29 Şubat 2012 Çarşamba

Izmirli Travestiyle

Herkese slm, ismim haydar, ben 18 yaşında yakışıklı bir erkeğim,manisadan yazıyorum, neyse fazla uzatmayayım, bir gün arkadaşımla beraber hovardalık yapmak için izmire gitmeye karar verdik.2 arkadaş arabaya atladığımız gibi izmirin yolunu tuttuk, alsancak tarafında arabayla gezerken yolda bi kızın yanında durduk ve arabaya aldık, adının sibel olduğunu söyleyip tanışma faslından sonra iki kişi olduğumuz için arkadaş çağırıp çağıramayacağını sorduk ilk önce, evde iki kişi kaldıklarını ve arkadaşının evde olduğunu söyledi, fiyatta anlaştık ve eve doğru gitmeye başladık,sibel balık etli bi kızdı, ama güzelliğine diyecek yoktu, eve geldiğimizde arkadaşı duyguyu görünce ayaklarımızın bağı çözüldü resmen, tam bir afetti duygu, manken gibi bir kızdı yani, arkadaşla biraz tartıştıktan sonra duygu ile ben arkadaş ile de sibel beraber olacaktı. vakit kaybetmeden ben duyguyu alıp bi odaya geçtik, odaya girer girmez beni yatağa itti ve pantolonumu çıkarıp benim aleti ağzına aldı, öyle bi emiyordu ki içimi eritti resmen duygu. ( ) fazla bir zaman geçmeden ağzına boşalmaya başladım, bir damlasını bile ziyan etmeyerek hepsini yuttu duygu. yataktan kalkarak duyguyu soymaya başladım yavaş yavaş, ilk önce üstünü çıkararak göğüslerini emdim. duygu kendinden geçmişti bile, yatağa yatırdım ve eteğini çıkardım, sonra tangasına elimi attığımda bi kabarıklık hissettim ve korkarak tangasını indirdim ki koskocaman bi yarak gözüme ilişti. meğersem alsancak ta travestiler iş yaparmış ki bizde arkadaşla beraber iki travestiye denk gelmişiz, bizim şansımıza bu çıktı yani, götten sikmek ilk deneyimim olacağı için aslında hoşuma gitmişti, ilk başlarda hiç ellemedim yarağını, bende göt deliğini yalamaya başladım,bir delik yeter diyerekten devam ettik sevişmeye, daha sonra 69 posizyonuna geçtik, ben hala onun göt deliğini yalıyordum, duyguda benimkiini ağzına almış bi güzel yalıyordu ki birden götümde parmaklarının baskısını hissettim,itiraz ettim hemen, bişey yapmayacağını söyleyerek devam etti, biraz sonra bi parmağını göt deliğime iyice bastırmaya başlamıştı,o an anladım ki çok zevk alıyordum ve duyguya devam etmesini söyledim, duygu bu sefer parmağını sonuna kadar sokmaya başlamıştı, aynı zamanda yarağımı emiyordu, bende göt deliğinden ayrılarak taşaklarını ve ordan yarağını yalamaya başladım, yaladıkça daha da büyümüştü, o büyüdükçe ben korkmaya başlamıştım ama içimde yarak yeme isteğine dur diyemiyordum, daha sonra hadi dedi ve domalarak götünü bana sundu, arkasına geçerek yavaş yavaş sokmaya başladım, sonuna kadar rahatlıkla sokmuştum artık, hızlıca gidip geliyordum ama bu duyguya yetmiyordu gibi, kendiside bana ritim uydurdu ve daha hızlı girip çıkmam için kendini bana doğru hızlıca itiyordu, bir süre bu tempoda gidip geldikten sonra deliğine boşalttım tüm menilerimi, yatağa oturup sigara içmeye başladık, ben gözümün ucuyla onun yarağına bakıyordum ki dayanamayıp eğildim ve ağzıma alarak yalamaya başladım, hemen kalktı yarağı, o devasa boyutuna ulaşmıştı, bana aynı bi kız gibi güzel yaladığımı söyledi, sonra içinde hissetmek istermisin dedi, ben evet dedim ama kremsiz olmaz dedim, kremi bolca sürdüm yarağına, ve göt deliğimede sürdüm, ama alışıncaya kadar ben senin üzerine oturmaya çalışayım dedim, ve yavaş yavaş oturmaya başladım, ilk denemede olmadı çok acı çekmiştim, kremleyerek oturmaya çalıştım tekrar, bu sefer biraz girmişti ama çok acıdığı için hemen kalktım, zor olacağı için benim yatmamı söyledi ve kendisinin yavaş yavaş sokacağını söyledi,tekrar kremledi ve dayadı deliğime, ben yavaş ol dediğim anda birden bi yüklendi sonuna kadar soktu herhalde, başımda şimşekler çakmıştı sanki, gözümden yaş geldi, hareketsiz içimde beklemeye başladı,bi 5 dk bekledi galiba, sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladı, ben acıdan duramıyordum, belli bir süre sonra zevk almaya başlayınca hızlanmasını söyledim duyguya, öyle hızlı gidip geliyordu ki taşaklarını sokacaktı sanki, ağzıma boşalmak istedi ama ben kabul etmedim, içimdeyken boşal ve içimden çıkma dedim, siki ininceye kadar içimden çıkmadı, tadı damağımda kalmıştı ve tekrar ağzıma aldım, bana bi posta daha kaydı, odadan çıktık sonra, arkadaşında işi bitmiş ki vedalaşarak çıktık evden, arkadaşıma kendimi yaptırdığımı söylemedim artık, arkadaşımda travesti oldukları için bi daha gelmeyelim dedi, arkadaş iğrene iğrene gözlerini kapatarak sikmiş sibeli, ama ben bi daha duygu ile beraber geçireceğim günün hayalini kuruyorum, herkese bol sikişli günler

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.