29 Şubat 2012 Çarşamba

Kapıcı Dairesinde Grup Sikiş

Berkay ve ben yaklaşık 3 senedir birlikteydik. İyi bir beraberliğimiz vardı. Aynı muhitin, aynı mahallesinde oturan ailelerimiz yıllardır birbirleri ile görüşüyorlardı. Geçen sene istediğim Üniversiteyi kazanarak İstanbula gitmiştim. Berkayın ise bir senesi daha boş geçecekti, fakat buna pek aldırış ettiği yoktu.Açıkcası pek okuma meraklısı değildi.Üzülmüyordu. Söm tatillerinde ona kavuşmayı dört gözle bekliyor ve onu özlüyordum. Çok güzel sevişiyordu, ve o benim ilk erkeğimdi. Ailesinin maddi durumu benim ailemin maddi durumundan dahi çok daha iyiydi ve Berkay her hali ve tavrı ile zaten bunu belli ediyordu. Markalı giysiler, Spor-araba, pahalı eğlence yerleri Lise 2den bu yana birlikte olduğumuz bir gurubumuz vardı, herbirimizin sosyal düzeyi hemen hemen aynıydı ve biz birbirimizle çok iyi anlaşırdık.Her yere mutlaka birlikte takılırdık. Onlardan ve Berkay dan ayrılmak bana çok dokunmuştu,hele Sevgilim Berkayı ve özellikle sevişmelerimizi çok özlüyordum ama İstanbul da kaldığım süre içinde onu hiç aldatmamıştım.2000 nin ağustosunda, yaz tatilinde geri dönmüştüm. Berkay beni karşılamaya gelmemişti, buna çok gücenmiş olmakla birlikte fazla belli etmemeye çalışıyordum. Gurubumuzdan da hiç kimseyi ilk iki gün görmemiştim, Berkayı ve arkadaşlarımı merak ederek İzmire dönüşümün 2inci gününde onları aramaya koyuldum. Sevgilimin annesi bana telefonda “hoşgeldin Kızım, Berkay arkadaşları ile ali çetinkaya bulvarında ki bir Bardalar sanırım” dedi, hangi Bar da olduklarını tahmin edebiliyordum giyinip sokağa çıktım. Bar o gece yine çok kalabalıktı. Hepsi oradaydı. Beni selamladılar. Kucaklaştık. Berkay kolumdan beni kendine doğru çekerek öptü ve gel yanıma otur dedi. İçerde kulakları sağır edecek derecede müzik çalmakta ve gurubumuzdaki bazıları içkiyi fazla kaçırdıkları her hallerinden anlaşılıyordu. Tuhaf birşeyler vardı … Çözemiyordum. Bunlar benim 4 ay önce son kez gördüğüm arkadaşlarım ve sevgilim değillerdi sanki. Sohbetimizin esnasında uyuşturucu kullandıklarını anladım.Küçük tuhaf ha plar yutuyorlardı ve bana da ikram ettiler. Çok şaşırmıştım ve ürkmüştüm, fakat benim korkularıma hepsi sadece gülüp geçmekle yetindiler. Berkayların apartımanın Kapıcısının oğlu Ömer de, 3 sene önce 9Eylül Üniversitesini kazanmıştı ve tahsilinin giderleri için gündüzleri bir Pizzacı da ve geceleri bu Barda Garson olarak çalışıyordu. Berkay ona sürekli takılır hatta zaman zaman aşağılardı. Tüm hakaretlere rağmen Ömer çok sakin,ve sessiz kalırdı. Kendisi fazlası ile içine kapanık ve ketum biriydi. Üstelik Ömer için çirkin tabiri çok uygundu. Esmer uzun boyluydu ve hiç bir cazibesi olmayan hatta biraz itici bir yüze sahipti. O gece Berkay bize servis yapan Ömeri canından bezdirmeye niyetli gibiydi. Alkolün ve uyuşturucunun verdiği etki ile yüksek sesle Ömere durmadan hakaretler yağdırıyordu, ve bizim arkadaşlar da kahkahalarla gülüyorlardı. “Lan Ömer, bu suratla sen daha milli olmamışsındır bile Keranede ki karılar bile yatmazlar altına senin!” Ömer hiç cevap vermeden önümüzdeki boşalan içki bardaklarını toplayıp susyordu ama yüzü kıpkırmızı olmuştu. “Ömer oğlum, bak biz seninle aynı mahalledeniz, sana bi güzellik yapayım, parası benden şu karşı Bar tezgahın oradaki karılardan seç birini he? istermisin Lan Köftehor? he? istersin istersin, canın gidiyor dim? hadi Lan seç birini…” gibi saçmalıklar ile Berkay ortamı kızıştırmaya çalışınca ben ayağa kalkıp :”hepiniz kafayı yemişsiniz bu gece, ben gidiyorum” dedim. Sevgilim buna çok sinirlenerek beni kolumdan çekerek tekrar yanına oturttu:”kapa çeneni, tepemi attırma Selin, eğleniyoruz işte! Ne var bunda?” Ömer ikimize de baktıktan sonra :” benim mesayim doldu, ben eve gidiyorum, sizlere iyi geceler”dedi. Berkay ona:” tamam Lan, siktir git işte, sanki sorduk da sana?” diye söylendi O kadar öfkeli ve sinirliydi ki susmayı tercih etmiştim. O gece bar dan geç saat te ayrıldığımızda hepimizin kendi evlerine gideceğini sanmıştım ama yanıldığımı anladım. Gurubumuzun lideri olan Aybars, Bar ın önünde hepimizin Berkayların evinde buluşacağımızı ilan ettikten sonra herkes arabalarına dönerek yola koyuldu. Sevgilimin Annesi evdeydi bunu biliyordum ve bunu Berkaya söylediğimde bana gülerek:” Bizim apartıma gidiyoruz güzelim, bizim eve değil. Ömerinkiler memlekete gitti Batmana” Şaşkınlıkla “ne yani Ömerlerin evemi gidiyoruz?” diye sorduğumda yine gülmüştü. Ömer Bar dan bizlerden önce ayrılmıştı, ve Aybars ın uzun uzun zil çalması ile yarı uykulu bir halde kapıyı açtı. Gurubumuzdan biri olan Ayşegül :” bizi içeri buyur etmiyecekmisin Koçum?” diyerek Ömeri kenara itekleyip içeri daldı, ve diğerleri de peşinden girdi. Ev çok sade döşenmişti, iki kanepe ve iki koltuktan ibaret olan oturma odasında hepimiz sığmadığından kimimiz yerlere oturmuştu,ben hala ayaktaydım ve burada ne işim var diye düşünüyordum. Canım müthiş sıkılmıştı. Cihan cebinden para çıkararak Ömere uzattı:”koş bize büfeden üç büyük rakı kap da gel , iki de camel almayı da unutma” dedi. Ömer sessizce bakışlarını üzerimizde gezdirdi:” saat gecenin ikisi oldu arkadaşlar, eve gitseniz daha iyi olmaz mı?” diye sordu. Berkay hışımla ayağa kalkıp Ömerin üzerine yürüdü :” Horozlanma Lan! Sana denileni yap!” diye bağırdı. Ömer Cihanın uzattığı parayı alıp usulca evden çıktı. Bizimkiler kendi aralarında sohbete başladılar, üzerlerindeki ceketleri çıkarıp oturdukları yerlere ya yıldılar. Benimle birklikte 9 kişiydik, ve benim dışımda herkes kafayı ya içki ile ya da uyuşturucu ile bulmuştu. Çiğdem birdenbire ayağa kalkıp soyunmaya başladı ağır ağır … Burçin de ona eşlik etmeye başladığında burada neler oluyor diye şaşkınlıktan az kalsın küçük dilimi yutacaktım. Aybars ve Tufan soyunan kızlara el çırparak tempo tutmaya başlamışlardı. Ben sevgilime dönüp :” Berkay ben gitmek istiyorum! Siz hepiniz çıldırmışsınız , lütfen benimle gel hadi gidelim” diye yalvarmaya başladım. Beni dinlemiyordu bile, gözleri ışıl ışıl soyunmakta olan kızları izliyordu ve birdenbire bana dönerek herkesin duyabileceği bir şekilde :” ne var bunda? düzüşmeye bayılırsın sen! Al bak sana koç gibi 5 delikanlı. Beş yarak! seç seç düzdür kendini, bakma öyle suratıma Kız! bilmezmiyim sanki ne doyumsuz bi kaltak olduğunu? biz 3 aydır grup takılıyoruz, hele bir tadına bak bu olayın beğenmezsen gideriz oldumu Selin?” dediğinde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü sandım!! Derhal yerimden fırlayıp kapıya koştuğumda Cihan benden önce davranıp kapının önünü kapattı ve Tufan da arkamdan belime sarılıp beni kendine çekti:” hiç bir yere gitmiyorsun fıstık katılmayacaksan buna okay! ama otur şurda seyret ve kapa çeneni” diye bağırdı kulağıma. Korkudan yerimden kıpırdayamıyordum zaten. Arkadaşlarımı tanıyamıyordum! Başımı çevirdiğimde Burçinin üzerinde ince şefaff bir slip ile Berkay ın kucağına oturmuş olduğunu gördüm. Başım döndü ve kıskançlıktan mideme kramplar girmişti. Sevgilime seslendim, ama o bana dönüp bakmadan Burçinin dudaklarına yapıştı. Cihan da kapının önünden çekilerek hala ayakta kendi kendine şarkılar mırıldanarak soyunmakta olan Çiğdemin beline sarıldı, Çiğdem de Cihanın gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı. Olanlara inanamıyordum. Berkay, ne zaman soyunmuş olduğunu dahi göremediğim Burçinle deliler gibi öpüşüyor ellerini Kızın çıplak bedeninde gezdiriyordu. Ömer elindeki içki ve sigaralar ile döndüğünde içerdeki manzara onu hiç birşekilde etkilemiyormuş gibi siparişleri masaya bırakıp çıktı, kapıdan çıkarken onunla göz göze geldik. Ağladığımı görünce yüzünde şaşkınlık ifadesi belirdi ama o yinede sessizce ve usulca kapıyı arkasından çekip gitmişti. Bu esnada Ayşegül ortadaki masaya boylu boyunca çırılçıplak uzanmış ve onun bacaklarını bir yandan Tufan diğer yandan da Aybars tutyorlardı. Ayşegül tamamen kendinden geçmişti :” beni önce kim becerecek? hadi gelin” diye inliyordu ve bir yandan da kendi göğüslerini sıkıyordu. Berkay Çiğdemi kucağından indirerek, pantolununun fermuarını çözdü ve bana defalarca güzel zevkler tattırmış olan penisini çıkarıp masaya doğru sendeleyerek yürüdü ve kendini Ayşegülün üzerine bıraktı, Kızın içine girdiğinde Ayşegül derin bir nefes aldı ve Berkaya sarılıp:”hadi sik beni , sik beni Berkay, hadi hızlan, daha hızlı!”diye inledi. Ben başımı duvardan yana çevirip ağlamaya başlamıştım, Berkay bunu fark etmiş olmalıki bana kısık sesle haykırdı:” buraya bak Selin, buraya bak! Bak nasıl sikiyorum okuldaki sıra arkadaşını! lise 1 deyken bana kendini siktirmiyordun, senin haberin yoktu ama bende Ayşegülü sikiyordum…ohhhh…Kız Ayşegül, anlatsana senin dayının arabasında seni nasıl becerirdim dimi?” Ben ise Sevgilimin uzun dalgalı siyah saçlarına ve aşık olduğum güzel yeşil gözlerine bakıyor, ve onu bir zamanlar ne kadar çok sevdiğimi bu yakışıklılığı için ona nasıl taptığımı hatırlıyordum….Olanlara, duyduklarıma inanamıyor ve durmadan ağlıyordum, başımı çevirip baktığımda Melih in çırılçıplak soyunmuş bir halde yerinden kalkıp hala ayakta sarmaş dolaş birbiri ile öpüşen Cihan ve Çiğdeme doğru yürüdüğünü gördüm. Çiğdeme arkasından sarılıp kollarını Cihanın boynuna sarmıştı, Çiğdem hafifce öne doğru eğilerek poposunu Melihin önünde kalkmış olan penisine sürttü, bu sefer Cihan elleri ile Çiğdemin önden bacaklarını araladı ve Kızı Melihle birlikte koltuk altlarından tutarak biraz havaya kaldırdıklarında, Çiğdem de kendi eli ile Cihanın kalın ama kısa penisi içine yerleştirdi, Kızı tekrar yere bıraktıklarında, Cihan iyice geriye doğru yaslanırken, Çiğdemde onun üzerine yaslandı ve o yuvarlak kalçaları ile poposunu iyice Melihe doğru çıkardı,Melih başını arkaya çevirip:”Burçin senin çantandaki vaselini versene” dedi. Burçin hemen denileni yaptı ve çantasından çıkardığı küçük pembe kutunun kapağını açarak bir avuç vaselin aldıktan sonra Melihin önünde diz çöküp onun biraz ince ve kafası hafif eğik gibi duran penisine sürdü, Burçinin elleri Melihin bacakarasında dolaşırken, hala iyice geriye yaslanmış duran Cihan kısık sesle:”çabuk olun! belim koptu kopacak yahu” diye söylendi ve Melih de Burçini kenara iterek Çiğdemin arkasında yer aldı ve sonra eli ile tutmuş olduğu penisini Çiğdemin arka deliğine bastırdı. Çiğdem canı yanıyormuşcasına haykırdı, fakat Melihin umurunda değildi Kızın beline asılarak bütün gücü ile iteklemeye başladı, ancak birkaç kez itekledikten sonra tam olarak girmişti. Cihan tekrar Çiğdemle birlikte doğruldu. Ve bu üç kişi ayakta olarak hayatımda görmediğim bir sevişmeye başlamışlardı.Çiğdem iki erkeğin arasında sıkışıp kalmıştı ve kesik kesik inliyordu, Melih ve Cihan birbirlerine gülümseyerek Kızın omuzları üzerinden birbirlerinin omuz başlarına tutundular ve sonrada Kıza önce Cihan sert bir şekilde penisi ile girdi ve Çiğdem arkaya Melihe doğru çarptığında Melih geri çekilip arkadan Kıza girdi, biri çıkıyor biri giriyordu. Bunu o kadar usatlıkla yapıyorlardı ki, daha önceleri de yapmış oldukları belli oluyordu. Ben bütün bu gördüklerimin bir kabus olduğunu düşünürken, odanın içini çığlıklar ve inlemeler sarmıştı. Çiğdem iki erkeğin arasından bir öne bir arkaya sarsılıyor ve iki erkek bedenin arasında sıkışıp kalmış olmakla çaresizce çırpınıyor ve bundan da müthiş zevk aldığı belli oluyordu. Bu gördüğüm Çiğdem miydi?? O utangaç o kibar Çiğdem, şimdi iki erkek tarafından ayakta aynı anda acımasızca sikiliyor ve bundan da çok keyif alıyordu , hatta “hadi sikin beni” diye bağırıyordu.Öte yandan Ayşegülün Sevgilim Berkayın altında kalçasını Berkayın onun amına her girişinde yukarı kaldırıyor ve akla hayale sığmayacak sözler haykırıyordu. Sevgilim Berkay kendinden geçmişti, masanın üzerindeki en yakın arkadaşımı çok hızlı bir şekilde düzüyor ve gözlerini bu arada benden ayırmıyordu:”aaahhhh Selin, gel yaklaş bebeğim bak, çok tatlı bir amcık bu ! aynı seninkine benziyor, ooffff yavrum offff, siktir bana kendini evet Ayşegülüm evet işte böyle, ahhh harikasın , böyle iyimi Ayşegül? daha sokayım mı? yarağım tatlımı kaltak? söyle? tatlımı? aaahhhh… söyle hadi!”Ayşegül ona cevap verecek halde değildi çünkü haykırarak boşalmakla meşguldü. Aybars bunu görür görmez Berkayı Ayşegülün üzerinden çekip kendi yüklenmişti masadaki Kızın üzerine. Aybars çok seri ve sert vuruyordu Kıza, ve Ayşegül sanki hala boşalmaktaydı …ve Kızın altında ki masa Aybarsın sert vuruşları ile o kadar çok sallanıyordu ki, masa yıkılacak sandımdı….Berkay hemen arkasında duran Burçinin saçlarına yapışıp Kızı kendi önünde diz çöktürüp Ayşegülün amının ısaklığı ile parıldayan penisini Kızın ağzına vermişti, ve Sevgilim yine benim yüzüme bakarak çatır çatır sikmişti..3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.