıktıgımlan biraz ileri gittim.öpüşüp seviştik.onun sikini görünce cok korktum 20 nin üzerindedir sonra deneriz deyip cıktım bir dagada erkeklerlen cıkmadım zaten.bundan uzun yıllar sonra vardiye arkadaşım bayanlan yakınlaştım.benim memelerieller ne kadar büyük bunlar derdi benimde ellememi isterdi ama başlardan ellemedim.yalnız kaldıgımızda her fırsatta kalcalarımı her yerimi ellemeye başladı.o evlenip ayrılmış yalnız yaşıyordu bu olay benim bir süre sonra hoşuma gitmeye başladı.yalnız ken öpüşmeye başladık beni iş cıkışında gel bize dedi.o gece gidince yalnızca dillen öpüşüp yalayarak seviştik.bu bir süre devam etti bir gün evine gittigimde 2 tane viptiratör almış önden baglamalı biribiri 20 santim öteki 12 santimlik ne bunlar diye sorunca 20 santimligi önüne takne kadar bagırsam dahi cıkarma devam et dedi ben onu takıp yavaş desede sonuna kadar soktum.bagırta bagırta bu devam etti .sonra bana döndü.bu 12 santimligide sana ama önden dehil arkadan dedi olmaz desemde ne var kızlıgına bir şey olmaz deyip önce yalattı sonra sokmaya başladı cok canım yanmıştı başlardan ama sonradan hoşuma gitmeye başladı.bu olay böyle devam ediyordu.biz iki kız bir erkek kardeşimiz vardı.35 yaşında evden kahveye kahveden eve gelir.babam 11 sene annem bir sene önce ölmüşlerdi.ablam üstümüzdeki katta bende kardeşimlen beraber kalıyorduk.kardeşim bayanlara karşı sıkılgan biriydi.ayagı biraz aksadıgına yani biraz özürlüydü.ama benlen ablası olduguma konuşurduk devamlı cıktıgım ebruya kac kere söylesemde onlan beraber olmak istemedi.ama bize geldiginde zaten kısa etek giyerdi.bu olay böyle devam ettikce kardeşim her akşam banyoya girmeye başladı.bir gün merak ettim kardeşimide gözetlerken banyoda ebruya kullandıgım sikerken hemen hemen aynisi sarkık büyük taşşakları karpkara 31 sekiyordu bu olay beni cok heyecanlandırmıştı .kardeşimi banyoya her girdiginde gözetlemeye başladım.bu olay beni yanlış olsada beni iyice tagrik etmeye başladı onu rüyamda bile görmeye başladım.inanamıyorum kardeşimi arzulamaya başladım.bu olay benim icin artık dayanılmamaz bir istek olmaya başladı.bende ebru gibi kardeşimlen konuşurken kiloduma kadar acmaya başladım.hatta geceliklen bile karşısına cıkıp rahat oturup anlatıyordum belli oluyordu bana bakmamak icin cok ugraşıyordu.ama banyoya girip her gün 31 cekiyordu.tabiki bende gözetliyordum.bu olay bana artık dayanılmaz geldi.resmen kardeşimlen sikişmek istiyordum.gene bir gün banyoya girdigi gün kendimi iyice karartım bende 2 dakka sonra üstümü cıkarıp banyoya girdim.kardeşimin siki elindeydi. beni o halde görünce kapatmaya calıştı ne oldu abla niye geldin ben banyo yapıyordum dedi.ses cıkarmadan havluyu alıp kuruladımodaya otur dedim.bak kardeşim yaşım oldu 44 canım cok sex istiyor.bu yaşa kadar kızlıgımı korudum .ama artık dayanamıyorum sende bekarsın hic kimseylende cıktıgın pek olmadı 31 cekecegine artık birbirimizi tatmin edelim.ama duyulursa rezil oluruz bak derdemez sikini tutmaya başladım.sen istemessen eyer ben başkasınlan en kısa sürede deneyeceim artık derdemez öpmeye başladım.o da bana karşılık vermeye başladı ikimizde yatakta cırılcıplak yatıp sevişmeye başlamıştık.hayellerim gercek olmuştubana döndü abla yanlış yapıyoruz dedi kardeşim.bende birazdan en dogrusunu gec olsada yapacagız derdemez.sikini yalamaya başladım o taşşaklarını her yerini emiyordum şimdi karşımdaydı artık.kuru yer bırakmayana kadar her yerini yaladımiyice dolmuştu arkamı donup cabuk gelecehi icin arkadan yapmasını istedim orası alışıktı biraz bu cok büyük olduguna sokar sokmaz kafasını canım cok yandı ama onuda ürkütmek istemedigime fazla bagırmadım 2 dakka icinde böşaldı zaten götüme.hemen ben temizlenince yanına geldim.bak kardeşim hazırmısın bundan sonra kocam olmaya dedim anlamadı.anlamadı ne kocası abla dedi. azsonra beni önümden ilk sen sikiceksin.sen benim bundan sonra resmen erkegim olacaksın.derdemez hemen sikini yalamaya başladım.yavaş yavaş tadını cıkarana kadar yaladım taşşaklarınıda emmeye başladım.hatta kıllı götünü bile yaladım .yanına uzanım hadi sıra sende diyemeden memelerimi ısırırcasına emmeye başladı.yavaş yavaş inip amımın suyu gelene kadar yaladı sayılır bıyıklı olduguna dagada tagrik ediyordu.hadi dedim artık getirip biraz daga sikini yalattı.kazık gibi olmuştu.bacaklarımı acınca bende iyice heyecanlanıp ne kadar bagırsamda gelene kadar cıkarma sakın dedim .tamam derdemez koca kafasını sokmaya başladı.birden dibine kadar sokunca onun sikinlen amım kan icinde kalmıştı.canım cok yanıyordu beni bagırta bagırta bir yandanda bacaklarımı yalıyordu bu bana daga büyük zevk veriyordu.az kaldı boşalayımmı derdemez icime boşalmaya başlamıştı zaten icimdeyken üzerime uzanım uzun sure öpüştük.kalkıp banyoda her yerimizi temizleyince yatakta döndü bana abla baykasına verseydin inan cok üzülürdüm dedi bak kardeşim abla olayı yok yalnızken zaten ikimiz kalıyoruz artık sen benim kocam oldun benim ilk senlen oldu derdemez benim canım karıcım deyip öpüşmeye başladıko gece beni iki kere daha sikti sonrası daga zevkli oldu bundan sonra hemen hemen her gün sikişmeye başladık .ebruylanda işten cıktım zaten ilişkimizi bitirdim.cok gec kaldım ama kocamı buldum artık bunları yazarkende bir bucuk aylık hamileydim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.