29 Şubat 2012 Çarşamba

Inşaatta Zorla

Selam ben ankaradan aslı.Bu olay başıma geldiğinde 19 yaşındaydım.bizim evin karşısına yeni bir bina yapılıyordu.10-15 işçisi falan vardı.Bende her gün o inşaatın önünden geçerek okula gidiyordum.(çünkü başka yol yok.)Bir gün ilk defa okula etekle gitmeye karar verdim zaten ne olduysa bu etek yüzünden oldu.İnşaatın önünden geçiyordum 23-24 yaşında bir oğlan ve yanında da 40 yaşında bir adam bana bakıyorlardı.Ben çok sinir olmuştum.Okul dönüşü hava baya kararmıştı. İnşaattan geçmek istemedim ama başka yol yoktu.mecbur geçtim.Bir anda karşıma o sabahki oğlan çıktı. Korkmuştum.Sonra arkadan biride ağzımı kapattı.Bağırsam da faydası yoktu.Hemen beni inşaata sürüklediler bir yatak vardı oraya fırlattılar beni.Benden ne istiyorsun bırakın beni dememe kalmadan beni soydular Aç kurt gibi yalamaya başladılar her yerimi.O anda 40 yaşındaki adam önümde duruyordu ve bende sertçe sikine bir tekme attım.Canı yandığı belliydi.Şimdi görürsün sen orospu dedi ve beni kendine çekti pantolonunu çıkardı ve amıma badana yapmaya başladı ben bırak beni diye bağırıyordum.Bir anda yüklendi üstüme ve sikini kökledi.Ben bakireydim Ve canım feci yanmıştı.Diğer oğlanda krem getirmişti ve oda beni götten sikiyordu.Sandviç olmuştum aralarında.Bir ara bayılmıştım.Uyandığımda hala beni sikiyolardı yer değiştirerek bu işlem sabaha kadar sürdü sonra mı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.