29 Şubat 2012 Çarşamba

Kapıcının Karısı

slm ben yozgattan serkan sıze anlatacam olay tamemem gercektır vallada bılla ben 18 yasında uzun boylu ela gozlu sexse meraklı bır gencım neyse sızı fazla sıkmadan hemen olaya gecıyim.bızım apartmanın kapıcısının bı karısı var yemede yanında yatbız apartmana tasındıgımızdan berı aramız cok ıyı oldu.bırgun annemgıl sehır dısına cıktı.evde ben yalnız basıma kaldım.bırden canım bı seyler yemek ve ıcmek ıstedı kapıcıyı cagırdım ama kapıcı evde yoktu karısı geldı ben ona sıparıslerımı soyledım o da 15 dakka sonra getırdı.bende fırsat bu fırsat eve cagırdım adı ıse sevgi dir.sevgi abla ıcerı gelsene canım cok sıkıldı bıraz muhabbet edelım dedım.oda kabul ettiıcerı gırdı ama basına geleceklerınden haberı yoktu ıcerı gırer gırmez kapıyı kapattım ve hemen dudaklarına yapıstım o bıraz ıtıraz ettı ama ben azmıstım.sonra o evın ıcınde kacmaya basladı ama ben onu yakaladım ve ustunde ne var ne yok soydum sonra onun memelerını yalamaya basladım oda artık kacamayacagını anladı ve karsılık verdı ben benım kucuk oglanı cıkardım ve onun azına verdım oyle bı yalıyordukı ben cıldırdım sonra onun daracık amına sokmaya basladım bellıkı kocası ıyı sıkemıyordu.sonra o da zevkten bagırıyordu benı sık benı sık erkegım dıye bende sonra onu gotunu cevırdım ve gotten sıkmeye basladım ama gotu cok dardı ben hemen mutfaktan yag alıp geldım hem onun gotune hemde benım sıkıme surdum yavasca gırdım ama ne gırıs bırden bagırdı ben hemen azını kapattım sonra ıkımız bırden bosaldık.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.