29 Şubat 2012 Çarşamba

İzmirde Analı Kızlı

Ben izmirde üniversitede okuyan bir gencim. tek başıma evde kalıyorum. hemen karşımda dul bir kadın ve öğrenci kızı olan bir komşum var.anasına bak kızını al cinsinden ikiside afet. hele kızında bir göt var dayanmaya yürek ister. kızın bir erkek arkadaşı var ama molozun teki öpmemiştir bile kızı. kız çok zayıf ama götü taş gibi göğüsleride bomba…hep onu sikmek istiyordum. bir akşam kapı çaldı karşımda komşu kızı müjgan.annem yemek yaptı sende yalnızsın seni yemeğe çağırıyor dedi. bende aç bi üniversiteli kaçırırmıyım fırsatı. gittim yemeğe oturduk yemekte ne var diye sordum müjgan annem analı kızlı yaptı severmisin dedi. bende anada kızda sizin gibi olursa severim dedim. güldüler espri yaptım sandılar ne bilsinler onları sikmek istediğimi.yemek bitti. analı kızlıyı yedik bide sizi yesem şimdi diye içimden düşündüm üzerindeki kıyafetlerden o kadar tahrik olmuştum ki biraz sesli düşünmüşüm. ikiside şok oldu. annesi siz oturun ben mutfağa gidiyorum dedi. müjgan sen ciddimisin bizi ne olarak görüyorsun açık ol dedi. valla sizi yan yana domaltım hem amınızı hem götünüzü sikmek istiyorum dedim nasıl dedim halainanamıyorum. tamam o zaman hadi gel ama annem için bişey diyemem dedi ve annesine biz odada internete takılacaz sen işine bak dedi. odasına girer girmez sert bi şekilde duvara yasladım ve dudaklarına kapandım. oda aynı şekilde… çok sert davranıyordum sanki ona tecavüz ediyormuşum gibi. onunda çok hoşuna gitti. üzerinde dar bi tayt üstünde ince dar bir bady vardı göbek zaten açıktaydı. bi çırpıda badysini çıkardım ve göğüslerini ortaya çıkardım. siyah sütyenine memeleri sığmıyordu bir çırpıda kopardım sütyenin ipini şapur şupur yalıyordum o da artık kıvama gelmişti inliyordu. sonra o da benim üzerimdeki eşofmanı çıkardı benim alet karşısındaydı. hemen ağzına aldı çok hızlı hızlı yalıyordu o kadar alışmıştı ki bizim yarrak tam olarak ağzındaydı. o küçük ağzına nasıl sığıyordu şaştım. külotunu çıkartmak istiyordum hemen ama taytının altnda külot yokmuş tayt çıktı kel göründü yeni traş etmiş amı çok güzel görünüyordu. çok zayıf olduğu için amına götüde çok dar görünüyrdu. kız seni hiç siktilermi dedim. senin kadar azgınını görmedimki siktireyim dedi. tamam o zaman dedim gömüldüm amına offfff ne lezzetliydi. uzunca bir süre yaladım hala boşalmamıştım sonra yetr artık dedim hala ayakta duvara yaslanmış durumdaydı. arkasını çevirdim belinden tutup ters çevirdim küçücük götü vardı benim alet nasıl girecek ki bu göte dedim içimden ve önce götüne dayadım sikimi. zorladım bi olmadı. kremlemeden sokacaktım inat ettim bi daha zorladım kaçacak yeri yoktu duvardan bi yere gidemiyordu yapma çok canım acıyor senin koca sikin nasıl girecek küçücük götüme dedi. işte böyle dedim ve tekrar yüklendim. ahhhh dedi uzunca artık girmiştim götüne ama hala zor hareket ediyordu yavaş yavaş gitmye başladıkça alıştı. artık çatır çatır göt sikiyordum hemde ne göt daracık 1 yıl boyunca hergün defalarca siksem bu götü açıklmazdı kolayca uzun süre siktim bu şekilde ve götüne boşaldım. o sırada kapıda bi ses çay yaptım geliyormusunuz .annesi kapıda bizi çağırıyordu korkudan ses bile çıkaramadık ve işte o an annesiiçerde elindeki çay tepsisi yerde.. kadın şok olmuştu. çabuk söyle bozdumu kızlığını bu ibne dedi. ben cevapladım yoooo melek teyze sadece öpüştük dedim . inanması mümkün değildi benim döller hala süzülüyordu sikimden ne olcak diye bekliyordum. bize baktı baktı çok mu korktunuz dedi.şaka şaka gençsiniz tabi sikişeceksiniz dedi. cesaret buldum istersen sende katıl bitmedi daha işimiz dedim geldi tabi. sikim korkunun etkisiyle iyice inmişti.biz zaten çıplaktık oda saniyeler içinde çıplak kaldı bu sefer ikisi birden ağzına alıyordu sikimi. bir anası bir kızı. sonra hadi bakalım önce beni sik sonra finalde sana kızımın kızlığını verecem dedi.o kadar heyecanlım ki ilk defa gireceğim deliği duyunca hemen yatırdım yatağa anasını yan çevirdim arkasına geçtim he amının duvarlarına dayadım sikimi. şap diye girdi içine hızlı hızlı siktim melek teyzeyi ama onu hiç gözüm görmüyordu . aslında taş gibiydi. daha 39 yaşında idi. genç kızlara taş çıkartırdı. sonra ikisinide domaltım sırayla sikecektim. ama önce anasınında o dar götünü siktim ve içine boşaldım sikim hiç inmemişti bile bayramdı bugün. ve işte final o daracık tüysüz şeftali gibi ama dayadım sikimi ve basıtıverdim birden. ayyyy dedi o kadar bağırdı ki korktum bişey oldu diye hayvan yavaş olsana yardın ikiye beni dedi. o kadar tahrik oldm ki daha da hızlı ve sert giriyordum çok dayanamadım içine boşalacaktım tam o sırada annesi o kadarda değil daha anane olamam dedi çekti beni ve soktu ağzına buraya fışkırt dedi. çaydan sonra ikisinede 1 er posta daha kaydım. anlıyacağınız o akşam sabaha kadar menüde analı kızlı vardı. v-pills

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.