29 Şubat 2012 Çarşamba

Ilk Swinger Deneyimimiz

Yıllar öncesiydi,evleneli 1,5 sene olmuştu ve bu zaman zarfında karımla herşeyi yapmıştık..Artık daha fazla heyecanlar istiyorduk..Zaman geçmeden internet alemine daldık,daha doğrusu ben daldım..Birçok siteye üye olup girişler yaptıktan sonra bir çiftle tanıştım..Başlangıçta kontrol bendeydi malum şartlarıda düşümek zorundaydık..Yaklaşık 3 ay süren sohbetlerden sonra tanısmaya karar verdik..Yaş olarak çiftimizin beyi 40 eşi 30 lu yaşlarda idi bize göre çok olgunlardı..Derken buluştuk,yemek yedik çay içtik sohbet ettik..Güzel bir yakınlaşma sağladık sonrası için sanırım olacak dedik..Çok zaman geçmeden evimize davet ettik..Bu arada eşim ve kendimden bahsedeyim..Eşim 165 boy 53 kg kumral beyaz ten ve yeşil gözlü..hafif balık etli bir hatun,ben ,ise 170 boy 71 kg kumral beyaz ten ela göz..Hoş geldin faslını geçtikten sonra başladık sohbete..Çok geçmeden masamızı kurduk alkol vs mumlar ve loş bir ortamda bu tecrübeye ilk adımı atmaya başladık..karşılıklı eşleri değişmiştik ve hafif slow müzik eşliğinde tatlı sözcükleri kullanmaya başladık..Öpüşmeye başladık..Kalbim duracak gibiydi ilk defa karım başka bir erkekle birlikte olacaktı..Aslında düşünmek istemiyordum ama bir yola çıkmıştık ve geri dönüş yoktu..Zaman ilerledikçe heyecan ve zevkin ne olduğunu anlamaya başladık..Çiftin beyi yaşının getirmiş olduğu yorgunlukla pek aktif olamadı iş bana kalmıştı hem eşimi hemde çiftimizin bayanını mutlu etmeye çalışıyordum..Yaklaşık 3 saat süren birliktelik sonrasında istediğimizi elde edememiştik..Benim açımdan çok zor geçmişti..Çiftimizin beyi eşimi becerirken duygularım düşüncelerim altüst olmuştu ama eşim oralı bile değildi muhteşem bir dişilik göstermiş istediği zevki yaşamaştı ben ise üzerime düşeni yapmış çiftimizin bayanını mutlu etmiş ancak mutlu olamamıştım..Birlikteliğin sonunda eşimle mutfakta bir araya gelip durumu kısaca gözden geçirdiğimizde ben çok ağır bir darbe almışcasına titriyordum..7 yıllık swing deneyimlerimizin başlangıcı olmuştu o gün..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.