29 Şubat 2012 Çarşamba

Kadın Oldum

evet gece orda bitmedi daha doğrusu yeni başlamıştı...benimki bende yukarı çıkıp bir duş alıp geleyim diyerek üst kata çıktı, sıkılmam içinde bana bir duble viski getirdi, hemen gelirim dedi ve gitti ben ise yerimde duramıyordum aldığım zevk beni kıpır kıpır yapmıştı.. aradan yarım saat gibi bir zaman geçmişti tahminen ve benimki merdivenlerden aşağıya inmeye başladı ..!!! fakat ben çok şaşırmıştım.. gelen çok harika bir bayandı daha doğrusu benimki de içindeki kadınlık duygularını dışa vurmıştu.. bana neo şekerim çokmu şaşırdın dedi.. evet dedim sadece..harika bir sabahlık içinde beyaz bir iç çamaşır seti vardı.. sabahlığın omuzlarını açmış vede simsiyah bir peruk takmıştı saçları nerdeyse yarım beline kadar geliyordu..çok harika birde makyaj yapmıştı.beyaz set üçlü bir jartiyer seti idi hülodu minik bir içgen şeklinde arkası ipli idi çoraplar ise parıl parıl parlayan has ipekti ayaklarında ise yüksek topuklu altı şeffaf terlikler vardı.. yani benim diyen kadından daha da kadın olmuştu.. ysnıms geldi bir sigara yaktı vede dumanını da bana üfledi beni ellerimden tutup ayağa kaldırdı ve ayakta sevişmeye başladık ana bu sefer kadın kadına aynı lezbiyenler gibi..ve bu sefer ben onu dilimle yalarak sevmeye okşamaya başladım..zevkten inlemeye başlamıştı... o da benim gibi gizli bir travesti imiş benden cesaret alıp ilşk defa bu kimliği bana açıklamış oldu.. ve benden onu biri kadın gibi sevip okşayıp vede ona ilk kadınlığı tattırmamı istedi.. bu beni çok etkiledi beni kadın yapan yani kadınlığı tattıran erkeğe bu seferde ben kadınlığı tattıracaktım..artık roller değişmişti erkeğim kadınım olmuş vede onu bi güzel sikmemi istiyordu..benim içinde ilk defa yaşayacağım bir duyguydu bu ve büyük zevkle onu sevip okşuyor yalıyordum ve artık dayanamayıp sikimi ağzına aldığı yavaş yavaş canlanmaya başlayan sikim onun ağzında sertleşip kalınlaştı artık onun ağzına sığmamaya başladı.. ama onu ağzından çıkartmadan habire emiyordu amacını anlamıştı ağzına boşalmamı istiyordu..bu sırada ben de zevkten inliyoordum vede vücudum kasılmaya başlamıştı ve ağzına patlamıştım..hepsini yuttu halada gelmi için emiyordu.. hem ben hemde acaip tatmin olmuştuk..bir duble viski alıp yatağa uzandık ve birer tane sigara yaktık viskiyi beraber bitirdik..ve hemen yatakta 69 pozisyonu geçip birbirimizinkileri ağzımıza alıp emmeye başladık ölüleri canladırmaya çalışıyorduk.epey bi uğraşıdan sonra ikimizde sertleşmeye başladık kadınım artık onu bir güzel sikme zamanımın geldiğini söyledi ben ise beklemediğim bu zevk için hemen yatağa sırt üstü uzandım ve kadınım deliğini kaydırıcı alıştyırdıktan sonra geldi bir güzel üstüne oturup benim siki içine almak için biraz uğraştıktan sonra içine aldı demek ki fazla zorlanmadığına göre önceden deneyimli idi..ve başladı inip inip kalkmaya zevkten kudurmuş vede beni de iyice kudurtmuştu ve bende bütün sıcaklığımla içine boşaldım..ve güzel başlayan gece daha da güzelleşmiş olarak sabaha doğru ilerliyordu.. tabii ki gece daha bitmedi hikayemizde..:}}}

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.