29 Şubat 2012 Çarşamba

İstemeden Götüne Soktum

18 yaşındayken benden 2 yaş büyük bir kız ile çıkıyordum.adı esraydı kumral dolgun ama şişman deyildi ince beli vardı 80 60 110 ölçülerine yakın 170 cm boyunda bir kızdı .Sıklıkla evine gidip tv seyreder öpüşür evde kimse yoksa sevişirdik.bir süre sonra kız bana mastırıbasyon yapmaya ağzına almaya başladı bende onun bakire olduğunu bildiyimden üstten kaydırma yapmaya fırça çekmeye başlamıştım .bir gün yine evde kimse yokken sevişmeye başladık ben onu yalarken o da benim sikim yalıyordu.sonra koltukta üstüme çıktı ve gidip gelmeye başladı bende zevk alıyordum fakat girmek içinde can atıyordum.memelerini emdikçe çılgınlar gibi üzerimde gitgel yapmaya başladı bir süre sonra onu altıma aldım hem memelerini okşuyor öpüyordum hemde elim le tutuğum sikim amına sürtüyordum.Memeleri aslında ufaktı ama çok diri ve güzeldi emmekten uçlarını kocaman yapmıştım.bir süre sonra ben itti ve arkasını döndü ve bana sarıl dedi sarıldım ve okşamaya devam ettim.poposunu sikime sürtmeye ve bastırmaya başladı sikim bir amına bir götüne sürtünüyordu amının ıslaklığı götünede bulaşmıştı kendi eli ile amını okşuyordu.bir süre sonra götünün üstündeyken sikimi iyice kendini itti ve bir anda götüne girdim inanılmaz dardı fakat amının ıslaklığı ve benden gelen sıvılar ile açılmıştı götü bir süre durdum sonra yavaşça girip çıkmaya başladım.çok dardı sikimi sımsıkı kavrıyordu hafif kaygandı . Müthiş bir zevkti sonunda haftalardır seviştiyim kızın sımsıkı götünün içindeydim yavaş yavaş sikerken bir anda aşırı zevk ile boşaldım hiç bu kadar menim gelmemişti.ama ne bana nede ona yetmemişti hala altımda gitgel yapıyordu ilk kez bir kızın ters ilişkiden zevk aldığını hissettim evet o bundan zevk almıştı sonra banyoya gitti ve geri geldi hoşlandınmı diye sordu evet çok deyince tekrar sevişmeye başladık ve bu sefer göttüne girip dakikalarca siktim belki üç defa orgazım oldu ben arkasında durup sikerken götünü o kumandayı ele almış gitgel yapıyordu . Daha sonra ilişkimiz 3 ay sürdü ve her sevişmesinde doyasıya götünü siktim. V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.