29 Şubat 2012 Çarşamba

Kantin sırasında bana arkadan yapışın | liseli sex hikayeleri

Selam arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım ;
Adım Ezgi , antalyada yaşıyorum , -18 yaşıma 2 hafta önce girdim ve bundan 9 ay öncesini anlatacağım...

Bir cuma sabahı idi ve o gün okula gitmemek için ne yalanlar söyleyebileceğim hakkında planlar kuruyordum , ve aklıma birşey gelmemişti daha önce hepsini söylemiştim , en sonunda açık olup gitmek istemediğimi söylemek en mantıklısı olacaktı , anneme gittim söyledim fakat kesinlikle öyle birşey olmayacağını ve gideceğimi söyledi , daha fazla ısrar etmek istemedim kesinlikle kararından dönmez , ve hazırlanmaya başladım herzamanki gibi , odamın kapısını kapattım , altımdaki eşofmanı çıkardım , külotlu çorabımı giydim üzerine eteğimi giydim eteğimin kısa olduğu gerçeğini hiç birşey değiştiremez dizlerimin üzerinden yaklaşık 10 parmak yukarıda , neden diye sorarsanız erkeklerin bana bakmasından hoşlanıyorum , merdivenden çıkarken , arkamdan gelen 10 larca erkeği görebilirim , neyse nerden nereye geldik , ardından üzerime lacos giydim malum antalyadayız çok sıcak , saçlarımı maşa ile dümdüz yaptım , ve makyajı unutmadım , ardından okul saatim gelmişti okula gittim...

İlk ders normal bir şekilde çok sıkıcı geçmişti , zil çaldı , hemen bir şekilde erkeklerin bana bakmasını sağlamalıydım arkamdaki masanın üzerine çıktım ve bacak bacak üstüne atmıştım o anda , matematik hocamızın bile bacaklarıma kitlendiğinin farkındaydım , çok ama çok hoşuma gitmişti , 2 dakika içersinde etrafımdaki erkek sayısı çoğalmıştı , heps etrafımdaki sıralara oturup muhabbet etme çabası içerisindeydi , ve bazılarının el şakaları sinir bozucu olabiliyordu , eminim orada beni sikmek için can atan 10 erkek vardır , ardından zil çaldı ve derse geçtik , ders matematikti , matematik hocası resmen beni sikecek gibi bakıyordu bu beni biraz endişelendirmişti ve pantolonunun önündeki hafif kabarma gözümden kaçmıyor değildi , 40dk sonra zil çaldı ve bu teneffüs uzundu kantine gidecektim , arkadaşım Meliside yanıma çağırdım ve kantinin yolunu tuttuk , okul kantinlerini bilirsiniz , tıklım tıklım olur , ve bu fırsatı kaçırmamalıydım , hemen kantin sırasının en kalabalık yerine girdim , ve birinin bana arkadan yaslaması için beklemeye başladım , bir süre geçtikten sonra arkamda baya bir kalabalık çoktan oluşmuştu , ve yavaştan arkamdan üzerime yüklenmeye başlayan gençleri hissediyordum , arkamdaki bizim sınıfımızda olan Anıldı , Anıl Biraz kilolu , esmer , uzun saçlı bir genç aslında fenada değil yakışıklı , arkamdan , yavaşça sürtünmeye başladığının farkındaydım , bende Melisle konusuyordum , ve her lafına deliler gibi gülüp kendimi orospu gibi yapmaya çalışıyordum her gülüşümde biraz öne eğilip dizlerimi tutuyordum ve Anılın siki götümün arasına dahada çok giriyordu , ardından anıl çok azmış olacakki bir süre sonra git gel yaptığı açıkça ortadaydı , ancak sıra o kadar kalabalıktıki , anıl arkamdan gitmişti ve arkama baya uzun boylu bir genç gelmişti , bir hamlede götümün arasına sikini soktu , ve sertçe bastırmaya başladı , aslında biraz endişelenmiştim , arkamdan kafasını eyip benim boynuma üflüyordu , ve bu benı tahrik ediyordu , bir süre sonra beni resmen ayakta sikiyordu git gel yapmaya o kadar kendini kaptırmıştıki resmen sırada olduğunu unututup benı evde sikiyordu , ben ise çok azmıştım , götümle ona o kadar çok bastırıyordumki neredeyse siki kırılacaktı , bir süre sonra Melis kulağıma Ezgi arkandaki çocuğun ne yaptığının farkında mısın dedi ve bende evet , dedim neden izin veriyorsun dedi , bende zevk aldığımı söyledim sende yap bence dedim , ve bozulmuştu fakat deniyicem dedi , ardından malesef zil çaldı ve zevkimiz yarıda kaldı , neyse bizim 3. zilde uzun çalıyordu değerlendirebilirdik , ardından derse girdik...

Ders arasında Melise eteğini kısaltman gerekiyor dedim , melisin eteği tam diz boyunda , Melis; tamam ne kadar kısaltmam gerekiyor dedi bende tenefüste wc de yapabileceğimi söyledim ve tamam dedi , ardından zil çaldı hemen hızlıca wc ye gittik , ve melisin eteğini dizinin üzerine 8 - 9 parmak kadar yuakrı kaldırdım , eğildinde donu çok rahat gözüküyordu benimki daha kısa olduğundan , birşey olmayacağını söyledim , melisle koşar adım kantine gittik , kantinin kapısındaki rüzgar ikimizinde eteğinin kalkmasına neden olmuştu bütün kantin bize kitlenmiş durumdaydı melise kalçalarını birazdaha attırmasını söyledim , tamam dedi , arkamızdan bir erkekten , yoğurt bağlasan ayran olacak lafını duyunca dönüp onunla sex yapmak istemiştim , böyle laflar beni çok azdırıyordu , artık herkesin bana kaşar demesi hoşuma gidiyordu , ardından kantine girdik , benim arkam hemen doluverdi , melisin arkasına baktığımda 3 vea 4 kişi vardı , ancak melis bu durumdan rahat değildi , ardından benim arkamdaki genç yavaşça yüklenmeye başlamıştı , sesimi çıkarmayınca eliyle yavaşça götümü oksamaya başladı ve belimden tutup kendine doğru beni çekiyordu , uzun bir süre gitgel yaptı ve sanırım boşalmış olacakki arkamdan çekildi , melise baktığımda ise gayet güzel bir şekilde resmen sikiliyordu , arkasındaki genç o kadar kısa aralıklarla gitgel yapıyorduki melisin nefes sesi bir o kadar kesintili geliyordu , zaten yanyanaydık , ve melisin arkasındaki gencin , sikini tuttum birazda bana dedim , melisin arkası boş kalmıştı ancak melisin arkasındaki genç beni öyle azdırmıştıki anlatamam amımdan zevk suyunun geldiğinin farkındaydım , ardından melisi , biri wc ye çağırmıştı yüzüme baktı ve gitmemesi için kafamı salladım ardından , melis bana burda yasla dedi , çocuk kabul etti , ve melisle beni sırada iki genç resmen kapalı şekilde sikti , ardından ikisininde boşalması ile birlikte zil çaldı ve sınıflarımıza gittik...
Hikaye Yazarı : demonOFlezMail Adresi     : YayınlanmasınYazarın Notu  : Buna benzer 100 lerce hikayem var , hergün 5 6 kişi beni resmen kapalı biçimde sikiyor....Diğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.