29 Şubat 2012 Çarşamba

kafama tasma taktı ve daha neler

Mrb. bn istanbulda oturyorum inüversiteye gidiyorm ve ailem almanyada tek basımayım babam calsmıodu ve bana para gönderemiodu bn bi barda barmen oldum nese 2 hafta cok iyi gecti sonra alıstım yanıma kızlar geldi bunlarla tavla fln iste bn bu kızı cok sevdim asık oldm ve cıkma teklif eettm kabul eeti dünyalar benim oldu o hergece siyah kilotlucorap ve siyah topuklu ayakkabı giyerde o bacak bacak üstüne attı bnde votka götürüodm müsteriye ona bakarken düstüm ayklarının dibine o üstten bana baktı askım yardın edimmi dedi bnde yok dedim kalktım. sonra isim bitti aksam oldu beni cağırdı yanına kızın adı melis bu arada siyah saclı fln:Dnese noldu canım dedim dediki bn berna sen bu aksam bize gidelim süprizim var dedi bnde tmm canımdedim nese bn ayaklara düsgünüm ve bernayla yoldayız bnim vosvosda :D gidiorz tak istop etti bunun ayağı burkuldu bnim olcaklardan haberim yok evine gittik melisin girdim eve sağda topuklular vardı nese nbr canım dedim muhabbete daldık sonra he süpriz fln hmm tm dedim basıma bi türbant gecirdi görmiiyim die sonra bn gülüorm tak arkadan ellerimi bağladılar noluo melis dedim sus köpek dedi ağzıma topuğuyla bastırdı bise yapamıorm ayaklarımıda bapladılar topuğu ağzıma sokup cıkardı ve kırbacvurdu cok acıdı canım sırtım yanıodu ve "sexhikayelerr.blogspot.com" bira iciolardı sonra bunlar bni tuvalete yürüttüler melis napıosun derken üstüme isedi sasırdım aslında zevkime geliodu sonra amını temizletti bernaise ordan kafama götünü koymus zıplıo nese dedim bu tuvaletini yaptı bn onu izliodm hadi dedi efem dedim bokumu ye dedi midem bulandı ama yedim kafam klozetteyken kafama sıctı ellerim baplı ve sonra cıkardılar dus fln aldım temizlendimsonra ayakkaları co yorurmus ve yalattırdı yaklasık 2 saat dilimde tüh bitti ama cok zevkli gel dedi ac ağzını dei ağzıma balgam attı vegötünü yalattısonra bni ayağımdan tafanda biyer var oraya astı vetekmelemeye basladı sonra 2 gün bole gecti ve eve gittim cok zevkli:D

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.