29 Şubat 2012 Çarşamba

Kalin Yemenin Tadı ve Acisi

Benim netteki hikayelerimi okuyan ve msn den bana ulaşmaya çalışan yüzlerce kişi arasından benimle konuşmayı başarabilen bir genç kendini tanıttıktan sonra; arkadaşıyla kendisinin çok süper yarağı olduğu ve beni sikmek istediklerini söyledi. Yaşları 22 ve 24 olan gençlerden 22 yaşındaki Yasinle camda görüştük, işin doğrusu oldukça yakışıklı top sakallı 178boy 70 kğ bir çocuktu. Ondan hoşlandım ve arkadaşın nasıl dedim, o benden yakışıklı dedi. Evka 4 de ki adresini verdi tellerimizi aldık. Akşama evlerine gittiğimde kapıyı Yasin ve askerden yeni gelen arkadaşı Burak açtı. Gerçekten de Burak 187 boy 82 kğ atletik süper yakışıklı bir çocuktu. Biraz konuştuktan sonra konuşurken çok azgın oldukları beli olan ve çok arzuladığım gençlere, bu kadar yeter süper olan yaraklarınızı görelim diyerek Yasinin sikine elimi attım. Yeni tahrik olmaya başlayan yarak adeta düzgün bir hıyar gibiydi ama ne hıyar.. 23 cm boy ve çok kalın. Elimdeki 6, 7 cm kalınlığındaki yarağı Zevkle yalamaya başladım. O kadar kalın dı ki ağzıma almam bile çok zordu. bir süre sonra Karşıma gelen Burak ın iyice tahrik olmuş siki pantalonda adeta koca bir patlıcanı andırıyordu. Hemen elimi attım ve o da muhteşemdi. Yasinin yarağından 1-2 cm uzun ve o kalın yarak tan bile kalındı. Onuda iştahla ağzıma almaya başladım. Bu arada yavaş yavaş soyunmaya başladığımızda yarakları kadar süper vucutları olan iki erkek karşımdaydı. Beni de soydular ve bu güzel götü dağıtacağız bu gün dediler.. O an o kadar arzuluydumki umurumda değildi götümün dağılması. En fazla 2 şer posta atarlar zaten diye düşündüm. Ben Burağın kalın damarlı iri yarağını kemirircesine yalarken Yasin de kalçalarımı öpmeye göt deliğimi yalamaya başladı. Önce 1 sonra 2 ve sonra 3 parmağı ile kalın yarağını alması için götümü hazırladı. Uyuşturucu özellikli bir kremi göt deliğime sürdü. Şimdi o koca kalın siki götüme sokmaya gelmişti. Götümün deliğine yarağının başını dayadı, sürtüyor ama sokmuyordu, zevkten ağzımdaki koca yarağı boğazıma kadar aldım ve sik dahi daya götüme dediğimde Burak acımadan ağzımı sikmeye başladı, koca yarak boğazıma kadar girip çıkıyor boğulacak gibi oluyordum. Yasin de aynı anda Koca sikinin başını götüme soktu. Acayip acımıştı ama ağzımdaki yarak bağırmamı önledi, Yasin yarıya kadar sikini geçirdiğinde merak etme az sonra uyuşur götün dedi ve cidden öyle oldu, birden götüme kökledi ve ne olduğunu anlayamadan götümü hızlı hızlı sikmeye başladı, götümde sadece bir yanma hissediyordum, siki o kadar kalındı ki götüme adeta bir boru girip çıkyordu, biri götümde biri ağzımda iki kalın yarak beni deli gibi sikiyordu. Önce götümü siken Yasin ve hemen arkasından Burak inleyerek volkan gibi içime ve ağzıma fışkırmaya başladı. Götüm ve ağzım dölle dolarken döllerin hepsini yuttum. Yasinin yarağı götümden çıktığında götüm 2 parmak kalınlığında açık kalmıştı ve döller süzülüyordu. Buraya kadar sanki her şey normaldi ama baktım ki az önce beni siken ve boşalan yaraklar inmemişti. Burak dediki sıra bende domal önümde, domaldım ve Yasinin açtığı döllediği götümü acımadan kökleyip kalın sikiyle sikmeye başladı. Yasinde ağzıma dayadı ve biz sen geleceksin diye estasi hapı içtik dedi pis pis gülerek, gülmesi bile çok seksiydi. Acayip sikiyorlardı, çok zevkliydi. bir süre sonra yeniden boşaldılar, bu defa Yasinin döllerini zevke yutmuştum. İki kalın yarağın siktiği götümün alevini Burağın dölleri bile söndüremedi. Burak sikini çıkardığında götümde bir serinleme ve boşluk hisettim. Kalın yarak götümden çıkınca götümün açık kalması müthiş zevkliydi. İnmeyen yarakları yemeye devam ediyordum bu arada. Yasin bacak omza sikip koca yarağını kökleyip kökleyip çıkarıp götüme yine boşaldı. Burak yarağının üzerine sırt üstü otutturup iyice sikip boşaldı.. Sayamadım ama her türlü pozisyonda sırayla beni sikip 5 şer posta atmışlardı, durmak ve doymak bilmiyorlardı. Götüm iyice açılmış döllerle gevşemiş bu kalın yarakları bile bir çırpıda alır hale gelmişti. Burak, yaraklarımızı aynı anda götüne sokmak istiyoruz, artık deliğin gevşedi böyle daha zevkli olacak dedi. Şimdiye kadar defalarca aynı anda 2 yarak yemiştim ama en fazla 17-18 cm idi ve aldığım o yarakların ikisinin kalınlığı bu yarakların tekinin kalınlığı kadardı, alabileceğimi sanmıyordum, Yasin Burağa oğlum bizim yaraklar çok kalın birlikte siktiğimiz hiç bir kadın bunu denemek istemedi bile, biz tek tek sikelim dediğinde ben nedense bunu denemek istedim. İyice orosbuluğum tutmuştu. Burakla Yasin yere karşılıklı oturup yaraklarını yan yana getirdi. İki yarak çok süper görünüyordu. Adeta ağaç gövdesini andırıyordu kalınlığı. Ama deneyecektim. Hap içen doymak bilmeyen gençler beni siktikçe ben çok daha azmıştım, yan yana olan bu iki yarağın üzerine göt deliğimi getirip yavaş yavaş oturmaya başladım. Yan yana olan iki yarak defalarca boşalmalarına rağmen birbirlerinin sertliklerinden iyice zevke gelmiş adeta demir gibiydi. Nasıl aldı bilmiyorum ama uyuşturucu sürülen ve defalarca kalın yaraklar tarafından sikilen götüm yırtılacak gibi oldu ve iki yarağın başı götüme girdiğinde Burak çok süper devam et aşkım dedi. Çok acısada istiyordum ve yavaç yavaş bu iki kalın yarağın üzerine tam oturduğumda götümün yırtıldığı sandım çocuklar ohhhhhhh süper , müthiş bir zevk dediler, doğrusu iki kalın yarağın götüme verdiği tat çok başkaydı. Sanki bir ağaç gövesine oturmuş gibi bekleyip götümü alıştırdım sonra uturup kalkmaya başladım. Çok süper zevk alıyorduk. Götüm iki kalın yarağı sımsıkı sarmıştı. Bu zevke dayanamayarak üçümüzde aynı anda inleyerek boşaldık. Götüm döllerle sulandı. Yaraklar götümden çıktığında götümde bilek gibi bir açıklık hissettim. İki erkeğin dölleri akıyordu. Gençlerin yüzünde çok tatmin olmuş ifade vardı. onlar götümün vediği zevkten ben kalın yaraklardan sarhoş olmuştum. Ama hala yaraklar inmemişti. Burak sırt üstü yattı ben sikinin üzerine oturdum. Yasinde arkama geçti Yarağını Burağın Kalın yarağının yanında Götüme zorda olsa soktu. Bu defa onlar gelip gitmeye başladı. Kalın iki yarağın götümü sikmesi o kadar zevkliydiki.. İnleyerek yine boşaldılar ve bu iki yarak nihayet indi ve götümden kendiliğinden çıktı. Hiç böyle zevk almamıştım. Cocuklarda Beni her zaman böyle sikmek istediklerini söylediler ki dünden razıydım. Götüme sürdükleri uyuştuculu kayganlaştırıcının etkisi gittiksen sonra götüm çok acımaya başladı. Dağılan göt deliğimdeki boşluğu her gün kontrol ettim yavaş yavaş kapandı, acıda azaldı.. ama buna değerdi aldığım zevk.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.