29 Şubat 2012 Çarşamba

Kantinci bayan

Üniversitede 3. sınıf okumaktaydım ve okula ilk gittiğim günden beri gözüme hoş görünen bi kadın vardı okulun kantincisi. Çömezlik zamanlarındayım ama konuşmayı da biliyordum. Çay tost falan derken bu kadınla iyice muhabbete girmiştik bakışlarımdan rahatsız olduğunu çok rahat anlıyordum ama bana hiç bir şey demiyordu. Kantincimiz daha önceden evlenmiş 6 ay evli kaldıktan sonra boşanmış. Bu konuları açtım. Ben ve kocan senin değerini hiç bilmiormuş dierek iltifatlar ediyordum. Kantinde artık yardım ediyordum ona bi akşam saat 11 de kapattık kantini ve bi çay bahçesine gittik. Muhabbet ettik birbirimizi adeta çözmeye çalışır gibi konuşuyorduk ona neden boşandığını sordum ve bana verdiği cvp karşısında şok olmuştum. Bana dediği kelime özgür olabilmem için evlenip boşanmam gerekiyordu dedi bende artık özgürmüsün dedikten sonra hiçbir demeden kalktık ordan ve beni evine davet ettiHiç teretdütsüs evine gittim evi çok güzeldi bunu söyledikten sonra odamı görmek istermisin dedi bende neden olmasın dedikten sonra beni elimden tutarak odasına götürdü. Ve birden öpüşmeye başladık odada beni yatağa attı üstündeki penyeyi çıkardı ben donmuştum artık ve pantalonuma yöneldi pantolonumu indirdikten sonrabenimkini ağzına aldı çok güzel bi muamelesi vardı beni elleriyle soydu her yerimde dillerini hissediyordum bende onu soydum ve dilim onun vucuduyla bir bütün olmuştu artık amına indim yalamaya başladım. Yeni traş olmuştu. Ve çok tatlıydı ben artık kendimi kaybetymiştim bana artık yeter bu kadar içime gir diyordu hiç zaman kaybetmeden içine girmiştim ve sabaha kadar seviştik amını götünü birleştirmiştim onun sabah kahvaltı yaptık ve kantinimize döndük. İş yaparken artık ufak kaçamaklar yapıyoruz..baldız hikayeleri Erotik yazılar cinsel hikaye hikayeler 18 Hikayeler erotik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.