29 Şubat 2012 Çarşamba

İşyerimdeki Evli Kadını Siktim

Merhabalar bu anlattıklarım tamamen gerçektir.Buraya fantazi yazanlarıda anlamış değilim.Neyse geçelim başımdan geçenlere.İstanbulda yaşayan bekar iyi eğitimli birisiyim.2.5 sene önceydi askerden gelmiştim.Bir işe girmiştim.İşyerinde öğle araları yemekhanede arkadaşlarla beraber otururduk.Yanımıza 35 yaşlarında iri gögüslü ve kalcalı bir beyaz tenli bir bayan otururdu.Hafif tombul diyecegimiz tipte ama güzel bir yüzü olan birisiydi.Yemekte devamlı eşinden şikayet ediyordu.Eşi işini kaybetmişti ve yeni işinde cok az kazanıyordu.Karısıda devamlı eleştiriyordu kocasını bizim yanımızda.Bizde bunların normal olduğunu iyi bir iş bulabileceğini söylüyorduk ona.Arada lafı sık sık belaltı muhabbete getirdi.Hatta sık sık sex imalarında bulunurdu 3 erkeğin oturduğu bir masada.Ben cok düşünmemiştim bu kadını daha önce.O gözlede bakmamıştım.Gel zaman git zaman arkadaşlığımız devam etti.Bu kadın bana çok yakın yakın bir evde otururdu.Benim arabam yoktu.Bikac kez gec cıkmıstık işten oda bana seni bırakabilirim yolumun üstü demişti.Bende kabul etmiştim.Yolda bir akrabasından bahsetti.Kadın 40 yaş civarındaymış kocası da biraz daha yaşlı ama kocası kadınla birlikte olmuyormuş.Bu akrabası olan kadında başka birisiyle oluyormuş.Bunu anlatınca şaşırdım.Üstüne birde "Sen yapmazsan bi yapan bulunur o kadını gibisinden bişeyler söyledi o adamın kocasına".O andan itibaren düşlerime girmişti.Bi yolunu bulup birlikte olmalıydım cok tahrik ediyordu beni.Yine bir gün beni eve bırakıyordu evin önüne gelince "istersen bana gel bi kahvemi içersin" dedim.Oda biraz şaşırdı ve garip soğuk bir şekilde "başka zaman belki" demişti.Garip oldum arabadan inince.Acaba dedim ben boşamı kendimi havaya soktum.Sonuçta iş yerinde ismimi cıkartabilirdi eğer benim gibi düsünmüyorsaydı.Neyse aradan günler gecti bir gün yine beni bırakıyordu bir cesaret bana gelmezmisin dedim.Tamam dedi ama cok vaktim yok.Heyecanlıydım geldik eve.Mutfaktaki masaya oturdu bir kahve yaptım.İçmeye başladı.İstersen koltuğa oturalım dedim tamam dedi.Koltuğa geçtik heyecanlı oldugu belliydi koltuk iki kişilikte ve cok yakındık.Sohbet devam ediyordu ama bir yere gelememiştim.Bir hareketimde ters bir tepki verir diyede cok tedirgindim.Laf bir hastalığa geldi koluyla ilgili bi rahatsızlıgından bahsetti.Bende çıplak olan tenine dokundum irkildi ve kızardı cok fena.Sonra ona resim gösterecektim pc de.Bilgisayarın başına gittim resmi acacaktım.Kalktı ayaga arkama geldi.Bir anda ensemden öpüp " İstermisin?" dedi.Beynime kan sıcramıstı kalktım dudaklarına yapıştım.Ne kadar tahrik oldugumu anlatamam.Çılgınlar gibi salonun ortasında öpüşüyorduk.Gerçekten istedigine eminmisin dedi.Deli misin tabiki istiyorum dedim.Öpüşerek yatak odama götürdüm.Soyunmaya başladık aletimi görünce gözü fal taşı gibi acıldı.Bu ne kadar büyük dedi.Kocasının ki ufak mış görünce saldırdı deli gibi emmeye başladı.Emiyor yüzüne sürüyordu.Dayanamadım yataga yatırdım öpüştük ve aletimi amına kökledim.Sımsıcaktı.Offff diye bagırdı.Cok hoşuna gitmiş süper süper diyip duruyordu.Gidip geliyordum icinde.1 saate yakın seviştik.Defalarca orgazm olmuştu.Sıra bendeydi geliyordum.Ağzıma patla dedi.Amından cıktım.Nasıl fena patladım anlatamam.Agzı doldu taştı.Dudaklarından taşıyordu döllerim.Hepsini yuttu dudagının kösesindekileride yalıyordu.Sonra sikimi somurdu son damlasına kadar.Umarım beğenmişsinizdir yaşadıklarımı.Bu kadınla daha sonrada maceralarım oldu uzun bir süre.Şu an 1 senedir görüsmüyoruz.Çok değişik maceralarım oldu yorumlarınıza ve ilginize göre anlatabilirim ilerde.Bana ulaşmak isterseniz seksierkek1@hotmail.com.tr3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.